تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

کار پاره وقت به عنوان دانشجو در کانادا

وی والت آمریکا کانادا تحصیلات کار دانشجویی کانادا کار پاره وقت به عنوان دانشجو در کانادا

نکات مهم برای کار پاره وقت به عنوان دانشجوی بین المللی در کانادا

برای ادامه تحصیل به کشور کانادا میروید؟ اگر پیشنهادی برای تحصیل در کانادا دارید احتمالا بخواهید که در این کشور هنگام تحصیل مشغول به کار نیز شوید،‌ از این جهت باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این مطلب به آنها پرداخته ایم.

از قوانین کاری در ویزای تحصیلی پیروی کنید

ضروری است که از دستورالعمل های مربوط به ویزای تحصیلی خود را در مورد اینکه چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید انجام دهید،آگاه باشید. برخی از قوانین کلی پیرامون کار عبارتند از:

  • برای کار دانشجویان می توانند تا ۲۰ ساعت در هفته کار کنند.
  • دانشجویان مجاز به کار تمام وقت در تعطیلات ترم هستند.
  • حقوق می تواند بین ۱۱ دلار کانادا تا ۱۶ دلار کانادا متغیر باشد.

درخواست شماره بیمه اجتماعی

برای کار در کانادا، ابتدا باید شماره SIN دریافت کنید. این یک شماره نه رقمی صادر شده توسط دولت که به شما امکان دسترسی به برنامه ها و مزایای مختلف دولتی را می دهد. درخواست برای شماره SIN کاملا رایگان است و می توانید به صورت آنلاین، حضوری یا از طریق پست درخواست دهید.

یک حساب بانکی در کانادا باز کنید

علاوه بر مدیریت نیازها و هزینه های مالی، یک حساب بانکی در کانادا نیز برای دریافت حقوق ضروری است. بانک های محبوب در بین دانشجویان بین المللی شامل Scotiabank، CIBC، RBC، BMO و Bank of China هستند.

برای پرداخت مالیات آماده باشید

هر درآمدی که کانادایی ها به دست آورده اند، مشمول مالیات در کانادا هستند، به این معنی که مبلغی از حقوق شما (معمولاً حدود ۱۵تا ۲۰٪) به طور خودکار کسر می شود. به عنوان مثال، اگر شما 1200 دلار کانادا در ماه درآمد داشته باشید، تقریباً 200 دلار کانادا از حقوق شما کسر خواهد شد. همچنین ممکن است لازم باشد هر گونه درآمدی که از خارج از کانادا به دست آورده اید را نیز گزارش دهید. اگر در مورد تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود در کانادا سؤالی دارید با آژانس درآمد کانادا (CRA) تماس بگیرید.

منبع: Study International

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی