تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

کانادا برای مهاجرت و سرمایه گذاری


مردم از سراسر جهان ، برند کانادایی را یکی از بهترین های جهان قلمداد کرده اند. در سال جاری ، کانادا در فهرست پنجاه و پنجاه کشور جهان در فهرست برندهای Anholt-Ipsos Nation قرار دارد که در سال 2018 از رتبه پنجم قرار دارد. فقط فرانسه و آلمان با رتبه برتر از کانادا بالاترین امتیاز را کسب کردند.

سرمایه گذاری کانادا

این رتبه بندی ها بر اساس 203535 مصاحبه آنلاین انجام شده است که با بزرگسالان بالای 18 سال در 20 کشور انجام شده است.

کانادا در سه گروه از شش گروه جداگانه ای که برای رتبه بندی 50 کشور مورد استفاده قرار گرفت ، در رده اول قرار گرفت – مهاجرت و سرمایه گذاری ، مردم و دولت. این کشور همچنین تنها کشور پنج کشور برتر بود که جایگاه خود را در اداره ، فرهنگ و جهانگردی بهبود بخشید.

این دومین سال پیاپی است که کانادا برای مهاجرت و سرمایه گذاری رتبه اول را به خود اختصاص داده است ، که قدرت یک کشور را برای جذب مردم به زندگی ، کار یا تحصیل و همچنین درک از کیفیت زندگی و محیط کسب و کار در نظر می گیرد. نمره مهاجرت و سرمایه گذاری بر اساس پنج “ویژگی کامپوزیتی” انجام می شود .

– کار و زندگی ، کیفیت زندگی ، مدارک تحصیلی ، سرمایه گذاری در تجارت و برابری در جامعه.

سخنگوی محقق رهبری ، وادیم ولوس ، در بیانیه نامه ای به CIC News در مورد این یافته ها توضیح داد.  خود Volos در دسترس نیست تا مستقیماً درباره یافته ها اظهار نظر کند.

در این بیانیه آمده است: “شاخص مهاجرت و سرمایه گذاری ، قدرت یک کشور را در جذب استعداد و سرمایه ارزیابی می کند.” وی گفت: “این مسئله نه تنها با توجه به اینکه افراد تحصیل ، کار یا زندگی در آن کشور را در نظر بگیرند ، بلکه با درک اقتصادی از رونق اقتصادی کشور ، برابری فرصت ها و درنهایت سنجیدن اینکه آیا این یک مکان با کیفیت عالی تلقی می شود ، سنجیده می شود.

زندگی از شرکت کنندگان در این تحقیق نیز خواسته شد که به 50 کشور جهان “ویژگی های شخصیتی” ارائه دهند. کانادا با 39 درصد از خبرنگاران ، 30 درصد قابل اعتماد ، 29 درصد خوشحال و 19 درصد سخاوتمندانه دوستانه در نظر گرفته می شد. بیانیه تیم تحقیقاتی ولوس می گوید: “یک برند ملی (یا شهرت) یک شبه ساخته نمی شود.”

“به ندرت یک ملت بدون داشتن سازگاری در تصویر خود ، رتبه ای در بین پنج گروه برتر [شاخص مارک ملی] کسب می کند.”


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی