تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

سرمایه گذاری کبک و دریافت اقامت دائم کانادا


سرمایه گذاری کبک QIIP

برنامه سرمایه گذاری کبک قرار است در ژانویه 2024 بازگشایی شود.

برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک تنها برنامه مهاجرت در کانادا است که به طور ویژه برای سرمایه گذاران مهاجر طراحی شده است. سرمایه گذاران خارجی می توانند با ثبت نام برای سرمایه گذاری از طریق برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک ، برای اقامت دائم کانادا واجد شرایط باشند.

درباره سرمایه گذاری کبک

Quebec Immigrant Investor Program (QIIP)

برنامه سرمایه گذاری مهاجرت کبک (QIIP)

سرمایه گذاری در کبک در سال ۲۰۱۸ به اینور با شرایط جدید انجام میشود. اخیرا طبق اعلانیه استان کبک، شرایط جدید پرونده های سرمایه گذاری اعلام شده و در ادامه تکمیل خواهد شد. بر طبق این اعلانیه مبلغ سرمایه گذاری افزایش چشمگیری داشته است.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق استان کبک به این صورت خواهد بود که حداکثر تعداد پرونده مورد قبول در این روش و در این بازه زمانی ۱۹۰۰ پرونده می باشد که کشور چین نیز تنها می تواند حداکثر ۱۳۳۰ پرونده به خود اختصاص دهد.

پرونده ها بصورت تصادفی انتخاب می شوند و آنهایی که انتخاب نشدند برگردانده خواهد شد. البته کسانی که نمره زبانی B2 در زبان فرانسه داشته باشند شامل این محدودیتها نمی شوند و در اولویت اول بررسی قرار می گیرند. افرادی که مدرک زبان فرانسوی ندارند تا قبل از ژانویه میتوانند پرونده خود را ارسال نمایند. همچنین هزینه های قانونی افزایش پیدا کرده و به ۱۵.۱۱۱ دلار تغییر یافته که این هزینه قانونی بررسی پرونده از ابتدا تا انتهای پروسه می باشد.

لازم به ذکر است که این هزینه برای کل پرونده می باشد و دیگر همسر و فرزندان هزینه قانونی نباید بپردازند.
هم چنین داشتن قرارداد با یکی از موسسات سرمایه گذاری در کانادا معرفی شده از طرف دولت کبک پیش از ارسال پرونده الزامی میباشد. هر کدام ازین موسسات دارای طرفیت مشخصی از سوی اداره مهاجرت کبک بوده و اجازه تنظیم قرارداد بیشتر از آن طرفیت را ندارند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری در کبک

جهت مهاجرت به استان کبک در کانادا، مدیران و صاحبان مشاغل می توانند از روش سرمایه گذاری کبک در سریع ترین زمان و بدون دانش زبان انگلیسی و یا فرانسه اقامت دایم خویش را کسب نمایند.

این برنامه جهت توسعه و تولید اشتغال در کبک با جذب سرمایۀ مهاجرانی که دارای تجربۀ تجاری، بیزینسی و یا توان مدیریتی هستند به وجود آمده است.

به عنوان یک فرد مهاجر سرمایه گذار، شما و خانواده تان می توانید با سرمایه گذاری مبلغ ۱٫۲۰۰٬۰۰۰$ کانادا به مدت ۵ سال در برنامه سرمایه گذاری مهاجرت به کبک، اقامت دائم به دست آورید.

این برنامه سرمایه گذاری توسط دولت کبک ضمانت شده است و دولت تضمین می دهد بعد از ۵ سال پول شما به طور کامل بدون سود باز پرداخت شود.

همچنین این امکان برای متقاضیان روش سرمایه گذاری کبک وجود دارد تا با پرداخت تنها ۳۵۰٫۰۰۰$ درعوض۱٫۲۰۰٬۰۰۰$ از مزایای این روش مهاجرتی برخوردار گردند. با این تفاوت که در صورت استفاده متقاضی از طرح ۳۵۰٫۰۰۰ دلاری، این مبلغ بدون بازگشت می باشد.

برنامه سرمایه گذار مهاجرین کبک (QIIP) به سرمایه گذاران امکان می دهد اقامت دائم کانادا را با سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلار بدون ریسک از طریق یک واسطه مالی تأیید شده یا با تأمین اعتبار آن سرمایه گذاری بدست آورند. و به جای این مبلغ 330 هزار دلار بدون بازگشت سود 1،2 میلیون دلار را میتوانید پرداخت کنید

به داوطلبان برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک ، بر اساس شش عامل تحت  شبکه انتخاب کلاس اقتصادی کبک ، برای این برنامه امتیاز داده می شود . حداقل نمره قبولی 40 امتیاز لازم است و نمرات برش اجباری 10 امتیاز و 25 امتیاز برای تجربه مدیریت و سرمایه گذاری مالی به ترتیب باید محقق شود.

کاندیداهای برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک بر اساس عواملی ارزیابی می شوند که شامل سطح تحصیلات / زمینه های آموزش ، تجربه در مدیریت ، سن ، مهارت زبان در فرانسوی یا انگلیسی ، اقامت و خانواده در کبک و توافق نامه سرمایه گذاری است. حداکثر امتیاز در دسترس 94 امتیاز برای متقاضیان دارای همسر یا بدون همسر یا همسر مشترک است. 

داوطلبانی که حداقل تجربه لازم را برای تجربه مدیریت و سرمایه گذاری مالی را برآورده می کنند ، فقط برای کسب نمره قبولی 40 به پنج امتیاز اضافی نیاز دارند. 

اگر نامزدها فقط یکی از الزامات مثال زیر را برآورده کنند ، این نکات قابل تحقق است:

  • دیپلم فنی دانشکده پس از دوره متوسطه که گواهینامه یک یا دو سال تحصیل تمام وقت (ارزش: 6 امتیاز)
  • مدرک دانشگاهی مقطع کارشناسی که گواهی دو سال تحصیل تمام وقت (ارزش: 6 امتیاز)

کاندیداهای برنامه سرمایه گذار کبک ممکن است پس از بررسی درخواست خود ، به مصاحبه انتخاب شوند. 

بررسی اجمالی

بررسی اجمالی سرمایه گذاری استان کبک QIIP

🔶 این روش که در حال حاضر تنها برنامه سرمایه گذاری کاناداست، طرفداران بسیاری دارد.
🔶 این برنامه مهاجرتی که در سال ۲۰۱۸ تغییرات کلیدی را در مقدار سرمایه و پروسه کار به همراه داشت، در سال ۲۰۱۹ نیز با همان شرایط مهاجر میپذیرد.

💢❇️💢 اما این روش:

⭕️ مدرک زبان نمیخواهد
⭕️ سن مهم نیست
⭕️ مدرک تحصیلی تاثیری ندارد
⭕️ و در مجموع شرایط بسیار مناسبی برای دارندگان سرمایه فراهم میکند که همین فاکتورها باعث پرطرفدار بودن آن شده است

🌐 شروط و نیازمندیهای این روش:

🔴 تاکید میکنم باید دارای هر سه شرط زیر باشید:

1. داشتن حداقل ۲ میلیون دلار کانادا سرمایه
💠 فقط صرفا در این بخش دلار با نرخ دولتی محاسبه میشود نه با دلار آزاد. قیمت دلار دولتی را میتوانید از وبسایت بانک مرکزی دریافت کنید.
💠 این سرمایه قرار نیست جایی هزینه شود و یا در رهن قرار گیرد و میتواند به اشکال زیر باشد:
🏛 خانه
🏞 زمین
🏢 آپارتمان
💵 و یا هر اوراق بهادار دیگری
💠 همچنین این سرمایه میتواند به نام خودتان، همسرتان و یا هر دو باشد.

2. سپردن سرمایه به میزان ۱.۲ میلیون دلار به دولت کانادا و پس گرفتن آن بدون سود پس از ۵ سال.

‼️ خوب در ابتدا شاید مبلغ سنگینی به نظر بیاید اما راهکار دیگری برای آن وجود دارد. شما برای این بخش دو انتخاب در اختیار دارید:

💢 اول آنکه این پول را نقدا به دولت کانادا پرداخت کرده و عین همین مبلغ را ۵ سال آینده دریافت ‌کنید. همانطور که مشخص است به این پولی که شما پرداخت میکنید سودی تعلق نمیگیرد و فقط اصل پول با ضمانت خود دولت به شما برمیگردد.

💢 راه دوم آن است شرکت های سرمایه گذاری و یا بانکها به جای شما سرمایه گذاری کرده و سود ۵ ساله این پول را از شما دریافت کنند.

این سود حدود ۳۳۰ هزار دلار کانادا بوده و طبیعی است که دیگر این مبلغ به شما برنمیگردد و شما آنرا به ازای سود اصل پول میپردازید.

💢 شرط سوم داشتن حداقل دو سال سابقه مدیریت مالی یک بیزینس و یا داشتن یک‌ بیزینس در ۵ سال گذشته.


❇️ تمامی پزشکان، وکلا، دارندگان کارخانجات و کارگاهها تولیدی و سایر اصناف میتوانند در این برنامه قرار بگیرند.

💢 هزینه های اقدام:

1. هزینه ارسال درخواست مهاجرت به استان کبک: 15111 دلار کانادا برای متقاضی اصلی، رایگان برای وابستگان همراه.
البته ممکن است این هزینه در سال جدید دستخوش تغییراتی شود که قطعا تاثیر چندانی بر تصمیم متقاضی نخواهد داشت.
2. هزینه دولتی فدرال: 1050 دلار کانادا برای متقاضی اصلی، 550 دلار کانادا برای همسر، 150 دلار برای هر فرزند
3. هزینه حق اقامت دائم: 490 دلار کانادا برای متقاضی اصلی، 490 دلار کانادا برای همسر

🔴 یک نکته مهم اینکه دوستانی که از روشهای سرمایه گذاری به کانادا تشریف می‌آورند، از ابتدای ورود اقامت دائم داشته و هر کاری را که تمایل داشته باشند میتوانند انجام دهند. لذا هیچ محدودتی برای آنها وجود ندارد.
🔴 دوستانی که دارای تخصص هستند مانند پزشکان و وکلا باید دو نفر کارمند بیمه شده داشته باشند و یا ثابت کنند که دو کارمند تمام وقت را استخدام کرده اند.
🔴 دارایی شما لازم نیست که حتما از طریق کار شما به دست آمده باشد. شما میتوانید حتی صاحب یک سوپرمارکت کوچک باشید. اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید نشان دهید این سرمایه از چه طریقی به دست آمده است.

⭕️💢⭕️ و اما نکته بسیار مهم اینکه با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای این برنامه، چنانچه تصمیم به مهاجرت از این طریق دارید باید هرچه سریعتر اقدام نمایید. طبیعی است ظرفیت محدود آن، مجال چندانی برای فکر کردن و تعلل در تصمیم گیری به شما نمیدهد.

سرمایه گذاری کبک

مزایای سرمایه گذاری کبک

مزایای سرمایه گذاری کبک : توضیحات تکمیلی

  • جهت مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری، متقاضی الزامی به داشتن مهارت در زمینه زبان انگلیسی و فرانسه ندارد.
  • متقاضی تعهدی در زمینه ایجاد حرفه و بیزینس نخواهد داشت.
  • اخذ اقامت دائم و بدون شرط برای متقاضی، همسر و فرزندان.
  • انجام مصاحبه در کمتر از یک سال (ویژه پرونده های ارسال شده بعد از آگست ۲۰۱۷).
  • سرمایه گذاری بدون ریسک: سرمایه گذاری یک میلیون و 200 هزار دلاری توسط دولت کبک ضمانت می شود و در پایان یک دوره 5 ساله، این مبلغ به طور کامل به سرمایه گذار باز گردانده خواهد شد. توسط بنگاه های مالی امکان تامین این هزینه وجود دارد و در این حالت متقاضی ملزم به پرداخت ۳۳۰ هزار دلار که معادل سود ۵ ساله مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار است خواهد بود.
  • سرمایه گذاری انفعالی: بعد از انجام سرمایه گذاری، هیچ گونه نقش مدیریتی مورد نیاز نیست.
  • همراهی اعضای خانواده: همه ی اعضای درجه اول خانواده ی داوطلب (همسر و فرزندان وابسته) نیز مشمول این درخواست می شوند و وضعیتی مشابه با داوطلب اخذ خواهند نمود.
  • استفاده از فواید اخذ اقامت دائم: اخذ وضعیت اقامت دائم با مزایایی مشابه با مردم کانادا (استفاده از خدمات درمانی، آموزش رایگان عمومی، دسترسی به دانشگاه های درجه اول جهانی و …).

شرایط دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک به نسبت برنامه های اقامتی دیگر کانادا بسیار آسان است، مثلا

– بدون مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه اقامت کانادا را دریافت می کنید
– به راحتی میتوانید در کانادا به عنوان شهروند دائم زندگی کنید
– هیچ گونه قید و شرطی کارآفرینی مانند برنامه های دیگر کانادا ندارد
– پروسه آسان و مدارک بیشماری لازم ندارد
– اقامت را به شما و همسر و تمام فرزندان تا 22سال اعطا می کند
– شرط اقامت در استان کبک را ندارد
– سرمایه گذاری بعد از دریافت نامه قبولی خواهد بود
– نیاز به تحصیلات دانشگاهی برای متقاضی ندارد
– محدودیت سنی برای اقدام ندارد

برنامه سرمایه گذاری 350 هزار دلاری کبک هر سال پذیرای 1900 پرونده ازسراسر دنیا است، هرچند تقاضای بیشتری برای آن وجود دارد، موارد ذیل از دلایل انتخاب این برنامه برای متقاضیان سالهای گذشته موسسه مهاجرتی ما بوده است، 

– در کمترین زمان ممکن می توانید اقامت کانادا را دریافت کنید و در هر کجا که تمایل داشتید، زندگی کنید مانند: تورنتو، ونکوور، مونترال و…
– امکان تحصیل فرزندانتان در بهترین سیستم آموزش عالی (مانند دانشگاه مک گیل، کونکوردیا، مونترال) با هزینه بسیار کم نسبت به سایر شهر (حدودا یک دوم تورنتو) در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، حقوق و …
– استفاده از کلاسهای زبان رایگان فرانسه (دولت به شما ماهانه 470دلار میدهد) و انگلیسی
– استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی کانادا به صورت کاملا رایگان
– بهره مندی از طبیعت بکر و زیبای استان کبک
– زندگی در شهری با فرهنگ بی همتا و تنوع در قوم و مذهب و عدم احساس غریبگی
– فرصت های فراوان شغلی برای تمام رشته ها علی الخصوص: پرستاری ، حسابداری ، کامپیوتر ، مالی و بیزینس
– قیمت پایین خرید مسکن در بهترین مناطق شهر مونترال با دید زیبای رودخانه St. Lawrence
– استفاده از بهترین امکانات ورزشی در بالاترین استاندارد جهانی با قیمت مناسب
– آب و هوای با کیفیت بالا (تراز 20 از 100) با رطوبت کافی و اشعه UV کم (برابر 1 از 11(
 -کیفیت بالای محصولات کشاورزی و غذای ارگانیک
– استفاده از پاسپورت کانادایی جهت سفر به بیش از 142 کشور دنیا بدون محدودیت

شرایط برای سرمایه گذازی کبک

شرایط مهاجرتی کبک از طریق سرمایه گذاری:

انتظار می رود همه نامزدهای سرمایه گذار مهاجر کبک حداقل شرایط زیر را رعایت کنند: 

شرایط لازمروش سرمایه گذاری کبک
مقصداستان کبک
حداقل دارایی۲٫۰۰۰٫۰۰۰ $ کانادا – قانوناً کسب شده باشد
سابقه سهام داری یا مدیریتمدیریت تمام وقت یا مالکیت بخشی از یک بیزینس یا شرکت، حداقل ۲ سال در ۵ سال گذشته
تحصیلاتدارا بودن حداقل دیپلم دبیرستان الزامی می باشد
سرمایه گذاری۱٫۲۰۰٬۰۰۰ $ کانادا به مدت ۵ سال با تضمین دولتی بدون سود و یا۳۵۰٫۰۰۰$ کانادا بدون بازگشت ( 330 هزار دلار سرمایه گذاری )
موارد دیگرانجام آزمایشات پزشکی و ارائه عدم سوء پیشینه

 1- داشتن حداقل دارایی خالص برابر 2.000.000 دلار کانادا (مانند سند ملک به نام خود یا همسر، سهام، پول نقد، اوراق مشارکت یا سپرده، دارایی شرکت در هر کجای دنیا(
2- سرمایه گذار باید به مدت حداقل 2سال تجربۀ مدیریّت و مسئولیّت کاری خود را درامور اجرایی، برنامه ریزی، کنترل منابع مالی و نیروی انسانی در یک فعالیت قانونی را نشان دهد، مانند :
-مالک شرکت ثبت شده در ایران ، دبی و …
پزشک، داروساز، جراح   دارای مطب یا مدیر و سهامدار بیمارستان
-کاسب دارای پروانه کسب معتبر  از اتحادیه یا صنف مربوطه
وکیل دادگستری  دارای دفتر وکالت
-سهامدار یا عضو هیات مدیره  شرکت تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، واردات-صادرات و …
مالک  هتل، مجموعه ورزشی، آژانس مسافرتی
مدیر ارشد  شرکت دولتی یا خصوصی
کشاورز یا مزرعه دار

شما می بایست حداقل 2 سال از پنج سال گذشته در حرفه های ذکر شده در بالا فعالیت داشته باشید. در مواردی نیز باید دو نفر یا بیشتر کارمند رسمی بیمه شده و حسابرسی مورد تایید داشته باشید.

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت سرمایه گذاری کبک: توضیجات تکمیلی

(سازمان مهاجرتی ما دارای کارشناس املاک آشنا به سیستم مهاجرت کانادا – حسابرس مورد تایید  – مترجم حرفه ای و معتبر با سابقه قبولی پرونده های قبلی می باشد که ضمن عقد قرارداد با آنها آشنا خواهید شد و تا لحظه دریافت اقامت کانادا، همراه شما بوده .)

شما می بایست مبلغ 1.200.000دلار کانادا سپرده در طی 5 سال یا سود بانکی آن برابر 350هزار دلار کانادا (طبق نرخ بهره روز کانادا) را به دولت کانادا پرداخت کنید.

دو راه مختلف برای واجدین شرایط استفاده از برنامۀ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک، وجود دارد. سرمایه گذاران می توانند از طریق پرداخت کل مبلغ سرمایه گذاری (سرمایه گذاری کامل)، یا با گرفتن وامی ازطرف مؤسسات مالی کانادا (تأمین مالی سرمایه گذاری)، سرمایه گذاری الزامی خودرا کامل کنند.

الف. سرمایه گذاری کامل:
واریز سپردۀ ثابت 1.200.000 دلار کانادا از طرف سرمایه گذار. در پایان یک دورۀ ۵ ساله ، این مبلغ به طور کامل، بدون هیچگونه سودی به سرمایه گذار باز گردانده می شود. در ضمن این سرمایه گذاری به طور کامل توسط دولت کبک تضمین و گارانتی است.

ب. تأمین مالی سرمایه گذاری:
سرمایه گذار میتواند مقدار سرمایه گذاری الزامی خود را از طریق یک وام از پیش تأیید شده، بطور قابل توجهی کاهش دهد.  این مبلغ پیش پرداخت، در پایان دورۀ ۵ ساله، به سرمایه گذار باز نخواهد گشت.

این مبلغ پیش پرداخت هزینۀ این وام بانکی ۵ ساله است و هدف آن کامل کردن سرمایه گذاری الزامی 1.200.000 دلار کانادا می باشد . هیچگونه وثیقه دیگری از سرمایه گذار درخواست نخواهد شد.

این گزینۀ سرمایه گذاری، مورد نظر متقاضیانی است که مایل به حفظ دارایی های خود و رشد آن در فعالیّت های تجاری دیگر می باشند.

تجربه مدیریت کسب و کار

برنامه سرمایه گذار در کبک کانادا به متقاضیان اولیه نیاز دارد که حداقل دو سال از این کار برخوردار شوندتجربه مدیریت تمام وقت مدیریت کسب و کار در پنج سال گذشته. واجد شرایط بودن تجربه مدیریت مشاغل به منظور مهاجرت سرمایه گذاران به کانادا ، باید بخشی از مدیریت ، برنامه ریزی و کنترل طرف مالی و منابع انسانی یا فیزیکی / مادی شرکت یا سازمان را در بر بگیرد. نمونه هایی از تجربه مدیریت مناسب عبارتند از تجارت تجاری ، تجارت حرفه ای (مشروط بر اینکه شرکت خصوصی یا مشارکت دارای 2 یا بیشتر کارمند تمام وقت به استثنای متقاضی) ، سازمان های غیر دولتی ، کشاورزی (مدیریت مزرعه) ، وزارت امور خارجه یا نمایندگی دولت ، سازمان بین المللی یا صنعتی باشد. مدیریت.

فاکتورهای دیگر

علاوه بر معیارهای انتخاب فوق ، داوران ویزای سرمایه گذاری در کانادا که برنامه های مهاجرت جریان سرمایه گذار کبک را ارزیابی می کنند در هنگام ارزیابی پرونده نامزد ، عواملی مانند سن ، تحصیلات ، سازگاری ، مهارت زبان و تجربه کار را نیز در نظر می گیرند. یک وکیل ماهر مهاجرت در کانادا با تجربه گسترده ای در تهیه برنامه های برنامه سرمایه گذار کبک می تواند اطمینان حاصل کند که پرونده مشتری از هر صفتی که در اختیار دارد به طور بالقوه می تواند برنامه های آنها را به شما ارتباط دهد. قبل از عزیمت به کانادا ، کلیه اشخاصی که تحت پرونده ویزای سرمایه گذاری در کانادا قرار دارند ، باید معاینه پزشکی و همچنین بررسی های امنیتی و کیفری را نیز انجام دهند.

زمان بندی

مراحل و جدول زمانی اقامت کبک:

– بررسی اجمالی

با توجه به رویه پیشنهادی دولت کبک و تجربه ما و بانک های واسط، 7مرحله برای پذیرش سرمایه گذاری کبک وجود دارد، در بعضی موارد خود فرد باید کاری را انجام دهد و در بعضی موارد با وکالت به ما و در بعضی موارد بانک واسط و سفارت کانادا کار را به سرانجام می رسانند:

کبک به مرکزیت مونترال همه ساله به حدود 45000 نفر مهاجر از 100 کشور دنیا خوش آمد می گوید و اقامت دائم می دهد.

برنامۀ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک ، توسط دولت استانی آن، برای ترویج مهاجرت سرمایه گذاران برگزیده وخانواده شان طراحی شده است تا ایشان بتوانند اقامت دائم استان کبک را بگیرند.

با استفاده از این برنامه متقاضیان موّفق و خانوادشان بدون هیچ قید وشرطی ویزای اقامت دائم را دریافت خواهند کرد. این برنامه همه ساله در زمان مشخصی بازگشایی خواهد شد که اطلاعات آن در وب سایت ما ارائه می شود. 

بررسی اجمالی مراحل به طور خلاصه

زمانمراحل کارشرح
ماه 1 و 3          مرحله اولتکمیل فرم اولیه و امضا قرارداد با بانک واسط و پرداخت 15235دلار هزینه دولت کبک و ارسال به سفارت کبک، سپس کسب سهمیه موسسه مهاجرتی ما و دریافت فایل نامبر و رسید پول از مقامات دفتر مهاجرت کبک
 
ماه 4 تا 9          مرحله دومدریافت نامه تایید کامل بودن پرونده از سوی دفتر مهاجرت کبک ودرخواست به روز رسانی پرونده (مدارک تکمیلی)و در صورت لزوم تاریخ ملاقات برای مصاحبه با متقاضی
 مرحله سوممصاحبه با متقاضی. این مصاحبه در صورت تکمیل بودن پرونده ممکن است انجام نشود. آماده سازی مصاحبه شما توسط ما در دفتر تهران و دفتر کانادا انجام خواهد گرفت.
 
 مرحله چهارمپیش مصاحبه در دفتر ما و سپس انجام مصاحبه نهایی در مالزی یا مونترال و اعلام قبولی در مصاحبه
 مرحله پنجمپرداخت مبلغ 350هزار دلار یا سپرده گذاری 1.200.000دلاری برای 5سال و دریافت گواهی انتخاب  کبک “CSQ” از دفتر مهاجرت کبک BIQ.
ماه 10 تا 12مرحله ششمبعد از دریافت، گواهی انتخاب  کبک CSQ ، ما پرونده شما را به فدرال با مدارک تکمیلی تر ارسال می کنید و هزینه ویزا و کارت اقامت دائم پرداخت می شود. دولت فدرال مراحل انجام مدیکال چک و سکیوریتی چک را انجام میدهد. زمان بررسی این مرحله با توجه به هرفرد ممکن است زیادیاکمتر از حد نرمال باشد
ماه 12 تا 28مرحله هفتمبعد ازتکمیل این کنترل ها، ویزای اقامت دائم کانادا روی پاسپورت متقاضی و خانواده صادر می شود. با ورود به کانادا اولین خوش آمد گویی را خواهید شنید.

این زمان ها به صورت تقریبی اعلام شده است و می تواند تغییر کند ولی وکلا حق قانونی خود را نسبت به اگاهی از زمان و نحوه رسیدگی به پرونده موکلشان را از اداره مهاجرت میتوانند تقاضا کنند.

مراحل سرمایه گذاری کبک

مرحله 1: شرکت حقوقی در کنار مشتری کار می کند تا کلیه اسناد و مدارک پشتیبانی مورد نیاز برنامه سرمایه گذار کبک را به دست آورد از جمله:

  • اسناد هویتی و وضعیت مدنی
  • گواهی های ترخیص پلیس
  • اسنادی که ارزش خالص دارند
  • اسناد پشتیبانی از تجربه مدیریت کسب و کار
  • مدارکی که مدارک تحصیلی را نشان می دهد

مرحله دوم : اگر هرگونه اسناد تکمیلی به زبان انگلیسی یا فرانسوی نباشد ، شرکت حقوقی به ترتیب ترجمه معتبر اسناد توسط یک مترجم معتبر کمک می کند. لطفاً توجه داشته باشید: مقامات مهاجرت کانادا فقط ترجمه های معتبر را امضا کرده و یا مهر کرده اند که توسط مترجمان حرفه ای و دارای اعتبار قابل تأیید در کانادا انجام می شود. در غیر این صورت ، اسناد ترجمه شده که همراه با فحش و فحاشی به صحت ترجمه و همچنین تسلط به مترجم نیست ، شناخته نمی شوند.

مرحله 3: وکالت فرم درخواست ویزای سرمایه گذار کانادا را طبق دستورالعمل های دولت تکمیل می کند و کلیه اسناد و مدارک حمایتی را سازماندهی می کند.

مرحله چهارم: مشتری پرونده سرمایه گذار خود را بررسی کرده و فرم درخواست QIIP را امضا می کند و همچنین وکالت نامه ای را به شما اجازه می دهد تا موسسه حقوقی از طرف خود با دولت ارتباط برقرار کند.

مرحله 5: وکالت به طور رسمی درخواست های امضا شده و اسناد پشتیبان را برای پردازش اولیه به مهاجرت کبک ارسال می کند. هزینه درخواست دولت 15111 دلار کانادا در این مقطع تعلق می گیرد و باید از طریق سفارش پولی کانادا یا پیش نویس بانکی با حضور در کانادا پرداخت شود. لطفا توجه داشته باشید: این هزینه پردازش دولت ممکن است در سال 2019 منوط به افزایش اندک باشد.

مرحله ششم: برنامه های ناقص به نامزد برگردانده می شوند. برنامه های کافی به صف پردازش اضافه می شوند و شناسنامه رسمی QIIP از رسید برای متقاضی ارسال می شود.

مرحله 7: مقامات مهاجرت کبک برنامه را بررسی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مشتری کلیه نیازهای مهاجرت به مقوله سرمایه گذار در کانادا را شامل می شود ، از جمله حداقل ارزش خالص قانونی و تجربه مدیریت تجاری.

مرحله هشتم :متقاضیانی که شرایط انتخاب و معیارهای انتخاب برنامه مهاجرین مهاجر را رعایت کنند ، برای مصاحبه شخصی با یک افسر مهاجرت کبک برنامه ریزی می شوند. در طی ده روز کاری که قرار است برای مصاحبه برنامه ریزی شود ، داوطلبان باید اسناد و فرم های به روز شده را به کارمندان مهاجرت کبک ، به همراه سایر اسناد اضافی که ممکن است از درخواست آنها پشتیبانی کند ، ارسال کنند. وکالت از نزدیک با مشتری کار می کند تا اطمینان حاصل کند که مستندات اصلاح شده وضعیت اقتصادی فعلی وی را به دقت منعکس می کند. وکالت همچنین شخصاً مشتری را برای مصاحبه خود آماده می کند ، که شامل یک جلسه گسترده در یک جلسه مربیگری است. در صورت لزوم ، یک مترجم واجد شرایط برای کمک به تهیه این مصاحبه حضور خواهد داشت. لطفاً توجه داشته باشید: در شرایط خاص ،

مرحله 9: پس از اتمام مصاحبه شخصی موفق ، کارکنان مهاجرت سرمایه گذاری کبک به طور کلی مشتری را تأیید می کنند و دستورالعمل های انتقال سیم را به طور دقیق برای آنها ارسال می کنند.

مرحله دهم : مشتری حداکثر 110 روز فرصت دارد تا با موفقیت 800000 دلار CDN بفرستد. مشتریانی که سرمایه گذاری را از طریق یک واسطه دار مجاز مالی برنامه سرمایه گذاری کبک تأمین می کنند ، باید در این بازه زمانی هزینه وام جلوی حدود 220،000 دلار را انتقال دهند.

مرحله 11: پس از دریافت سرمایه گذاری کامل 800 هزار دلاری ، افسران مهاجرت تجاری “گواهی انتخاب کبک” یا “Certificat de Sélection du Québéc” را صادر می کنند ، که معمولاً به آن CSQ گفته می شود . صدور CSQ تأیید کننده متقاضی را در سطح استان نشان می دهد و پرونده وی پس از آن به اداره متمرکز دریافت (CIO) شهروندی و مهاجرت کانادا تحویل داده می شود تا در سطح فدرال پردازش شود. هزینه های پردازش فدرال در این زمان موعد مقرر است.

مرحله دوازدهم: هنگامی که مقامات ویزای کانادا درخواست سرمایه گذار را ارزیابی کردند ، دستورالعمل های پزشکی به مشتری صادر می شود. در صورت درخواست ، مشتری و همچنین اعضای خانواده آنها باید تحت معاینه پزشکی قرار بگیرند که توسط یک پزشک تأیید شده برای مهاجرت و تابعیت کانادا (IRCC) انجام شود.

مرحله 13: پس از دریافت نتایج آزمون پزشکی توسط مقامات مهاجرت تجاری ، متقاضیان موفق و خانواده های آنها برای ویزای سرمایه گذار کانادایی کاملاً تأیید می شوند. در این زمان ، درخواست رسمی برای گذرنامه هر شخص که شامل برنامه سرمایه گذار است ، به منظور صدور ویزا داده می شود. حق تعرفه اقامت دائم (RPRF) در حال حاضر موعد است.

مرحله چهادهم: ویزای تجاری کانادا برای سرمایه گذاران به متقاضی اصلی و هر یک از اعضای خانواده همراه صادر می شود. ویزای سرمایه گذاری دارای تاریخ انقضا می باشد که آخرین روزی است که شخص می تواند از آن برای ورود به کانادا برای مهاجرت دائم استفاده کند. پس از ورود به این کشور ، دارندگان ویزای سرمایه گذار کانادایی کارت اقامت دائم (کارت PR کانادا) دریافت می کنند که می تواند در صورت خواست از کشور خارج شود و مجدداً وارد کشور شود.

پردازش

زمان پردازش برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک

میزان زمان لازم برای پردازش پرونده سرمایه گذار مهاجرت کبک بستگی به مجموعه ای از عوامل ، به طور عمده حجم فعلی برنامه های سرمایه گذار در استخر جغرافیایی یک نامزد دارد.

زمان پردازش استانی – به طور معمول 9 تا 12 ماه طول می کشد تا یک متقاضی طبقه سرمایه گذار یک گواهی انتخاب کبک (CSQ) را به نمایندگی از تأیید کبک دریافت کند.

زمان پردازش فدرال – پس از دریافت CSQ ، پس از آن تقریباً 3 تا 4 سال طول می کشد تا پرونده توسط تابعیت و مهاجرت کانادا (CIC) به صورت فدرال مورد رسیدگی قرار گیرد. از ژانویه سال 2017 ، زمان رسمی پردازش برنامه سرمایه گذاران مهاجر کبک ذکر شده در وب سایت CIC 40 ماه بود.

بر اساس زمان متوسط ​​پردازش تاریخی ، یک متقاضی برنامه سرمایه گذار کبک 2018 باید در طی پنج سال ویزای سرمایه گذاری کانادا را دریافت کند. ما معتقدیم که با این حال ، زمان پردازش QIIP به طور قابل توجهی سریعتر از این خواهد بود. کبک به تازگی قوانین مهاجرت اقتصادی خود را به روز کرده است تا تعداد برنامه های دریافت شده آنها در بین کارآفرین ، سرمایه گذار و دسته مهاجرت خود اشتغالی را محدود کند. این باید تعداد پرونده هایی را که باید توسط دولت پردازش شوند ، کاهش دهد. 

تابعیت و مهاجرت کانادا نیز روش پردازش برخی از برنامه های مهاجرتی را تغییر داده است. پیش از این ، زمان پردازش CIC برای بسیاری از خدمات بین دفاتر ویزا منطقه ای بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، پرونده های سرمایه گذار کبک بیش از دو برابر سریعتر از مکزیک در امارات متحده عربی (امارات) پردازش شد.اکنون CIC توانایی جابجایی برنامه ها بین دفاتر ویزا در سراسر جهان را برای اطمینان از پردازش آنها با حداکثر کارایی دارد. 

این بدان معناست که برنامه برنامه سرمایه گذار مهاجرین کبک شما ممکن است در دفتر ویزا نزدیکترین جایی که در آن زندگی می کنید ، پردازش نشود ، اما ممکن است با کارایی بیشتری انجام شود. همچنین این بدان معناست که دیگر زمان پردازش QIIP مخصوص کشور دیگر قابل مشاهده آنلاین نیست ، زیرا CIC اکنون تنها یک بار پردازش برنامه سرمایه گذار کبک را برای همه کشورها ارائه می دهد.

امتیاز لازم برای برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک

امتیاز بندی سرمایه گذاری کبک

نامزدهای تحت جریان QIIP در مورد عواملی از جمله توافق نامه سرمایه گذاری ، تجربه مدیریت ، سن ، تحصیلات ، ویزیت ها و خانواده های کبک و مهارت فرانسوی یا انگلیسی ارزیابی می شوند. برای پاسخگویی به نیازها باید:

  • حداقل امتیاز 40 امتیاز را از حداکثر 94 در دسترس داشته باشید
  • قطع تجربه اجباری 10 امتیاز برای تجربه مدیریت
  • اجاره اجباری 25 امتیاز برای توافق سرمایه گذاری.

نمره خود را بر اساس امتیازهای مربوط به عوامل ذکر شده در جدول زیر که با آخرین آیین نامه مهاجرت به روز شده اند ، محاسبه کنید. برخی از عوامل دارای امتیاز قطع هستند که باید در هنگام ارزیابی امتیاز مورد توجه قرار گیرد.

توجه : کلیه شبکه های انتخاب فاکتور و نقاط مربوطه بر اساس اطلاعات موجود در کبک روزنامه ، 2018 است. همچنین نمره محاسبه شده از طریق این شبکه انتخاب ، صلاحیت آن را برای برنامه سرمایه گذار تعیین نمی کند.

در صورت نیاز نامزدها می توانند در مونترال برای مصاحبه دعوت شوند.

کبک بهترین برای سرمایه گذاران در سراسر جهان است که به دنبال سرمایه گذاری و انتقال به کانادا به همراه خانواده خود هستند. QIIP هیچ بند مدیریتی فعال را وضع نمی کند و یک مزیت بزرگ است.

حداکثر امتیاز = 25

نقاط قطع = 25

شاخصامتیاز ها
اگر حداقل ارزش افراد
2،000،000 CAD باشد
25

حداکثر امتیاز = 14

شاخص
مدت مطالعه
(تمام وقت)
امتیاز ها
دیپلم حرفه ای مدرسه متوسطه یا
دیپلم فنی دبیرستان پست متوسطه
1 یا 2 یا 3
سال
0

دیپلم عمومی متوسطه
2

دیپلم حرفه ای دبیرستان
6

دیپلم عمومی مدرسه متوسطه
2 سال4
دیپلم فنی مدرسه متوسطه1 سال6
دیپلم فنی مدرسه متوسطه2 سال6
دیپلم فنی مدرسه متوسطه3 سال8
تحت لیسانس دانشگاه1 سال4
تحت لیسانس دانشگاه2 سال6
تحت لیسانس دانشگاه3 سال10
مدرک کارشناسی ارشد3 سال12
دکترا14

حداکثر امتیاز: 10

نقاط قطع: 10

تجربه در مدیریتامتیازها
کمتر از 2 سال0
برابر یا بیشتر از 2 سال10

حداکثر امتیاز = 10

سنامتیاز ها
بین 18 تا 45 سال10
46 سال8
47 سال6
48 سال4
49 سال2
برابر یا بیشتر از 50 سال است0

حداکثر امتیاز = 8

حداکثر برای اقامت در کبک = 5

حداکثر برای خانواده در کبک = 3

اقامت در کبک

اقامت کبکمدت زمانامتیازها
برای مطالعه به طور منظم تمام وقتحداقل 1
ترم
5
برای مطالعه به طور منظم تمام وقتحداقل 2
ترم
5
برای مطالعات منتهی به
دیپلم آموزش حرفه ای
(DEP)
0
به کار تمام وقت با اجازه کار 1 ساله6 ماه5
برای کارحداقل 3
ماه
5
برای کار ، در چارچوب یک
برنامه تبادل جوانان در
توافق بین المللی توسط کبک یا کانادا
حداقل 3 ماه0
برای کار ، در چارچوب یک
برنامه تبادل جوانان در
توافق بین المللی توسط کبک یا کانادا
حداقل 6 ماه5
برای کسب و کارحداقل 1 هفته2
باقی می ماندحداقل 2 هفته1
باقی می ماندحداقل 3 ماه2

خانواده در کبک

ارتباطامتیاز ها
همسر3
پدر یا مادر ،
پسر یا دختر ،
برادر یا خواهر
3
پدربزرگ یا مادربزرگ3
دایی یا عمه ،
برادرزاده یا خواهرزاده
0

حداکثر امتیاز = 22

حداکثر برای فرانسوی = 16

حداکثر برای انگلیسی = 6

زبان فرانسوی

مدولمرحلهامتیاز ها
استماعسطح 1-60
سطح 7-85
سطح 9-106
سطح 11-127
صحبت كردنسطح 1-60
سطح 7-85
سطح 9-106
سطح 11-127
خواندنسطح 1-60
سطح 7-121
نوشتنسطح 1-60
سطح 7-121

زبان انگلیسی

مدولمرحلهامتیاز ها
استماعسطح 1-40
سطح 5-81
سطح 9-122
صحبت كردنسطح 1-40
سطح 5-81
سطح 9-122
خواندنسطح 1-40
سطح 5-121
نوشتنسطح 1-60
سطح 5-121

هزینه های پردازش مهاجرت تجاری

هزینه برنامه سرمایه گذاری کبک

هزینه پردازش برنامه در دفاتر ویزای مهاجرت کانادا بر اساس آخرین اطلاعات موجود از طرف مقامات مهاجرت کانادا است.

لطفا توجه داشته باشید که این هزینه ها بدون اطلاع قبلی تغییر می کنند. بنابراین ، توصیه می شود از این اطلاعات فقط به عنوان راهنما استفاده کنید. هزینه پردازش برنامه بدون در نظر گرفتن کشور محل اقامت شما یکسان است. هزینه انواع برنامه های مهاجرت تجاری در زیر به دلار کانادا ذکر شده است. برای به روز بودن نرخ ارز ، باید مستقیماً با سفارت تماس بگیرید.

پردازش هزینه های لازم برای متقاضیان کلاس افراد سرمایه گذار ، کارآفرین یا افراد شاغل:

کاربرد$ می تواند
متقاضی اصلی1،575
همسر ، شریک عادی یا شریک زندگی متقاضی اصلی یا در مواردی که یک ماده انتقالی اعمال شود ، یک عضو خانواده متقاضی اصلی که 22 سال و بیشتر دارد825
یکی از اعضای خانواده متقاضی اصلی که زیر 22 سال دارد و همسر یا شریک عرفی نیست ، یا 22 سال یا بالاتر دارد که از قبل از 22 سالگی به دلیل جسمی یا روانی نتوانسته است از حمایت مالی حمایت کند. وضعیت.225
در مواردی که یک ماده انتقالی اعمال شود ، یک عضو خانواده متقاضی اصلی که:زیر 22 سال سن دارد ، ازدواج نکرده است و در یک رابطه عرفی نیست یا22 ساله یا بالاتر است و از قبل از 22 سالگی به دلیل وضعیت جسمی یا روانی نتوانسته است از حمایت مالی حمایت کند.225

 

اداره مهاجرت بخش تجاری کبک

اداره مهاجرت کبک

تحت موافقتنامه مهاجرت کانادا و کبک ، استان کبک سیستم مهاجرت خاص خود را از جمله تعیین شرایط و انتخاب نامزدها کنترل و اداره می کند. بر این اساس ، کلیه بازرگانان که قصد دارند به عنوان سرمایه گذار منتخب کبک به کانادا بیایند ، باید بطور مستقیم با دفتر مسئول مهاجرت استان همکاری کنند. برنامه سرمایه گذار مهاجرین کبک توسط وزارتخانه های وزارت امور خارجه ، د لا دیورزیته و لشکر (MIDI) اداره می شود و توسط IQ Immigrants Investisseurs Inc. ، شرکت تابعه یک آژانس دولتی کبک اداره می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیاست ها و قوانین مهاجرت سرمایه گذاری کبک ، می توانید به وب سایت رسمی مهاجرت کبک از اینجا مراجعه کنید .

قوانین مالیاتی

پیامدهای مالیاتی ویزا کانادا

قوانين مالياتي در كانادا براي بسياري از مهاجران مزاياي بي پرده اي را ارائه مي دهد كه مي تواند آنها را قادر سازد تا دارايي هاي خود را با كارآمدتري افزايش دهند. کانادا مالیات بر ثروت یا مالیات بر ارث ندارد و افرادی که از طریق برنامه سرمایه گذار کبک برای مهاجرت به کانادا پذیرفته می شوند ، می توانند قبل از عزیمت به کانادا ، یک اعتماد برون مرزی برقرار کنند ، که می تواند به آنها اجازه دهد تا پرداخت پنج تا از درآمد مالیات بر درآمد را معوق کنند.

سال ها. کانادایی ها از نرخ مالیات بر درآمد مطلوب و نرخ مالیات شرکتها نسبت به ساکنان اکثر کشورهای دیگر غربی برخوردار هستند و کانادا برای جلوگیری از مالیات مضاعف شهروندان خود معاهدات مالیاتی را با ده ها کشور در سراسر جهان امضا کرده است. شهروندان کانادایی و دارندگان کارتهای روابط عمومی کانادا که هستنددر نظر گرفتن غیر مقیم کشور برای اهداف مالیاتی نیز می تواند از پرداخت مالیات بر درآمد حاصل از خارج از کشور جلوگیری کند . موسسه حقوقی که با آنها کار می کنیم منحصراً دارای روابطی با کارشناسان برنامه ریزی مالیاتی بین المللی مستقر در کانادا است که می تواند اطلاعات دقیقی در مورد پیامدهای احتمالی مالیاتی در اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا به سرمایه گذاران خارجی ارائه دهد.

اسناد مورد نیاز

مدارک مورد نیاز برای برنامه سرمایه گذاری کبک

درخواست کبک برای صدور گواهینامه انتخاب ، مستلزم داشتن تعداد زیادی مستندات برای پشتیبانی از پرونده سرمایه گذار است. کلیه اسناد باید به زبان اصلی خود ارسال شده و در قالب صحیح باشند. اسناد ارسالی در قالب غیر همخوانی ممکن است منجر به رد یک برنامه سرمایه گذار یا بازگشت سند به فرستنده شود. 

کلیه کپی ها و کپی های واقعی تأیید شده باید از کیفیت عالی برخوردار باشند یا مقامات مهاجرت می توانند آنها را غیرقابل قبول بدانند. اسناد معتبر کپی واقعی به یک شخص مجاز ، مانند دفتر اسناد رسمی ، نیاز دارند تا سند اصلی را با فتوکپی مقایسه کند. دفتر اسناد رسمی مجاز سپس باید روی كپی “من تأیید كنم كه این یک نسخه واقعی از سند اصلی است” به همراه نام ، مقام رسمی یا عنوان آنها ، امضا ، چاپ كند. 

نام سند اصلی و همچنین تاریخ صدور گواهینامه. متقاضی مسئولیت صحت و صحت کلیه اطلاعات و اسناد ارائه شده برای حمایت از درخواست خود ، از جمله مدارکی که از طرف شخص مجاز به نمایندگی از آنها ارائه شده است ، کاملاً مسئول است. لطفاً به شما توصیه كنید كه مقامات مهاجرت در كبك می توانند به طور مستقل صحت اطلاعات ارائه شده در مورد برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری را با اشخاص ثالث تأیید كنند. 

هرگونه اطلاعات غلط یا گمراه کننده در رابطه با مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاران ، طبق قانون جرم محسوب می شود و متقاضی ممکن است در قبال جریمه ، امتناع یا رد یا حتی ابطال گواهی انتخاب کبک (QSC) خود مسئول باشد. متقاضی مسئولیت صحت و صحت کلیه اطلاعات و اسناد ارائه شده برای حمایت از درخواست خود ، از جمله مدارکی که از طرف شخص مجاز به نمایندگی از آنها ارائه شده است ، کاملاً مسئول است. لطفاً به شما توصیه كنید كه مقامات مهاجرت در كبك می توانند به طور مستقل صحت اطلاعات ارائه شده در مورد برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری را با اشخاص ثالث تأیید كنند. 

هرگونه اطلاعات غلط یا گمراه کننده در رابطه با مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاران ، طبق قانون جرم محسوب می شود و متقاضی ممکن است در قبال جریمه ، امتناع یا رد یا حتی ابطال گواهی انتخاب کبک (QSC) خود مسئول باشد. متقاضی مسئولیت صحت و صحت کلیه اطلاعات و اسناد ارائه شده برای حمایت از درخواست خود ، از جمله مدارکی که از طرف شخص مجاز به نمایندگی از آنها ارائه شده است ، کاملاً مسئول است. لطفاً به شما توصیه كنید كه مقامات مهاجرت در كبك می توانند به طور مستقل صحت اطلاعات ارائه شده در مورد برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری را با اشخاص ثالث تأیید كنند. 

هرگونه اطلاعات غلط یا گمراه کننده در رابطه با مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاران ، طبق قانون جرم محسوب می شود و متقاضی ممکن است در قبال جریمه ، امتناع یا رد یا حتی ابطال گواهی انتخاب کبک (QSC) خود مسئول باشد. لطفاً به شما توصیه كنید كه مقامات مهاجرت در كبك می توانند به طور مستقل صحت اطلاعات ارائه شده در مورد برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری را با اشخاص ثالث تأیید كنند. هرگونه اطلاعات غلط یا گمراه کننده در رابطه با مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاران ، طبق قانون جرم محسوب می شود و متقاضی ممکن است در قبال جریمه ، امتناع یا رد یا حتی ابطال گواهی انتخاب کبک (QSC) خود مسئول باشد.

 لطفاً به شما توصیه كنید كه مقامات مهاجرت در كبك می توانند به طور مستقل صحت اطلاعات ارائه شده در مورد برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری را با اشخاص ثالث تأیید كنند. هرگونه اطلاعات غلط یا گمراه کننده در رابطه با مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاران ، طبق قانون جرم محسوب می شود و متقاضی ممکن است در قبال جریمه ، امتناع یا رد یا حتی ابطال گواهی انتخاب کبک (QSC) خود مسئول باشد.

اسناد زیر به عنوان بخشی از برنامه برنامه سرمایه گذار مهاجرت کبک لازم است. فرم ها ، اعلامیه ها ، موافقت نامه های سرمایه گذاری و پیوست ها باید دارای امضاهای اصلی دست نوشته باشند.

بخش 1 – اسناد درخواست گواهی انتخاب کبک:

  • پرداخت هزینه های پرداخت شده برای بررسی یک درخواست (اصلی)
  • درخواست گواهی انتخاب (اصلی)
  • اعلامیه ارزشهای مشترک جامعه کبک (اصلی)
  • اظهارنامه توسط همسر یا همسر حقیقی (اصلی)
  • قرارداد سرمایه گذاری با کارگزار مجاز یا شرکت معتبر امضا شده (اصلی)
  • وکالت در رابطه با معاملات مالی (فتوکپی)
  • اعلامیه کارگزار یا شرکت معتبر در مورد بررسی هویت و احتیاط پولی (اصلی)
  • روایت مفصلی که به زبان مادر امضاکننده برای متقاضی اصلی و همچنین همسر (نوشته شده) نوشته شده است

بخش 2 – اسناد وکالت نامه:

  • وکالتنامه وکالت به طور صحیح توسط متقاضی و نماینده قانونی تکمیل شده (اصلی)
  • مجوز برقراری ارتباط اطلاعات شخصی (اصلی)

بخش 3 – اسناد هویتی و وضعیت مدنی:

  • گذرنامه معتبر از کشور محل تولد ، و هر کشور دیگری که تابعیت در آن نگهداری شود از جمله صلاحیت های گذرنامه دوم است. برای متقاضی اصلی ، همسر و کلیه فرزندان وابسته لازم است و باید کلیه صفحات موجود در گذرنامه ، حتی موارد خالی (فوتوکپی) را درج کند.
  • شناسنامه ملی ، جلو و عقب ، برای متقاضی اصلی و همسر (فتوکپی)
  • شناسنامه کلیه اشخاص موجود در پرونده سرمایه گذار (فتوکپی)
  • دفترچه خانوادگی یا ثبت نام خانوادگی همه افراد (فتوکپی)
  • در صورت وجود گواهی ازدواج
  • اسناد اثبات همسر: وام مسکن یا اجاره نامه که هر دو نام را شامل می شود ، صورت های حساب بانکی مشترک ، صورتحساب ابزار و غیره (فتوکپی)
  • گواهی طلاق در صورتی که متقاضی اصلی یا همسر قبلاً متاهل بوده اند (فتوکپی)
  • اوراق رسمی برای فرزندخواندگی در صورت لزوم (فتوکپی)
  • تغییر رسمی اسناد نام هر شخصی که در پرونده سرمایه گذار در صورت لزوم موجود باشد (فتوکپی)
  • عکس اندازه گذرنامه اخیر متقاضی اصلی ، همسر و کلیه فرزندان وابسته (اصلی)
  • اعلامیه رضایت والدین درمورد اجازه فرزند برای مهاجرت به کانادا. این سند باید قبل از قاضی ، مأمور دادگاه ، کارمند دولت ، دفتر اسناد رسمی ، نماینده دیپلمات یا کنسولگری از کشور شهروندی یا یک دادرس تهیه شود و شامل امضای آنها و مهر حرفه ای (اصلی) باشد.
  • شناسنامه امضا شده از والدین غیر همراه ، در صورت اعلام رضایت والدین برای مهاجرت دائمی کودک توسط یک والدین غیر همراه مجاز (فتوکپی)
  • رأی دادگاه یا گواهی نامه مبنی بر اختصاص اختصاصی حقوق حضانت فرزند به والدین همراه در صورت لزوم (فتوکپی)
  • گواهی فوت والدین فرزند وابسته در صورت لزوم (فتوکپی)
  • گواهی پزشکی گواهی عدم توانایی جسمی یا روانی کودک در بزرگسالان در صورت کاربرد (اصلی)

بخش 4 – اسناد معیارهای انتخاب:

  • دیپلم یا گواهی اخذ شده توسط متقاضی اصلی از مؤسسه آموزش دولتی یا خصوصی که توسط دولت به رسمیت شناخته شده است (کپی واقعی تأیید شده)
  • متن مربوط به دیپلم آموزشی یا گواهی ارسال شده (کپی واقعی تأیید شده)
  • تصدیق نتایج آزمون فرانسوی شناخته شده یا مدرک دیپلم شناخته شده به زبان فرانسه برای متقاضی اصلی ، که منجر به اولویت تحت برنامه سرمایه گذار کبک می شود. آزمون های شناخته شده برای نمایش سطح متوسط ​​فرانسه پیشرفته شامل TEF ، TEF کانادا ، TCF ، TCFQ و TEFAQ (فتوکپی )
  • تأیید نتایج آزمون آیلتس (فتوکپی)
  • مجوزهای مطالعه قبلی کبک ، مجوزهای کاری ، ویزاهای توریستی یا تجاری ، یا تمبرهای گذرنامه / بلیط هواپیمایی که تأییدکننده بازدیدهای قبلی از کبک توسط متقاضی اصلی یا همسر اصلی است (فتوکپی)
  • شناسنامه ، کارت بیمه درمانی کبک و گذرنامه کانادایی یا کارت روابط عمومی هر خانواده در کبک از متقاضی اصلی یا همسر (فوتوکپی)

بخش 5 – اسناد با ارزش خالص اعلام شده برای متقاضی اصلی و همسر:

  • صورتهای بانکی برای حسابهای بانکی (چک و یا پس انداز) که کلیه معاملات بانکی را حداقل برای 12 ماه گذشته پوشش می دهد (اصلی)
  • بیانیه حساب اوراق بهادار صادر شده توسط سپرده گذاری اوراق بهادار مرکزی که حاوی کلیه سهام و اوراق قرضه در آخرین روز از سه سال مالی گذشته است (اصل)
  • بیانیه معاملات اوراق بهادار که توسط یک کارگزار بورس اوراق بهادار تأمین می شود که سه سال مالی کامل گذشته را تأیید می کند (اصلی)
  • تصدیق از موسسه مالی نشانگر ارزش فعلی کلیه سپرده های مدت ، گواهی سرمایه گذاری تضمین شده ، صندوق های متقابل و صورتحساب خزانه
  • قراردادهای اشتراکی بیمه شامل اسناد صادر شده توسط موسسه مالی که ارزش تسویه پول نقد را تأیید می کند (فتوکپی)
  • هرگونه اسنادی که توسط یک موسسه مالی تأسیس شده و سایر اشیاء با ارزش را که در برنامه مهاجرت سرمایه گذار از قبیل اوراق گارانتی یا صندوق های بازنشستگی از جمله هزینه خرید آنها صادر شده است ، صادر می کند.
  • توافقنامه خرید نهایی ، عنوان و ثبت در كاداستر رسمی (در صورت وجود) هرگونه املاك مسكونی یا تجاری از جمله زمین (فتوكپی)
  • گزارش ارزیابی حرفه ای برای دارایی های تهیه شده توسط یک شخص حقیقی یا حقوقی معتبر که به طور جداگانه ارزش زمین و ارزش ساختمان ها را نشان می دهد. ارزیاب املاک و مستغلات باید دارای مجوز از مرجع ذیصلاح باشد و گزارش باید کلیه منابع داده ها و همچنین روش ارزیابی (اصل) را توصیف کند.
  • اثبات پرداخت قیمت خرید املاک و مستغلات و همچنین هرگونه مالیات. رسید باید شامل تاریخ خرید (فتوکپی) باشد.
  • موافقت نامه های خرید اضافی که منعکس کننده قیمت خرید و فروش کامل است که بین طرفین معامله می شود ، در صورتی که املاک در کشوری خریداری شده یا فروخته شده باشد که قیمت خرید املاک و مستغلات براساس ارزیابی های دولتی باشد که با ارزش بازار منصفانه متفاوت باشد (مانند ویتنام ، هند ، ایران و غیره) اظهار نامه کتبی که مبلغ خرید مؤثر را نشان می دهد نیز می تواند کفایت کند (فتوکپی).
  • گزارش اعتبار شخصی صادر شده توسط رجیستری اعتبار عمومی مانند بانک خلق چین ، یا در صورت عدم وجود ثبت عمومی ، یک رجیستر اعتبار خصوصی مانند TransUnion ، Equifax یا Experian وجود دارد. در این گزارش اعتبار شخصی باید کلیه بدهی های مالی کوتاه مدت و بلند مدت مانند وام های بانکی ، وام ها ، خط اعتباری ، کارت های اعتباری و غیره ذکر شود (اصلی)
  • اظهارنامه مالیات بر ثروت که توسط دفتر رسمی مالیات تأیید شده است ، و در کشورهایی که این موارد مانند هند و کنیا وجود دارد ، قابل اجرا است (فتوکپی)

بخش 6 – اسناد تجربه مدیریت

  • اسناد و مدارك مربوطه كه به اثبات كاركرد اصل وظايف مربوط به مديريت ، برنامه ريزي و كنترل منابع مادي يا نيروي انساني و همچنين منابع مالي تحت اقتدار خود بپردازد (فوتوكپي)
  • اعلامیه کارمندان به آژانس های عمومی که با صدور مجوز از قبیل دفتر تأمین اجتماعی یا بیمه مسئولیت عمومی کارفرما (تصویب شده) تأیید شده است.
  • گواهی یا تأییدیه کار برای هر دوره کاری و هر شغل مدیریتی که متقاضی جبران خسارت کرده است که در پس انداز ، دارایی یا سرمایه گذاری فعلی آنها کمک کرده است (فتوکپی)
  • هرگونه قرارداد مدیریت یا قراردادهای کاری (فتوکپی)
  • مستندات درآمدی شخصی به نام متقاضی اصلی یا همسر ، تأیید شده توسط مقامات دولتی مناسب از جمله اداره امور مالیاتی ، بیمه اشتغال یا صندوق بازنشستگی. مبالغ درآمد باید مطابق با درآمد شخصی باشد که در سند روایت برنامه سرمایه گذار اعلام شده است (فتوکپی).
  • اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی برای متقاضی اصلی یا همسر اصلی شامل کلیه برنامه ها و رسیدهای مربوط به پرداخت ، تأیید شده توسط دفتر امور مالیاتی رسمی (فتوکپی)
  • تاریخچه کمک های اجتماعی توسط متقاضی یا همسر اصلی ، به ویژه مواردی که برای صندوق بازنشستگی ساخته شده است (نسخه اصلی یا تایید شده واقعی)

بخش 7 – اسناد شرکت برای متقاضی اصلی یا همسر:

  • گواهی ثبت با ثبت شرکتها یا معادل آن و در صورت کاربرد هرگونه عصاره از نشریات تجاری که تأیید ثبت نام مشاغل را انجام می دهد (فتوکپی)
  • گواهی ثبت مالیات یا کارت شرکت (عکس)
  • عصاره های اخیر از ثبت شرکتها یا معادل آن (فتوکپی)
  • موافقت نامه های مشارکت ، اساسنامه ، قراردادهای سرمایه گذاری مشترک ، آئین نامه شرکت ها یا تفاهم نامه های توافق نامه های انجمن ، از جمله هرگونه اصلاح (فتوکپی)
  • اسناد حمایت از انتقال وجوه سرمایه گذاری شده در شرکت مانند عصاره بانکی مربوطه (فتوکپی)
  • گواهی های بانکی در مورد سرمایه گذاری های سهم در صورت کاربرد ، گزارشهای حسابرسی در مورد سرمایه تهیه شده توسط یک حسابرس مستقل خارج (فتوکپی)
  • دفترچه تهیه شده برای عرضه عمومی اولیه (IPO) در صورتی که شرکت در بورس اوراق بهادار قرار گیرد (فتوکپی)
  • گزارشهای سالانه حداقل در پنج سال مالی مالی کامل در صورت شركت با بازرگاني عمومی (فتوكپی)
  • برای شرکتهایی که دارای یک یا چند شرکت تابعه یا مشارکت هستند ، گزارش مربوط به مشارکت بررسی صورتهای مالی یا صورتهای مالی تلفیقی را گزارش می دهند. این گزارش ها باید دارای ترازنامه ، صورت جریان پول ، صورت سود و زیان و بیانیه سود حفظ شده برای هر سال باشند. اطلاعات حسابداری باید شامل تجزیه و تحلیل کامل ترازنامه ، درآمد حاصل از خط تجارت ، هزینه های عملیاتی و هزینه های اداری مانند حقوق و دستمزد ، ماهیت فعالیت ها ، طیف وسیعی از محصولات ارائه شده ، آدرس کلیه مکان های تجاری ، ساختار سازمانی ، وجود وام های بین شرکت باشد. از جمله ماهیت و بازیافت آنها ، وجود فروش شرکت یا وام با اشخاص مرتبط ، مالکیت و استفاده از ساختمانهای دارای ارزش در کتابها و رژیم مالیاتی مربوط به شرکت. علاوه بر این ،
  • از طرف دیگر موارد فوق ، گزارشهای حسابرسی در صورتهای مالی همراه با اسناد خارجی از مراجع ذیصلاح مانند دفتر اعتبار ، برای حمایت از قانونی بودن فعالیتها و همچنین عملکرد مالی مشاغل تلفیقی (فتوکپی) کافی است.
  • اطلاعیه ارزیابی مالیات بر درآمد شرکت یا NOA (فتوکپی)
  • روش دیگر برای موارد فوق ، اظهارنامه مالیات بر درآمد شرکت و دریافتهای پرداخت با کلیه برنامه های تایید شده توسط دفتر امور مالیاتی (فتوکپی)
  • صورتهای بانکی شرکت در صورت درخواست کتبی توسط مهاجرت کبک (اصلی)
  • گزارش اعتباری شرکت صادر شده توسط رجیستری اعتبار عمومی مانند بانک مرکزی ، یا رجیستری اعتباری خصوصی مانند Equifax یا TransUnion (اصلی)
  • صورت درآمد (سود و زیان) در صورتی که شرکت تنها مالکیت سهام (اصل) باشد
  • گزارش ارزیابی دقیق از مالکیت تنها نشان دهنده ارزش خالص (اصلی)
  • صورتهای حساب بانکی که در صورت درخواست کتبی توسط مهاجرت کبک (اصل) توسط مالکیت شخصی استفاده می شود

بخش 8 – اسناد وراثت و اهدای عضو:

  • برای کمکهای مالی ، شناسایی اهدا کننده و اثبات ظرفیت مالی آنها برای انجام چنین اهدا ، و همچنین اصل قانونی وجوه (فتوکپی)
  • برای کمکهای مالی ، اسنادی مبنی بر انتقال کالاها یا وجوه دریافتی ، مانند نقل و انتقال املاک یا اثبات نقل و انتقال بانکی (فتوکپی)
  • برای وراثت ، گواهی فوت ، و همچنین وصیت نامه رسمی یا حکم دادگاه که ماهیت وراث را تأیید می کند. اسناد و مدارک که اثبات انتقال وجوه یا دارایی به وارث است نیز لازم است (فتوکپی).

در حالی که لیست چک اسناد برنامه سرمایه گذار مهاجرین کبک کاملاً گسترده است ، یک تیم حقوقی در کنار مشتری کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند تمام اسناد و مدارک لازم را با ساده ترین شکل ممکن تهیه کنند. موسسه حقوقی شریک ما کاملاً به موفقیت مشتریان خود متعهد است و در هر مرحله از روند مهاجرت سرمایه گذاری به آنها کمک می کند تا به شیوه ای مؤثر راهنمایی کنند.

درباره کبک کانادا

استان کبک که به عنوان ایالت زیبا توسط محلی هایش شناخته میشود بزرگترین شهر شرقی کانادا با جمعیتی بالغ بر 7600000 نفر می باشد. کبک یکی از قدیمیترین شهر های کانادا است.

کبک با وجود تاریخ 400 ساله اش شهریست دیدنی و پر از فضاهای پر جنب و جوش. دانشگاه لاوال و دانشگاه مونترال و دانشگاه مگیل در این شهر واقع شده اند.

تحصیل در استان کبک سالیاته متقاضیان بی شماری را راهی این استان سردسیر میکند.

زبان

فرانسوی زبان رسمی و اداری در ایالت کبک کانادا می باشد هر چه اغلب آنها به انگلیسی نیز مسلط می باشند با این حال نسبت به زبان فرانسوی تعصب خاصی دارند.

مونترال دومین شهر بزرگ کانادا و دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان در دنیا می باشد که در استان کبک قرار گرفته است.

مردم

خانواده های مهاجر بسیاری برای زندگی به کانادا می آیند پس این امری بسیار عادیست که ساکنین کانادا مهاجرین را می پذیرند و با آنها سازگاری پیدا میکنند.

احترام به آزادی و نظر مردم یک قانون اساسی در اجتماع کاناداست. قانون شماره 1 در میان مردم کبک احترام گذاشتن به مردم و اموالشان است.

فرد با داشتن ویزای اقامت دائم کار در کانادا از تمامی حقوق یک شهروند بومی به جز حق رای برخوردار است.

مذاهب

اکثریت مردم کبک (حدود 80%) دارای آیین مسیحیت هستند که 75% آنها را کاتولیک ها تشکیل میدهند. مسلمانان نیز 3.2% از کل مذاهب را به خود اختصاص می دهند.

گردشگری

کبک ایالتی است که دارای گونه های مختلفی از گیاهان و حیوانات می باشد و سالانه تعداد بی شماری گردشگر برای دیدن طبیعت زیبا و بکر کبک به این شهر می آیند.

در سال 2010 در حدود 27 میلیون توریست از این شهر بازدید کردند که ¾ آنها از داخل کانادا و ¼ دیگر از خارج از کانادا بوده اند.

گردشگران فرانسوی که به کبک می آیند طولانیترین اقامت را در این شهر دارند.

آب و هوا

در استان کبک تغییرات آب و هوایی نسبت به هر منطقه متفاوت است. هوای این منطقه از دنیا در حدود 5 تا 6 ماه به معنی واقعی سرد می باشد و زمستان گاها تا 6 ماه ادامه میابد.
برف و باران در این منطقه فراوان می باشد و 16% آب شیرین جهان را به خود اختصاص داده و شهروندان بابت آب هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنند.


ویدیو و تصاویر دیدنی از استان کبک

در این بخش بخشی از دیدنی های کبک را مشاهده میکنید

سفری به کبک کانادا

مونترال

کبک


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی