تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

معرفی وب ‌سایت هایی عالی برای تمرین آیلتس در هر چهار مهارت

وی والت مشترک کشورها اطلاعات کاربردی آزمون و یادگیری زبان معرفی وب ‌سایت هایی عالی برای تمرین آیلتس در هر چهار مهارت

وبسایت های یادگیری آیلتس

این هم یک وب‌ سایت خوب برای تمرین آیلتس در هر چهار مهارت:

Prepare for IELTS

این وبسایت هم برای کسانی که دوست دارند گرامرشون ‌رو قوی کنند به صورت بازی آنلاین:

englisch-hilfen

 تد تاکس. TED مخفف Technology, Entertainment, Design یک مجموعه همایش جهانی است که سخنرانی های کوتاه و آموزنده در زمینه های علمی، اجتماعی، انگیزشی و الهام‌بخش توسط سخنرانان و افراد مشهوری مانند بیل گیتز، بیل کلینتون، لری پیج و غیره برگزار می‌کند. این سخنرانی‌ها رو می توانید از وب‌سایت TED.com و یا از یوتیوب به صورت فارسی و یا با زیر نویس فارسی گوش دهید.

Technology, Entertainment, Design

کورسرا (Coursera)، یک پلتفرم آموزشی هست و هدف آن امکان دسترسی افراد به بهترین دوره‌های آموزشی، توسط بهترین استادان از دانشگاه‌های برتر دنیا است. این درس‌ها و موضوع‌ها کاملا رایگان هست (در صورتی که افراد مایل به گرفتن مدرک دوره خاصی را داشته باشند بایستی مبلغی را بپردازند). درس‌ها همه به زبان انگلیسی هستند پس علاوه بر یادگیری موضوع خاص، زبان شما هم تقویت می‌شود.

Coursera

این وب سایت رسمی آزمون آیلتس است و یک نقطه شروع بسیار مفید برای کمک به شما در درک همه چیز درباره آیلتس است. این سایت اطلاعات کاربردی در مورد انواع مختلف آزمون‌های آیلتس (جنرال و آکادمیک)، موارد استفاده آن و نحوه رزرو آزمون  را به شما می‌دهد.

همچنین بسیاری تمرین‌های رایگان آیلتس در اختیار شما قرار می‌دهد تا در خانه مطالعه کنید. این تمرین‌ها شامل نمونه سوالات آزمون و لینک دانلود کتاب‌ها و بروشورها است. لینک‌هایی به کانال YT و صفحه FB آن‌ها نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد که نکات مفیدی برای مطالعات آنلاین شما دارد.

IELTS.org

این دروس ویدیویی از معلم و ممتحن IELTS، لیز، روش خوبی برای درک برخی از نکات کلی درباره آزمون IELTS است. این کانال همچنین دروس و توصیه‌های خاصی را در مورد هر بخش آزمون (صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن) ارائه می‌دهد. این فیلم‌ها از ۳ دقیقه تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

IELTS Liz – کانال YouTube

سایتی مملو از اطلاعات و منابع مفید در مورد آزمون آیلتس که شامل اطلاعات مربوط به فرمت آزمون، منابع، نمونه سوالات و مطالبی است که برای هر بخش نیاز است.

همچنین لیستی از کتاب‌ها، که شامل کتاب الکترونیکی خودشان به نام “IELTS made easy” هم هست، در اختیار شما قرار می‌دهد.

صفحه‌ای شامل ویدیوهایی اختصاصی برای کمک به آماده‌سازی و درک امتحان نیز در این سایت قابل دسترس است.

در این سایت، نکات مفیدی در مورد گرامر و دایره لغات نیز قرار دارند – دو مهارتی که در آزمون آیلتس دارای اهمیت قابل توجهی هستند.

این سایت به شما نشان می‌دهد که چگونه “دستور زبان” و ” دایره لغات ” شما در آزمون IELTS بررسی می‌شوند.

IELTS Buddy

وب‌سایت British Council – IELTS اطلاعات و منابع مرتبط با فرآیند کامل IELTS را برای شما فراهم می‌کند. این سایت به شما توضیح می‌دهد که دلیل شرکت در آزمون در وهله چیست، در حال حاضر در چه نقطه ای قرار دارید و نمره دهی IELTS به چه صورت است.

مفیدترین بخش این سایت، آماده‌سازی برای IELTS (Prepare for IELTS) است. در این سایت تست‌های تمرینی رایگان، نکاتی مفید برای هر بخش، مرور فرمت آزمون و مشاوره برای روز آزمون پیدا خواهید کرد.

British Council – IELTS

وبلاگ International House London – یک مدرسه زبان بین‌المللی شناخته شده – توضیحات مختصری از آزمون IELTS و چگونگی آماده‌سازی مؤثر برای آن را ارائه می‌دهد.

IH London

آیلتس- سایمن ، این سایت توسط ممتحن سابق آیلتس، سایمن، اداره می‌شود و به همین دلیل مشاوره تخصصی و مفصلی در مورد امتحان ارائه می‌دهد.

سایمن دانش خود با عنوان “درس روز” (Lesson of the day)  به اشتراک می‌گذارد. او همچنین دروس ویدئویی و کتاب الکترونیکی در زمینه ایده هایی برای موضوعات writing آیلتس دارد.

ielts-simon


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی