تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

نقل و انتقالات درون شرکت به کانادا


مهاجرت از طریق نقل و انتقالات درون شرکتی کانادا

اگر در شرکتی کار می کنید که یک شرکت مادر ، شعبه ، شرکت تابعه یا وابسته در کانادا داشته باشد ، ممکن است بتوانید از طریق برنامه انتقال شرکت داخل مجوز کار کانادا را تأمین کنید .

کارفرمایانی که کارمندان بین المللی را به عنوان انتقال دهنده شرکت به کانادا آورده اند از شرط دریافت ارزیابی ارزیابی بازار کار (LMIA) معاف هستند . به همین دلیل ، این روند می تواند سریعتر ، ساده تر و مقرون به صرفه تر از مسیر LMIA باشد.

انتقال شرکت های واجد شرایط داخل ، از طریق انتقال مهارت و تخصص خود به بازار کار کانادا ، “سود اقتصادی قابل توجهی برای کانادا” ایجاد می کند. نقل و انتقالات درون شرکت ممکن است از هر کشوری باشد.

دسته بندی های انتقال داخل شرکت کانادا

برای اینکه واجد شرایط کار در کانادا تحت برنامه انتقال شرکت شوید ، کارگران خارجی باید در یکی از سه دسته تعریف شده قرار بگیرند:

  • مدیران در درجه اول مدیریت شرکت یا مؤلفه اصلی آن را هدایت می کنند و فقط از مدیران سطح بالاتر نظارت (در صورت وجود) دریافت می کنند.
  • مدیران ارشد تمام یا بخشی از شرکت را مدیریت می کنند و بر کار سایر مدیران یا کارمندان حرفه ای نظارت و کنترل می کنند.
  • کارگران با “دانش تخصصی” می توانند دانش تخصصی در مورد محصول یا خدمات شرکت یا سطح پیشرفته ای از تخصص در فرایندها و رویه های شرکت را نشان دهند.

در همه موارد ، کارگرانی که به کانادا منتقل می شوند باید حداقل یک سال تجربه کار تمام وقت با شرکت خارجی داشته باشند و برای انجام کارهای قابل مقایسه به کانادا بیایند. برای اینکه مجوز کار صادر شود باید بین کارفرما و کارگر رابطه صلاحیت برقرار شود.

مدت زمان اجازه کار انتقال کار در شرکت

مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) تصریح می کند که مجوزهای اولیه کار اعطا شده توسط برنامه انتقال درون شرکت معمولاً برای مدت یک سال است. با این حال ، این مجوزهای کاری ممکن است تمدید شود.

برای تمدید ، شواهدی باید ارائه شود که:

  • شرکتهای کانادایی و خارجی هنوز رابطه واجد شرایطی دارند.
  • دفتر جدید در سال گذشته مشغول ارائه مداوم کالاها یا خدمات بوده است. و
  • دفتر جدید به درستی کارمند شده است.

انتقال درون شرکت کانادا و دریافت اقامت دائم

در صورت تمایل به انجام این کار ، نقل و انتقالات داخل شرکت ها معمولاً برای تبدیل شدن به ساکن دائم کانادا در موقعیت قوی قرار دارند. ساکنان دائم می توانند در هر مکانی در کانادا اقامت و کار کنند.

از زمان راه اندازی در سال 2015 ، سیستم انتخاب مهاجرت اکسپرس اینتری کانادا به اصلی ترین عامل مهاجرت اقتصادی به کانادا تبدیل شده است. در ماه نوامبر سال 2016 ، شرکت های مخابراتی داخل کشور که به دنبال انتقال به اقامت دائم بودند ، افزایش بیشتری پیدا کردند زیرا IRCC سیستم ورود به سیستم را تغییر داده و اجازه می دهد تا این کارگران امتیازات سیستم جامع رتبه بندی (CRS) را بدست آورند بدون اینکه ابتدا LMIA صادر شود. این تغییر مهم باعث شده است که انتقال دهندگان داخل شرکت بتوانند امتیاز CRS خود را افزایش دهند ، و این باعث افزایش فرصت دعوت به درخواست اقامت دائم می شود.

همچنین ممکن است گزینه هایی برای انتقال به اقامت دائم در خارج از سیستم Express Enterry وجود داشته باشد ، از جمله یکی از برنامه های نامزد استان (PNP) .

درنهایت ، برخی از افرادی که به عنوان شرکتهای درون شرکت در کانادا کار خود را آغاز می کنند ممکن است تابعیت کانادایی شوند . این مرحله پس از اعطای اقامت دائم انجام می شود.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی