تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

نکات ضروری سفر به آفریقای جنوبی

وی والت اخبار اخبار آفریقا نکات ضروری سفر به آفریقای جنوبی

خطرات احتمالی برای گردشگران در آفریقای جنوبی

اغلب توسط رسانه های بین المللی سفر به آفریقای جنوبی به عنوان یک مکان خطرناک برای مسافرت به تصویر کشیده شده است، ولی قطعا کشور با نرخ بالای جرائم خشونت آمیز مبارزه می‌کند. با این حال، مهم است که از پیشنهادهای دوستانه آن‌ کشور آگاه باشید.

با توجه به سازمان مشاوره سفر دولت انگلستان، خطر ابتلا به جرایم خشونت آمیز در آفریقای جنوبی به طور کلی کم است. در ژوهانسنبورگ به دلایل تبعیض مالی بین شهروندان تنش زیادی وجود دارد و در نتیجه، ژوهانسبورگ دارای میزان جرم و خشونت بسیار زیادی است که روز و شب اتفاق می افتد.

البته بسیاری از مناطق امن هم برای رفتن وجود دارد، با این حال هر توریست در سفر به آفریقای جنوبی باید اقدامات احتیاطی لازم را برای جلوگیری از هر گونه مشکل انجام دهد و بایستی از هشدارهای مقامات محلی پیروی نماید. از دیدگاه گردشگری، آفریقای جنوبی به عنوان یکی از مهمترین و جذاب‌ترین مقاصد توریستی جهان به حساب می­آید.

آمار قتل و تعرض جنسی در آفریقای جنوبی در 2018/19 به ترتیب 3.4 درصد و 4.6 در افزایش داشته است. 
سال گذشته دزدی از فروشگاه ها و سرقت های نقدی حدود 1.7 درصد کاهش گزارش شده است.

واکسن های ضروری سفر به آفریقای جنوبی

اصولا گردشگران بایستی قبل از سفر به هر کشوری، از مقامات ذیصلاح بهداشت و درمان در ایران جویا شوند که اگر بیماری خاصی در کشوری که قصد سفر به آن را دارند، شیوع پیدا کرده است، باید نسبت به آن واکسینه شوند.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی