تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

محاسبه آنلاین امتیاز سرمایه گذاری کبک (QIIP)


محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به کبک کانادا از طریق سرمایه گذاری

ماشین حساب برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک کانادا

 

نمره برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک (QIIP) خود را محاسبه کنید

از ماشین حساب برنامه سرمایه گذار مهاجرت کبک (QIIP) استفاده کنید تا طبق آخرین آیین نامه مهاجرت کبک ، نمره خود را تعیین کنید. نمره قبولی و نمره برش براساس امتیازهای اختصاص یافته برای عوامل ذکر شده در آخرین شبکه انتخاب QIIP که توسط دولت کبک منتشر شده است. لطفاً توجه داشته باشید که این ماشین حساب فقط برای اهداف اطلاعاتی است و صلاحیت شما برای برنامه را تعیین نمی کند.

برنامه سرمایه گذار کبک
مهارت زبانی
لطفا مهارت های خود را به زبان انگلیسی و / یا فرانسوی در زیر هر چهار مهارت ذکر شده در زیر شرح دهید. 

به منظور کسب امتیاز برای زبان ، نامزدها می توانند مهارت خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی از طریق آزمون زبانی که توسط دولت کبک به رسمیت شناخته شده نشان دهند. روش دیگر برای نشان دادن مهارت زبان فرانسه ، تکمیل یک دوره یا برنامه تحصیلی زبان فرانسه است که توسط دولت کبک به رسمیت شناخته شده است. نتایج آزمون زبان یا دوره های مربوط به یک زبان معیار کانادایی (CLB) به زبان انگلیسی و یک niveaux de compétence linguistique canadiens (NCLC) به زبان فرانسه است.


فرانسوی 
انگلیسی 
آموزش و پرورش
تجربه مدیریت
 
بستن بستگان خانوادگی در کبک
اقامت در کبک
مالی

Original text


vwalt.com تمام تلاش خود را می کند تا از کیفیت اطلاعات موجود در این حسابگر برنامه سرمایه گذار مهاجرت کبک (QIIP) (ماشین حساب) اطمینان حاصل کند. با این حال ، کاربران قبل از اتکا به اطلاعات موجود در ماشین حساب ، دقت ، صحت و ارتباط آن با هدف خاص خود را با دقت ارزیابی می کنند. اطلاعات موجود در ماشین حساب فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و صلاحیت برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک را ارزیابی نمی کند. هیچ چیز موجود در ماشین حساب به عنوان مشاوره حرفه ای مورد استفاده قرار نمی گیرد و ماشین حساب جایگزین مشاوره وکیل نیست. کاربران باید قبل از هرگونه اقدام یا تصمیمی بر اساس هر یک از مطالب ارائه شده در حسابگر ، با یک وکیل واجد شرایط مهاجرت به کانادا تماس بگیرند و از مشاوره حرفه ای مناسب در رابطه با شرایط خاص خود برخوردار شوند. vwalt.com هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت و خسارت وارده به واسطه استفاده یا اتکا به ماشین حساب یا اطلاعات موجود در آن نمی تواند بپذیرد و نمی تواند هیچ گونه مسئولیت قانونی و مسئولیتی در قبال صحت یا صحت اطلاعات را به عهده بگیرد.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی