تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

آیا باز کردن قفل ds260 باعث تاخیر در پروسه می شود؟


آیا آپدیت و باز کردن قفل ds260 و تاخیر در پروسه ویزای لاتاری میشود

مصاحبه ها به صورت دسته ای ماهانه بر اساس تعداد پرونده ها مطابق با ویزا بولتن، برنامه ریزی می شوند. با این حال، صرف نظر از CURRENT بودن یا نبودن شماره پرونده، در صورت عدم رسیدگی به DS260، هیچ پرونده ای برای مصاحبه برنامه ریزی نمی شود.

پردازش اولیه DS260 در DV2015 حدود 3 ماه به طول انجامید (ارسال شده در ماه مه) و با افزایش حجم (ارسال های ژوئن و جولای) زمان پردازش افزایش یافت (زمان انتظار بیشتر). بنابراین – ما تا 4 یا 5 ماه تاخیر در DV2015 مشاهده کردیم. در بهار 2015، این تاخیر 4 یا 5 ماهه شروع به کاهش کرد – احتمالاً با کاهش حجم ارسال‌ها.

DV2016 مانند DV2015 شروع شد – با اکثر مصاحبه‌های اکتبر با افرادی که در ماه می ارسال کرده‌اند. رسیدگی به همه پرونده‌ها یکسان طول نمی‌کشد، بنابراین ممکن است دو پرونده با تعداد کم در 30 مه ارسال شده باشد ، یکی تا اکتبر ارسال شده است، یکی نه.

اکنون – اگر افراد نیاز به باز کردن قفل و ایجاد تغییرات در DS260 خود داشته باشند، برخی تغییرات باعث تاخیر می‌شوند، برخی دیگر باعث نمی شوند. تفاوت ها تقریباً منطقی هستند – اما اجازه دهید چند مثال بزنیم:

  1. اضافه کردن همسر به دلیل ازدواج – احتمالاً برای بررسی پیشینه همسر نیاز به پردازش مجدد دارد.
  2. اضافه کردن یک کودک تازه متولد شده – احتمالاً نیازی به پردازش مجدد نخواهد بود زیرا کودکان تازه متولد شده هنوز به مشکلی نخورده اند!
  3. تغییر آدرسی که قصد دارید به آن در ایالات متحده نقل مکان کنید – احتمالاً نیازی به پردازش مجدد نخواهد بود زیرا به هر حال سابقه ای در آدرس ایالات متحده ندارید.
  4. افزودن آدرسی در کشوری که قبلاً در فرم شما ذکر نشده است – احتمالاً برای بررسی پیشینه شما در آن کشور جدید، مقداری پردازش مجدد انجام خواهد شد (به ویژه اگر آن کشور کشوری مانند ایران باشد که بررسی پیشینه در آن آسان نیست).


اکنون – آیا پردازش مجدد پرونده شما را به تاخیر می اندازد؟

بسیار خب، به این نتیجه میرسیم که چه تغییراتی ایجاد کرده باشید با بعضی از تغییر ها ممکن است تاخیر ایجاد شود و بعضی خیر.
و در حالت کلی اگر به هر حال پرونده شما تا 4 ماه دیگر کارنت نیست، پس از آن زمان بیش از اندازه کافی برای پردازش تغییرات (حتی تغییرات تاثیرگذار) وجود دارد. بنابراین – در این صورت هیچ تاخیری وجود نخواهد داشت. پردازش مجدد در دوره ای انجام می شود که به هر حال برای شما دوره انتظار بوده است.

از طرف دیگر اگر میخواهید ازدواج کنید و نیاز به اضافه کردن همسر خود را دارید، می تواند باعث تاخیر شود.

با این حال، همانطور که همیشه می گویم، تاخیر برای یک DS260 دقیق بسیار بهتر از انکار و آپدیت نکردن یک DS260 نادرست است.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی