تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

درصد و شانس برنده شدن برای لاتاری آمریکا


شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا چقدر است؟

بر اساس تجزیه و تحلیل های بلندمدت داخلی american dream ، شانس گرفتن گرین کارت در حال حاضر حدود 1:25 تا 1:75 (بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید) است-برای اروپایی ها ، اخیراً حدود 1:45. این بدان معناست که تقریباً از هر 45 شرکت کننده یک نفر در واقع گرین کارت می گیرد.

از آنجا که درخواست های گرین کارت فقط باید به صورت آنلاین ارسال شود ، تعداد کلی متقاضیان در سراسر جهان نسبت به اوایل راه اندازی قرعه کشی گرین کارت کاهش یافته است. کاهش قابل ملاحظه دیگر درخواست ها ناشی از  مقررات گذرنامه بود ، که در سال 2019 به اجرا درآمد. این نیز بر شانس شما برای برنده شدن تأثیر مثبت خواهد گذاشت. “رقابت” کمتر به معنای شانس موفقیت بیشتر است!

شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا برابر است با آمار برنده ها تقسیم بر آمار ثبت نام کنندگان در لاتاری. جدیدترین و آخرین آمار لاتاری گرین کارت آمریکا که در سال 2020 درسایت وزارت امور خارجه آمریکا اعلام شد، مربوط به لاتاری سال 2017 است.

آمار لاتاری گرین کارت آمریکا 2017:

ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا: 737181 نفر
برنده لاتاری گرین کارت آمریکا: 4500 نفر
ویزای صادر شده: 2106 نفر

نکته اینکه تعداد ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا که به مرکز کنسولی کنتاکی ارسال شده است 737181 فرم میباشد اما این آمار تمام فرم هاست که بسیاری از آنها فرم های اشتباه است و در هنگام قرعه کشی بسیاری حذف میشوند.

طبق آمار از هر هزار نفر، 6 نفر برنده لاتاری گرین کارت آمریکا میشوند.

آمار لاتاری گرین کارت آمریکا 2021 شاید در سال 2024 منتشر شود. یکی از نقاط ضعف وب سایت وزارت امور خارجه آمریکا، کندی در انتشار آمار ویزا است.

با توجه به اینکه در لاتاری گرین کارت آمریکا 2022، بسیاری از افراد تصور میکردند که لاتاری گرین کارت آمریکا لغو شده و بسیاری نیز در این تصور بودند که ویزای لاتاری گرین کارت آمریکا به دلیل حکم تراول بن ترامپ برای ایرانیان صادر نمیشود، قطعا تعداد ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا بسیار کمتر از سال های پیش بود و این به معنی افزایش شانس ثبت نام کننده های لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 بود.

خانواده ها می توانند شانس گرین کارت خود را دو برابر کنند

طبق قوانین فعلی ، فقط یک درخواست گرین کارت برای هر فرد در سال مجاز است. چندین درخواست برای یک شخص امکان پذیر نیست و منجر به رد صلاحیت خودکار می شود.

با این حال ، راه دیگری برای افزایش شانس برنده شدن برای زوج های متاهل وجود دارد. از آنجا که همسران برندگان گرین کارت به طور خودکار واجد شرایط دریافت گرین کارت هستند ، هر دو شریک می توانند درخواست دهند و بنابراین شانس برنده شدن را دو برابر می کنند شانس مضاعف )!

در صورت برنده شدن ، فرزندان شما نیز به شرط داشتن سن کمتر از 21 سال حق دریافت گرین کارت را خواهند داشت – اگر یک نفر برنده شود ، همه برنده می شوند!

به هر حال: هنگام ارسال درخواست خود ، نیازی نیست که شما و شریکتان ازدواج کنید. هنوز حدود شش ماه فرصت دارید تا اعلان نتیجه را دریافت کنید. در صورت ازدواج یا داشتن فرزند ، اعضای جدید خانواده به طور خودکار واجد شرایط دریافت گرین کارت نیز خواهند بود (البته این نیز خود قوانین و مقرارتی دارد، از اینجا میتوانید درمورد قوانین ازدواج و طلاق اطلاعات کسب کنید).

بالا بردن شانس برنده شدن در لاتاری با ثبت نام صحیح

هرساله میلیون ها نفر ثبت نام میکنند اما بیش تر این افراد صحیح ثبت نام نمیکنند و در نهایت رد میشوند، شما میتوانید اشتباهات رایج که باعث ردی در ثبت نام لاتاری آمریکا میشود را از اینجا مطالعه کنید.

همچنین از طریق اینجا میتوانید به راهنمای جامع ثبت نام لاتاری آمریکا به رایگان دسترسی پیدا کنید.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی