تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

ویزای پرستاری کانادا


مهاجرت پرستاران به کانادا

به دلیل کمبود پزشک و پرستار، این استان فراخوان برای جذب پزشک و پرستار داده است. هرچند اولویت با افرادی هست که شهروند هستند و اقامت دارند ولی قطعا در حال حاضر کمبوده به اندازه ای هست که این فراخوان داده شده است. و مطمئنا کوتاه مدت بوده و پس از برطرف شدن نیاز استان، متوقف خواهد شد. میتوانید اطلاعات کامل و نحوه ای اقدام و شرایط مورد نیاز را از لینک در ادامه بدست آوردید


متقاضیان بین المللی پرستاری

شهروندان کانادایی و ساکنین دائم کانادا بر همه جای خالی های استان بریتیش کلمبیا اولویت دارند.

به عنوان یک پرستار آموزش دیده بین المللی ، لطفاً برای  ارزیابی اطلاعات خود ، از خدمات ارزیابی ملی پرستاری (NNAS )  دیدن کنید. هنگامی که NNAS درخواست شما را بررسی کرد ، به شما یک گزارش مشاوره ، شماره NNAS (ثبت نام و درخواست) و اطلاعات پرداخت داده می شود. ممکن است شما   نیاز به تکمیل یک آزمون تسلط به زبان انگلیسی و یک امتحان مهارت قابل قبول برابر (SEC) داشته باشید. NNAS به شما توصیه خواهد کرد که آیا شما نیاز به گذراندن دوره های بعدی برای کار به عنوان یک پرستار ثبت نام شده در کانادا دارید یا خیر.

در صورت تأیید صلاحیت ثبت نام در کالج حرفه ای پرستاران BC (BCCNP) ، پرستاران آموزش دیده بین المللی در نظر گرفته می شوند.  برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً به bccnp.ca مراجعه کنید .

برای اطلاعات بیشتر می توانید به شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) مراجعه کنید. در سایت CIC ، روی پیوند “برنامه های مهاجرت برای افراد خارج از کانادا” کلیک کنید.


اطلاعات جابجایی

آنها عنوان کردند که متعهد به جذب و حفظ بهترین استعداد برای همه خدمات ، برنامه ها و بخش های خود هستیم. برای داوطلبانی که از خارج از استان مهاجرت می کنند ، کمک جابجایی ارائه می دهیم. لطفا برای اطلاعات بیشتر با تیم استعدادهای درخشان تماس بگیرید .

سایت ویزای پرستاری کانادا

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی