تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

آمار ویزاهای مهاجرتی، غیرمهاجرتی و بولتن آمریکا ماهانه

وی والت آمریکا ایالات متحده ویزا و مهاجرت اطلاعات ویزا و مهاجرت آمریکا آمار ویزاهای مهاجرتی، غیرمهاجرتی و بولتن آمریکا ماهانه

مهاجرت به آمریکا

گزارش های زیر شامل داده های اولیه است که تغییر می کنند. آمار ویزا مهاجرتی غیرمهاجرتی و بولتن آمریکا ماهانه هر تغییری از لحاظ آماری قابل توجه نیست داده های صدور روادید مهاجران و غیرمهاجر ماهانه گزارش های زیر شامل داده های اولیه هستند که در معرض تغییر هستند. 


آمار صدور ویزای مهاجرین آمریکا ماهانه

گزارش های زیر شامل داده های اولیه هستند که در معرض تغییر هستند. 

دفتر ویزا روش خود را برای محاسبه داده های ویزا با شروع سال مالی (FY) 2019 سالانه  دفتر ویزا تغییر داده است و ادامه با داده های FY 2020 ، برای منعکس کردن دسترسی بیشتر به داده های سطح برنامه به دست آمده در سال مالی 2019. روش قبلی ما مبتنی بر تعداد اقدامات بار کاری بود که توسط برنامه مرتبط نبودند. 

روش جدید با دقت بیشتری نتایج نهایی فرایند درخواست ویزا را در طی یک دوره گزارش مشخص مشخص می کند. روش جدید برنامه های ویزا را شامل می شود ، از جمله به روزرسانی در وضعیت آنها (یعنی صادر یا رد شده) ، که می تواند با پیشرفت سال مالی تغییر کند ، یا منجر به تغییرات جزئی در داده ها برای سالهای اولیه شود. بنابراین ، با شروع سال مالی FY 2020 ، گزارش های صدور ماهانه فردی نباید جمع شود ، زیرا این تعداد کل صدور دقیق برای سال مالی به روز را ارائه نمی دهد. در عوض ، به گزارش سالانه  دفتر ویزا مراجعه کنید برای آمار نهایی کامل سال مالی.

در حالی که روش جدید دقیق تر است ، به این معنی نیست که روش قبلی ما ناقص بوده است. این دو به سادگی قابل مقایسه نیستند. با این حال ، بر اساس تجزیه و تحلیل ما ، اختلاف بین روشها جزئی است. به عنوان مثال ، تفاوت بین صدور گزارش شده NIV و IV در FY 2018 (روش میراث) و کسانی که در FY 2019 (روش جدید) در سراسر جهان کمتر از یک درصد است. 

لطفا توجه داشته باشید که روش جدید فقط در گزارش های ماهانه صدور IV در زیر اعمال می شود ، با شروع گزارش های دسامبر 2019.

⬅ جهت دسترسی به آمار ویزای مهاجرتی آمریکا به صورت ماهانه لطفا اینجا را کلیک کنید.


آمار صدور ویزا غیرمهاجرتی آمریکا – ماهانه

گزارش های زیر شامل داده های اولیه هستند که در معرض تغییر هستند.  

دفتر ویزا روش خود را برای محاسبه داده های ویزا با شروع سال مالی (FY) 2019 سالانه دفتر ویزا تغییر داده استو ادامه با داده های FY 2020 ، برای منعکس کردن دسترسی بیشتر به داده های سطح برنامه به دست آمده در سال مالی 2019. روش قبلی ما مبتنی بر تعداد اقدامات بار کاری بود که توسط برنامه مرتبط نبودند. روش جدید با دقت بیشتری نتایج نهایی فرایند درخواست ویزا را در طی یک دوره گزارش مشخص مشخص می کند. 

روش جدید برنامه های ویزا را شامل می شود ، از جمله به روزرسانی در وضعیت آنها (یعنی صادر یا رد شده) ، که می تواند با پیشرفت سال مالی تغییر کند ، یا منجر به تغییرات جزئی در داده ها برای سالهای اولیه شود. بنابراین ، با شروع سال مالی FY 2020 ، گزارش های صدور ماهانه فردی نباید جمع شود ، زیرا این تعداد کل صدور دقیق برای سال مالی به روز را ارائه نمی دهد. در عوض ، به گزارش سالانه دفتر ویزا مراجعه کنید برای آمار نهایی کامل سال مالی

در حالی که روش جدید دقیق تر است ، به این معنی نیست که روش قبلی ما ناقص بوده است. این دو به سادگی قابل مقایسه نیستند. با این حال ، بر اساس تجزیه و تحلیل ما ، اختلاف بین روشها جزئی است. به عنوان مثال ، تفاوت بین صدور گزارش شده NIV و IV در FY 2018 (روش میراث) و کسانی که در FY 2019 (روش جدید) در سراسر جهان کمتر از یک درصد است.

⬅ جهت دسترسی به آمار ویزای غیر مهاجرتی آمریکا به صورت ماهانه لطفا اینجا را کلیک کنید.


آمار ویزا بولتن آمریکا

USCIS ، با هماهنگی وزارت امور خارجه (DOS) ، روشهای تعیین دسترسی ویزا را برای متقاضیانی که منتظر هستند برای تنظیم وضعیت ترجیحی مبتنی بر اشتغال یا حمایت مالی از خانواده ، تجدید نظر کنند. روند اصلاح شده بهتر است با روال استفاده DOS برای اتباع خارجی که به دنبال ویزای مهاجرت در کنسولگری ها و سفارتخانه های ایالات متحده در خارج از کشور می شوند ، مقیم دائم ایالات متحده شوند.

اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات را در اینجا مشاهده کنید: 
 USCIS روشهای تجدید نظر شده را برای تعیین میزان دسترسی به ویزا برای متقاضیانی که در انتظار ثبت نام برای تنظیم وضعیت هستند اعلام می کند.

⬅ جهت دسترسی به آمار بولتن ویزا به صورت ماهانه لطفا اینجا را کلیک کنید.

بایگانی شده ویزا بولتن: نسخه های آنلاین ویزا بولتن فقط برای اهداف اطلاع رسانی است و تمام تلاش برای اطمینان از صحت آنها انجام شده است. هرگونه سؤال مربوط به تاریخ قطع برای یک ماه خاص اغلب می تواند با مشورت نسخه رسمی خبرنامه ویزا ، در صورت درخواست دفتر ویزا ، تأیید شود.


گزارش دفتر ویزا آمریکا

گزارش دفتر ویزا  گزارش سالانه ارائه اطلاعات آماری در مهاجر و صدور ویزای غیر مهاجرتی توسط دفاتر کنسولی، و همچنین اطلاعات مربوط به استفاده از اعداد ویزا در دسته عددی محدود است.

دفتر ویزا دارای گزارش های قدیمی از گزارش های محدود است. ممکن است در مورد در دسترس بودن این موارد از دفتر ویزا سؤال کنید.

گزارش دفتر ویزا کند نه حاوی اطلاعاتی در مورد این دسته بندی:

  • متقاضی حمایت بشر دوستانه که از خارج وارد می شوند یا حمایت بشر دوستانه در ایالات متحده یا
  • دسته بندی های ویزای غیر عددی کنترل شده برای افرادی در ایالات متحده که در حال تنظیم وضعیت (گرفتن کارت سبز یا اقامت دائم) از طریق خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده در وزارت امنیت داخلی (USCIS) هستند.
  • آمار فوق از دفتر آمار مهاجرت DHS در دسترس است.
مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی