تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

آموزش زبان فرانسه رایگان در کبک کانادا

وی والت مشترک کشورها اطلاعات کاربردی آزمون و یادگیری زبان آموزش زبان فرانسه رایگان در کبک کانادا

دولت کبک برای مهاجران جدید کلاس آموزش زبان فرانسه رایگان برگزار می‌کند این کلاس‌ها نه تنها رایگان هستند بلکه در ازای شرکت در این کلاس‌ها کمک هزینه هم دریافت می‌کنید.

آموزش زبان فرانسه رایگان

✅ کلاس‌های تمام وقت (۲۵ تا ۳۰ ساعت در هفته)، کمک هزینه: ۱۸۵$ در هفته

✅ کلاس‌های پارت تایم (۱۲، ۹، ۶ یا ۴ ساعت در هفته)، کمک هزینه: ۱۵$ در روز

یادگیری زبان فرانسه کبک

دوره های رایگان فرانسه برای مهاجران ساکن کبک جدید

از اول ژوئیه سال 2019 ، اکنون مهاجران بیشتری واجد شرایط دوره های فرانسه هستند که بصورت رایگان توسط دولت کبک و برای کمک های مالی ارائه می شوند ، که این افزایش یافته است.دوره خود را انتخاب کنید!تمام وقتبرای سرعت بخشیدن به ادغام خوددوره در کلاس 25 یا 30 ساعت در هفتهمراحل مبتدی و متقابل
جدید!

هرکسی که دارای شرایط مهاجرتی باشد ، صرف نظر از مدت ها که در کبک زندگی کرده است ، می تواند یک دوره تمام وقت فرانسه را بگذراند و کمک مالی را برای شرکت در این دوره دریافت کند. 

پیش از این ، فقط مهاجران ساکن کبک برای مدت کمتر از پنج سال واجد شرایط بودن بودند.دانش آموزانی که یک دوره تمام وقت فرانسه را می گذرانند می توانند کمک هزینه مشارکت دریافت کنند که از 141 دلار به 185 دلار در هفته و همچنین کمک هزینه حمل و نقل یا رفت و آمد و کمک هزینه مراقبت از کودک افزایش یافته است.

اکنون کارگران موقت ، دانشجویان خارجی و همچنین همسرشان واجد شرایط برای دوره های تمام وقت فرانسه و همچنین کمک های مالی همراه هستند. 

پیش از این ، افرادی که به طور موقت در کبک اقامت داشتند ، به دوره های کلاس فرانسه که توسط دولت کبک ارائه شده بود ، دسترسی نداشتند. این اطلاعیه را برای افرادی که به طور موقت در کبک اقامت دارند بخوانید .

پاره وقتبرای ترکیب فرانسه و ادغام  دوره های در کلاس 12 ، 9 ، 6 یا 4 ساعت در هفتهمراحل مبتدی و متوسط جدید!

مهاجران که یک دوره نیمه وقت فرانسه را می گذرانند ، حق دارند در هر روز آموزش 15 دلار دریافت کنند ، در مرحله اول!آنها همچنین می توانند کمک هزینه مراقبت از کودک را دریافت کنند ، که از 7 دلار به 9 دلار در روز آموزش ، برای هر کودک یا شخص وابسته افزایش یافته است.

اکنون کارگران موقت ، دانشجویان خارجی و همچنین همسرشان واجد شرایط شرکت در دوره های نیمه وقت فرانسه و همچنین کمک های مالی همراه هستند. پیش از این ، افرادی که به طور موقت در کبک اقامت داشتند ، به دوره های کلاس فرانسه که توسط دولت کبک ارائه شده بود ، دسترسی نداشتند. 

یادگیری آنلاین فرانسویبرای تمرین زبان فرانسه با سرعت خودفرمول هایی با معلم یا خودآموزماژول های تخصصی توسط رشته شغلیمراحل متوسط ​​و پیشرفته جدید!

افرادی که به طور موقت در کبک اقامت می کنند و دارای گواهینامه d’acceptation du Québec (گواهی پذیرش کبک) می باشند ، می توانند در این فرمول با معلم واجد شرایط باشند. پیش از این ، این افراد فقط به فرمول خودآموز دسترسی داشتند. 

هیچ کمک مالی برای دوره های آنلاین فرانسه انجام نمی شود.همچنین می توانید زبان فرانسه را در کشور مبدا خود بیاموزید.

توجه به افرادی که به طور موقت در کبک اقامت دارند

مهاجری که دارای یک کار یا مجوز تحصیل است باید شرایط مربوط به وضعیت خود را رعایت کند. اگر ثبت نام برای یک دوره تمام وقت فرانسه ، با این شرایط مطابقت نداشته باشد ، مهاجر می تواند وضعیت اقامت موقت خود را از دست بدهد. 

عدم رعایت شرایط اقامت آنها همچنین می تواند به امتناع از درخواست بعدی برای اقامت در کبک یا جاهای دیگر کانادا منجر شود. این وظیفه مهاجران است که شرایط مربوط به وضعیت آنها را بدانند و به آنها احترام بگذارند. برای اطلاعات بیشتر با مهاجرت و شهروندی کانادا تماس بگیرید.

سایت مرجع کلاس رایگان زبان فرانسه کبک و دریافت پول


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی