تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

نیوفاند لند و لابرادور لیستی مشاغل بهداشتی را منتشر کرد از LMIA معاف هستند

وی والت اخبار اخبار آمریکا اخبار کانادا اخبار نیوفاندلند و لابرادور نیوفاند لند و لابرادور لیستی مشاغل بهداشتی را منتشر کرد از LMIA معاف هستند

لیست مشاغل بهداشتی معاف از LMIA

این استان می گوید که مشاغل در هر دو بخش دولتی و خصوصی تقاضا در نظر گرفته می شوند و معافیت شامل ارزیابی خالی شغل استان و الزام های تبلیغاتی تحت مهاجرت اقیانوس اطلس است.

هشت شغل عبارتند از:

  1. پزشکان (NOC 3112)
  2. پزشکان پرستار (NOC 3124)
  3. پرستاران دارای مجوز (NOC 3233)
  4. همراهان مراقبت شخصی (NOC 4412 ، 3413)
  5. روانشناسان بالینی (NOC 4151)
  6. فیزیکدان پزشکی (NOC 2111)
  7. پرتودرمانی (NOC 3215)
  8. دزیمتریست ها (NOC 3215)

نامزد نیوفاندلند و لابرادور استانی برنامه (NLPNP) دارای سه دسته برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی:

  1. اکسپرس کارگر ماهر
  2. کارگر ماهر
  3. فارغ التحصیل بین المللی

این همچنین بخشی از پایلوت مهاجرت آتلانتیک (AIP) ، یک برنامه مشترک فدرال-استانی با هدف قرار دادن کارگران ماهر و دانشجویان بین المللی است. اقدام به آرامش در مورد شرایط لازم برای نامزدها در یکی از هشت حرفه پزشکی ذکر شده در بالا ، برای جذب مهاجران جدید در این زمینه ها طراحی شده است. نیوفاند لند در دو سال گذشته در جذب ساکن دائم جدید جدید موفقیت چشمگیری داشته است. آخرین آمار نشان می دهد که استان از 1،850 مهاجر جدید در سال 2019 استقبال کرده است که نسبت به سال 2015 64 درصد افزایش یافته است.

استان های آتلانتیک کانادا در پایان شدید این کشور با افزایش جمعیت سالمندان و کوچک شدن بازار کار قرار دارد. دولت های فدرال و استان ها در تلاش هستند تا مهاجرت را برای افزایش برخی از شکاف ها در بازار کار افزایش دهند.

اخیرا ، این منطقه که شامل استان های نیوبرانزویک ، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد و همچنین نیوفاندلند است ، در جذب و نگهداری ساکنان دائمی جدید با مشکل روبرو شده است.

پایلوت مهاجرت اقیانوس اطلس یک مقام است که مقامات یک طرفه در تلاشند مهاجران بیشتری را به منطقه بیاورند. برنامه تحت هدایت کارفرمایان قرار است امسال بعد از سه سال با وضعیت پایلوت ، دائمی شود. سه جریان تحت پایلوت مهاجرت اقیانوس اطلس ، که انواع مختلفی از نامزدها را هدف قرار می دهد ، فعالیت می کنند.

1) برنامه آتلانتیک با مهارت بالا

برنامه مهارت های عالی آتلانتیک با هدف کارگران ماهر و دارای تجربه مدیریتی ، حرفه ای یا فنی و ماهر انجام می شود. الزامات دیگری نیز وجود دارد.  پیشنهاد کار حداقل باید یک سال طول بکشد.

2) آتلانتیک متوسط ​​- ماهر

برنامه ماهر آتلانتیک با هدف نامزدها برای مشاغلی که نیاز به آموزش دبیرستان و / یا آموزش مخصوص شغل دارند. الزامات دیگری نیز وجود دارد. پیشنهاد کار باید دائمی باشد.

3) فارغ التحصیل بین المللی آتلانتیک

برنامه تحصیلات تکمیلی بین المللی آتلانتیک با هدف کاندیداهایی که دارای مدرک ، دیپلم یا مدارک معتبر دیگری از یک موسسه بودجه عمومی در یک استان آتلانتیک هستند. تجربه کار لازم نیست. پیشنهاد کار حداقل باید یک سال طول بکشد.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی