تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

اشتباهات رایج که باعث ردی در ثبت نام لاتاری آمریکا میشود


عواملی که باعث مردودی شما در لاتاری یا بعد از برنده شدن میشود چیست؟

ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا برای همه افرادی که در لیست کشورهای مجاز هستند آزاد است. همه افراد میتوانند ثبت نام کنند و شانس برنده شدن داشته باشند. اما الزاماً همه افرادی که در لاتاری برنده میشوند شانس گرفتن ویزا نخواهند داشت. به همین منظور در اینجا عوامل و اشتباهاتی که باعث ردی میشوند را مورد بررسی قرار داده ایم.

  1. ثبت اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام
  2. فردی که مجرد است و رسماً ازدواج نکرده، اما اسم نامزد یا دوستش را بعنوان همسر آینده اش در فرم قرار داده است.
  3. فردی که رسماً متاهل است، اما اطلاعات همسر یا فرزندانش را در فرم لاتاری ثبت نکرده است.
  4. فردی که رسماً متاهل است، در شرف جداییست، جدا از همسرش زندگی میکند، اما هنوز به صورت رسمی جدا نشده و طلاقنامه ندارد، اما در فرم لاتاری بعنوان فرد مطلقه یا مجرد ثبت نام میکند.
  5. عکس که روتوش خورده، آرایش دارد، مطابق استانداردهای مناسب ثبت نام لاتاری نیست. کیفیت پایینی دارد یا از لوازم ممنوعه مانند عینک طبی، کلاه و غیره استفاده شده است.
  6. جابجایی در عکسهای استفاده شده. برای مثال عکس متقاضی اصلی و همسرش جابجا ثبت شده است.
  7. اشتباه در ثبت Country of Eligibility که بدون شک باعث مردودی میشود.

Country of Eligibility برای لاتاری آمریکا چیست؟

  • برای اینکه بتوانید در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کنید، بایستی هر ساله لیست کشورهای مجاز را در دستورالعمل رسمی منتشر شده از سوی اداره مهاجرت آمریکا مطالعه نمایید. این لیست حاوی نام کشورهایی است که اتباع آنها امکان شرکت در لاتاری را دارند و برخی کشورها نیز از شرکت در لاتاری منع شده اند. در زیر لیست کشورهایی که اتباع آنها مجاز به شرکت در لاتاری نیستند ذکر شده است.

برای DV-2024 ، متولدین کشورهای زیر واجد شرایط درخواست نیستند ، زیرا بیش از 50،000 متولد این کشورها در پنج سال گذشته به ایالات متحده مهاجرت کرده اند:

بنگلادش ، برزیل ، کانادا ، چین (از جمله هنگ کنگ SAR) ، کلمبیا ، جمهوری دومنیکن ، السالوادور ، گواتمالا ، هائیتی ، هندوراس ، هند ، جامائیکا ، مکزیک ، نیجریه ، پاکستان ، فیلیپین ، کره جنوبی ، انگلستان (به جز ایرلند شمالی) و سرزمین های وابسته به آن و ویتنام. افراد متولد شده در SAR ماکائو و تایوان واجد شرایط هستند.

ایران نیز برای DV 2024 جز کشور های واجد شرایط است ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل کشور های واجد شرایط ، لطفا دستورالعمل DV 2024 را از طریق این لینک دریافت کنید.

8. سعی کنید برای پر کردن فرم زیر یک ساعت انجام شود.

ثبت نام لاتاری

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی