تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

نحوه خواندن ویزا بولتن آمریکا برای برندگان لاتاری


طریقه خواندن بولتن ویزا آمریکا

این سوال اغلب به طور شگفت انگیزی مطرح می شود – مردم با نحوه خواندن بولتن ویزا گیج می شوند. وقتی آن را درک کنید، متوجه میشوید خیلی واضح به نظر می رسد.

هر ماه (حدود اوایل تا اواسط ماه) بولتن ویزا منتشر می شود. این بولتن بیشتر اطلاعات لاتاری DV را پوشش می دهد، اما اعدادی که ما به آنها اهمیت می دهیم در آنجا هستند (لینک فهرست اصلی بولتن ویزا اینجا است).

صفحه ای را مانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد – بولتن فعلی و آینده ویزا. Visa Bulletin آینده همان چیزی است که ما به آن علاقه مندیم. اطلاعاتی را در مورد مواردی که در ماه های آینده درمورد وقت مصاحبه ها، ارائه می دهد. به عنوان مثال، حالا فرض کنید اواخر نوامبر است. VB چند هفته پیش منتشر شد، بولتن ویزای دسامبر است و اعداد مصاحبه های ژانویه را می دهد. بنابراین – روی پیوند بولتن ویزای آینده کلیک کنید.

در خود VB اطلاعاتی در مورد انواع دیگر مهاجرت وجود دارد. با این حال، اگر صفحه را به پایین اسکرول کنید، دو بخش از اعداد مربوط به قرعه کشی DV وجود دارد. ما می خواهیم به مجموعه دوم اعداد نگاه کنیم، صفحه را پایین بیاوریم همانطور که در زیر نشان داده ایم.

می توانید ببینید که ما این واقعیت را برجسته کردیم که بخش دوم (بخش C) ماه بعد (6/7 هفته پس از انتشار VB) را پوشش می دهد. اگر به بخشی که آفریقا را نشان داده ایم نگاه کنید، می توانید ببینید که اعداد بر اساس هر منطقه وجود دارد. آفریقا 21000 را نشان می دهد. این بدان معناست که اگر شماره پرونده شما 2015AF20999 کمتر باشد، واجد شرایط مصاحبه در ژانویه هستید (با فرض اینکه DS260 شما در زمانی که KCC نیاز به برنامه ریزی مصاحبه ها دارد، پردازش را تکمیل کرده است). این تعداد هر ماه اندکی افزایش می یابد، بنابراین هر ماه چند مورد دیگر “واجد شرایط” می شوند. بنابراین اجازه دهید فرض کنیم که یک ماه بعد این عدد میشود 27000. در این صورت هر شماره مورد آفریقایی زیر 27000 (یعنی 26999 و کمتر) اکنون current است و ممکن است برای مصاحبه برنامه ریزی شود. این بدان معنا نیست که 21000 و 27000 به نوعی با هم جمع شوند. همچنین به این معنی نیست که اعداد زیر 21000 شانس خود را از دست داده اند. این به سادگی به این معنی است که CN شما باید کمتر از عدد نشان داده شده برای منطقه شما باشد.

می توانید ببینید که ما دو کشور (مصر و اتیوپی) را نیز برجسته کرده ایم. این بدان معناست که برندگانی که برای آن دو کشور هزینه دریافت می کنند (صرف نظر از جایی که مصاحبه خواهند کرد) مشمول محدودیت کمتری هستند. این کار برای کاهش سرعت پردازش برای کشورهایی با تعداد منتخب زیاد انجام می شود تا حجم کار در مدت زمان طولانی تری پخش شود. به طور معمول این کشورها در طول قرعه کشی محدود شده اند همانطور که در مطلب در مورد روند قرعه کشی توضیح داده ایم .

در سال‌های گذشته، مناطق مختلفی را شاهد بوده‌ایم که «CURRENT» می‌شوند. این بدان معنی است که KCC تقاضای احتمالی باقیمانده را محاسبه کرده است و معتقد است که ویزاهای کافی برای برآورده کردن تمام تقاضاهای باقی مانده را دارند. بین سال‌های 2009 و 2013، این “عادی” بود. با این حال، انتخاب بیش از حد برندگان در DV2014 به این معنی بود که 5 منطقه بزرگ به روز نبودند. این بدان معناست که VB نهایی سال (VB آگوست، منتشر شده در ژوئیه) دارای یک بریدگی منطقه است که کمتر از بالاترین تعداد موارد است و این بدان معناست که برخی از برندگان هرگز برای مصاحبه دعوت نخواهند شد. این مورد برای هزاران نفر در DV2014، در همه مناطق بود. می توانید اعداد VB سال های گذشته را برای 5 منطقه اصلی در این مطلب درباره آمار و ارقام VB بررسی کنید.

امیدوارم این مطلب را درک کرده باشید.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی