تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

دوره های زبان کانادا و نکاتی درمورد دوره پذیرش مشروط، اجازه کار و تحصیل فرزندان

وی والت آمریکا کانادا تحصیلات تحصیل در کانادا دوره های زبان کانادا و نکاتی درمورد دوره پذیرش مشروط، اجازه کار و تحصیل فرزندان

دوره زبان در کانادا

تقریبا تمام دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا اقدام به برگزاری دوره‌های زبان کرده‌اند. با در نظر گرفتن موسسات آموزش زبان به صراحت می‌توان گفت در کانادا دوره‌های یک‌ماهه تا دوساله زبان در هزاران مرکز آموزشی ایجاد شده تا دانشجو با دستی پر دوره تخصصی خود را آغاز کند، حتی اگر در زمان ورود به خاک کانادا توانایی درک زبان را نداشته باشد.

طول این دوره ها از یک ماه تا دو سال میباشد. برای دوره هایی که کمتر از ۶ ماه است نیازی به ویزای دانشجویی نبوده و متقاضی میتواند صرفا با داشتن ویزای توریستی هم وارد این دوره ها شود. برای دوره های بیش از ۶ ماه باید ویزای دانشجویی گرفته شود.

بسیاری از دوره های زبان که در دانشگاه ها برگزار میشوند حالت پیش نیاز برای پوشش دادن سطح زبان مورد نیاز دانشگاه ها را دارند. در اکثر دانشگاه ها معمولا داشتن نمره یکی از آزمون های معتبر برای ورود به دوره های لیسانس یا فوق لیسانس یا دکتری الزامی است. اگر متقاضی نمره مورد نظر را نداشته باشد، این امکان فراهم است که در دوره های آمادگی آن دانشگاه شرکت کرده و مدرک آن دوره را ارائه نماید. گاها دانشگاه ها نامه پذیرش فردی که نمره آزمون زیان ندارد را به صورت مشروط صادر میکنند تا فرد بتواند برای ویزای دانشجویی اقدام کرده و پس از ورود به کانادا در دوره زبان شرکت کرده و سطح مورد نظر را بدست آورد.

  1. پذیرش مشروط دوره اصلی را دارید که به شما اعلام میکنند زبان را تا این تاریخ بیارید یا گواهی دوره در این صورت اجازه کار دارید هرچند دوره فول تایم است و از صبح تا عصر باید حضور در کلاس داشته باشید و نمیتوانید بیش از یکی دو روز غیبت داشته باشید و عملا اگه بیشتر باشه شما را حذف میکنند در هر حال اجازه کار روی کاغذ دارید.
  2. شما ادمیشن اصل دوره داده نمیشود و فقط با ادمیشن زبان دارید و اقدام به ویزا میکنید در این صورت معمولا ورک پرمیت ۲۰ ساعت در هفته داده نمیشود در حالت عادی.
  3. تا وقتی دوره زبان دارید فرزندان شما اجازه تحصیل رایگان ندارد مگر همسر شخص اجازه کار دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی