تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

نتایج دراو های مهاجرت مانیتوبا کانادا از اول تا کنون


برنامه مهاجرت به مانیتوبا کانادا

در این پست تمام قرعه کشی ( دراو ) مانیتوبا و دعوتنامه های ارسالی برای مهاجرت به کانادا آورده شده است و پرسش پاسخ به سوالات مهم درمورد این برنامه نیز قرار داده شده است
** توجه داشته باشید که این پست پس از هر قرعه کشی بروز رسانی خواهد شد **

EOI در مهاجرت مانیتوبا کانادا چیست؟ا

ابراز علاقه ( EOI ) اولین قدم برای داوطلبان علاقمند به اقامت دائم در مانیتوبا ، کانادا از طریق MPNP است. … کسانی که EOI ارائه می دهند در جمع کاندیداها قرار می گیرند.

MPNP-B مانیتوبا چیست؟

توجه:  MPNP-B به طور دوره ای ارسالها را از استخر EOI ترسیم می کند. نامه مشاوره برای درخواست (LAA) به بالاترین امتیاز ثبت شده موجود در استخر در زمان قرعه کشی صادر می شود. با توجه به تعداد محدودی از نقاط موجود ، در صورت داشتن امتیاز گره خورده ، صدور LAA براساس تاریخ آخرین به روزرسانی در اولویت قرار می گیرد.

استخر EOI فعال و پویا است. ترکیب آن با هر ارسال اضافی تغییر می کند. ارسال ها هر ماه چندین بار کشیده می شوند و دامنه امتیازها برای هر قرعه کشی متفاوت است. دامنه امتیازات بستگی به ارسال های EOI موجود در استخر در زمان قرعه کشی دارد.

نمره مانیتوبا PNP چگونه محاسبه می شود؟

داوطلبانی که حداقل از 100 از آنها 60 نمره کسب کرده اند واجد شرایط دریافت تقاضا در دسته کارگر ماهر منیتوبا PNP هستند پس از آن شما باید یک ابراز علاقه (EOI) ارسال کنید و مجدداً در یک سیستم رتبه بندی از 1000 امتیاز کلی نمره می گیرید.

دراو های مهاجرت به استان مانیتوبا در کشور کانادا

جهت مشاهده تمام دراو های انجام شده تا کنون لطفا به “این لینک” مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی