تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

پیروزی برای برنده های لاتاری 2021 آمریکا

وی والت اخبار اخبار آمریکا اخبار ایالات متحده پیروزی برای برنده های لاتاری 2021 آمریکا

پرونده های لاتاری 2021 آمریکا

قاضی دستور داد پردازش ویزاها فورا آغاز شود، در صورت نیاز ممکن است ویزاها برای بعد از ۳۱ سپتامبر حفظ شوند، دستورالعمل وزارت امور خارجه در اجرای حکم قاضی پرونده لاتاری 2021:

مطابق این دستور ، وزارت امور خارجه به بخشهای کنسولی دستور داده است که تمام تلاش خود را طبق صلاحدید خود و با رعایت محدودیت ، محدودیتهای ناشی از همه گیری COVID-19 انجام دهند. ذکر این نکته ضروری است که دادگاه به وزارتخانه دستور نداده است که “برنامه های DV-2021 را بر سایر برنامه های ویزا در اولویت قرار دهد”. دادگاه همچنین به وزارتخانه دستور نداد که درمورد درخواست های DV-2021 برای شاکیانی که از وزارتخانه برای DV-2021 شکایت کرده اند ، اولویت قائل شود. دادگاه در ادامه گفت که نباید “همه چیز را کنار بگذارند و به برنامه های DV-2021 رسیدگی کنند”.

با توجه به رای دادگاه و احتمال انجام مصاحبه به برندگان کیس نامبر زیر 5 هزار توصیه می‌شود در صورت امکان هر چه زودتر به انکارا سفر کرده ضمن انجام قرنطینه ده روزه در این شهر از این فرصت طلایی باقی مانده جهت حفظ امتیاز تا 30 سپتامبر استفاده بنماید.

لازم به ذکر هست این فقط یک توصیه جهت تلاش حداکثری بدست آوردن شانس انجام مصاحبه ویزا میباشد.

توییت:

Decision for #Goh just dropped – haven’t had a chance to read and digest yet. #DV2021

Big victory for #DV2021!! Judge holds that DoS must process our #Goh plaintiff visas immediately, before 9/30, and confirms that the “travel ban = visa ban” policy is still illegal. We’ll be in touch with our plaintiffs shortly to discuss!

Judge also open to “other relief” if needed – presumably holding over visa numbers if DoS can’t do its job by 9/30.

منبع: توییت1، توییت2، توییت3

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی