تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

نتایج آخرین دراو EOI مهاجرت ساسکاچوان از اول تا کنون


آخرین دراو EOI مهاجرت ساسکاچوان

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دعوتنامه EOI های صادر شده ، به پایین صفحه مراجعه کنید.

سیستم EOI مهاجرت ساسکاچوان

در صورت واجد شرایط بودن برای مشاغل مورد نیاز یا اکسپرس اینتری، شما می توانید ابراز علاقه (EOI) ارسال کنید. ارسال EOI اولین قدم برای ثبت نام در SINP است.

ابراز علاقه (EOI) چیست؟

ارسال نامه بین المللی EOI با مهارت ماهر بین المللی برنامه ای برای SINP نیست. این یک پیش برنامه است که به شما امکان می دهد یک فرم آنلاین را پر کنید تا علاقه خود را به درخواست SINP نشان دهید و مدارک خود را نشان دهید.

اطلاعات درخواست شده برای ارزیابی صلاحیت شما استفاده می شود . این تعیین می کند که آیا ارسال شما وارد سیستم EOI به عنوان نیرو ماهر می شوید یا خیر.

افرادی که مهارت لازم در بازار کار ساسکاچوان را دارند ، از طریق سیستم بین المللی EOI International Skilled Worker انتخاب می شوند. این موارد شامل ارتباط با استان ، تجربه کار و مهارت زبان است. برای افراد برگزیده از طریق سیستم “دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم” صادر می شود.

از کلیه نامزدهایی که ابراز علاقه EOI خود را به عنوان نیرویی ماهر ارسال می کنند ، دعوت نمی شود که برای SINP اقدام کنند. هیچ محدودیتی در تعداد نامزدهایی که می توانند EOI ارسال کنند وجود ندارد. با این حال ، نامزدها فقط می توانند یک پروفایل EOI داشته باشند.

چگونه می توانم پروفایل EOI ایجاد کنم؟

پس از ایجاد نمایه EOI از شما سؤال می شود:

  • برای شماره گذرنامه شما
  • برای تاریخ تولد شما
  • برای داشتن نماینده مهاجرت (وکیل/مشاور رسمی)
  • آیا یک نیرو ماهر هستید که می خواهید در ساسکاچوان زندگی و کار کنید
  • داشتن پیشنهاد شغلی / جاب آفر
  • پذیرش در استخر اکسپرس اینتریIRCC
  • سوالاتی برای شغل شما (به الزامات شغلی مراجعه کنید )
  • ارزیابی اعتبار تحصیلی
  • در صورت لزوم داشتن اسناد از یک نهاد نظارتی یا یک نهاد ارزیابی در ساسکاچوان / کانادا
  • امتیاز

اطلاعات بازار کار مراجعه کنید .

چگونه نامزدهای EOI امتیاز بندی می شوند

کسانی که پروفایل ابراز علاقه را تکمیل می کنند ، به طور خودکار بر اساس تعدادی از معیارها نمره دریافت می کنند. می توانید معیارهای نمره EOI را در شبکه ارزیابی امتیاز SINP پیدا کنید .

فرایند انتخاب SINP Expression of interes از دنباله ای استفاده می کند که با شناسایی افراد با بالاترین امتیاز امتیاز شروع می شود. اگر تعداد زیادی از کاندیداها برای برآوردن تعداد نامزدهای مورد نظر در EOI Draw ، امتیاز مشابهی کسب کنند ، از معیارهای انتخاب بیشتر استفاده می شود.

برای انتخاب بین کسانی که نمرات برابر دارند ، ابتدا نامزدهای دارای ارتباط با ساسکاچوان انتخاب می شوند. این شامل افرادی می شود که در ساسکاچوان یک خویشاوند نزدیک خانوادگی دارند ، سابقه کار قبلی در ساسکاچوان یا تجربه دانشجویی گذشته در ساسکاچوان. معیارهای انتخاب بعدی ، اولویت با کسانی که بیشترین تجربه کار و بالاترین امتیاز زبان را دارند ، می شود.

SINP ممکن است انتخاب های خاص شغلی را از سیستم EOI انجام دهد

معیارهای واجد شرایط بودن و انتخاب می توانند در هر زمان تغییر کنند. از شما دعوت نخواهد شد تا درخواست کنید ، مگر اینکه تجربه کار یا تخصص شما مورد تقاضا باشد.

دعوت از شما برای درخواست مهاجرت استانی ساسکاچوان

EOI ها از سیستم ترسیم می شوند و برگزیدگان دعوت نامه اعمال می کنند. تعداد دعوت نامه های صادر شده در هر قرعه کشی بستگی به اهداف پردازش سالانه و مطالبات اشتغال دارد.

اگر از شما دعوت به درخواست شده باشد ، دعوت شما به شما خواهد گفت كه در مرحله بعد چه كنید. شما باید 60 روز به ارائه یک نرم افزار آنلاین کامل به SINP و ارائه اسناد و مدارک. اگر دعوت شما منقضی شده است ، می توانید نمایه جدیدی ارائه دهید که واجد شرایط برای قرعه کشی EOI آینده باشد.

اگر اطلاعات غلط یا گمراه کننده ای را در EOI خود ارائه دهید ، ممکن است تصور غلط محسوب شود. درخواست شما ممکن است رد شود و ممکن است درخواست شما برای مدت دو سال به SINP ممنوع اعلام شود.

EOI شما از روزی که در ابتدا آن را ایجاد کرده اید به مدت یک سال فعال خواهد ماند. پس از انقضا ، شما باید EOI جدید ایجاد کنید تا هنوز در سیستم فعال باشید.

در حالی که EOI شما فعال است ، می توانید اطلاعات جدید خود را به روز کنید. به عنوان مثال ، می توانید نمره خود را بهبود بخشید و شانس دریافت دعوت را توسط:

  • با انجام تست های اضافی ، نمره زبان خود را بهبود می بخشید
  • کسب تجربه کار بیشتر

پس از دریافت دعوتنامه خود برای درخواست

پروفایل را ایجاد کنید

پس از دریافت دعوت نامه برای درخواست در هر دو ورودی مشاغل مورد نیاز یا اکسپرس اینتری ساسکاچوان ، از شما خواسته می شود مبلغ 350 دلار هزینه غیر قابل استرداد CAD بپردازید.

نتایج قرعه کشی های EOI مهاجرت ساسکاچوان از اول تا کنون

اطلاعات بیشتری راجع به مدارک مورد نیاز برنامه خود بیابید:

ساسکاتچوان سیستم (EOI)

اولین گام در استفاده از برای ساسکاچوان اکسپرس اینتری و  شغل در تقاضا  زیر مجموعه  از ارائه مشخصات EOI از طریق سیستم نرم افزار آنلاین SINP است، OASIS است.

ارسال EOI به توابع SINP به عنوان یک “برنامه قبل” که صلاحیت فرد را برای این زیر گروه های متخصص ماهر بین المللی تعیین می کند. نامزدهای واجد شرایط که حداقل 60 امتیاز  را در  SINP’s EOI Points Grid کسب کنند  ، وارد استخر سیستم EOI International Skilled Worker EOI SINP می شوند و بر اساس نمره EOI خود رتبه بندی می شوند.

داوطلبان منتخب SINP International Skilled Worker EOI سیستم دعوت شده برای درخواست نامزد استانی در زیر گروههای فرعی ورود به سیستم SINP یا مشاغل درخواست تقاضا دریافت می کنند. 

نحوه ارائه نمایه SINP Expression of interes ) EOI)

  1. با ثبت نام یا به عنوان متقاضی یا مشاور مهاجرت ، یک حساب OASIS ایجاد کنید. 
  2. اطلاعات اولیه از جمله نام ، تاریخ تولد ، کشور و آدرس ایمیل را در اختیارتان قرار دهید.
  3. برای تعیین صلاحیت و زیر گروه (In-Demand یا Express Express Entry) به سؤالات پاسخ دهید.
  4. جزئیات مشاوره مهاجرت را اعلام کنید (در صورت وجود).
  5. مشخصات EOI را تکمیل کنید تا نمره EOI امتیاز (از 100) را بر اساس شبکه EOI امتیاز SINP دریافت کنید.
  6. بیان کامل علاقه (EOI) کامل را بررسی و ارسال کنید.

SINP از نامزدهای موجود در EOI درخواست می کند تا اطلاعات جدید خود را با اطلاعات جدیدی که می توانند نمره EOI امتیاز خود را افزایش دهند و همچنین احتمال دریافت دعوت نامه درخواست از Saskatchewan را به روز کنند ، ادامه دهند. این اطلاعات شامل پیشرفت در نمرات آزمون زبان و / یا نشان دادن تجربه کار اضافی است. 

نامزدهای EOI باید با اخذ  گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) از یک سازمان تعیین شده ، آموزش های خارجی خود را ارزیابی کنند . ECA یک سند مورد نیاز برای اخذ دعوت نامه برای درخواست برای هر دو زیر شاخه Saskatchewan In-Demand یا Express Entry است. 

نحوه عملکرد سیستم SINP EOI

پروفایل ابراز علاقه (EOI) از روز ارسال به مدت یک سال معتبر خواهد بود و نامزدها فقط در هر زمان مجاز به داشتن یک پروفایل EOI فعال خواهند بود. 

داوطلبان حاضر در استخر EOI SINP بر اساس نمره امتیاز EOI تعیین شده خود رتبه بندی می شوند. از کاندیداهای بالاترین رتبه برای ارسال یک درخواست SINP کامل برای گواهی نامزدی استان دعوت می شود.

دعوت نامه های درخواست از طریق SINP طی قرعه کشی از استخر EOI که حداقل یک بار در ماه برگزار می شود صادر می شود. 

چگونه نامزدها در استخر EOI SINP رتبه بندی می شوند

SINP هنگام رتبه بندی نامزدها در استخر EOI ، مراحل زیر را انجام می دهد:

  1. نامزدهای EOI را با بالاترین امتیاز کسب کنید.
  2. SINP هنگام انتخاب بین نامزدها با نمرات برابر ، ابتدا نامزدها را با اتصال به استان در اولویت قرار می دهد. این شامل نامزدهایی می شود که به دلیل داشتن یک خویشاوند خانوادگی نزدیک در ساسکاچوان ، سابقه کار قبلی در ساسکاچوان ، و یا تجربه تحصیل قبلی در ساسکاچوان امتیاز کسب می کنند.
  3. سپس استان کاندیداها را با بیشترین سال تجربه کار اعلام کرده و بالاترین امتیازات زبان را کسب می کند.

داوطلبانی که دعوت به درخواست از SINP دریافت می کنند 60 روز فرصت دارند تا یک درخواست آنلاین کامل را به SINP ارسال کنند و کلیه اسناد لازم را برای پشتیبانی از اطلاعات اعلام شده در پروفایل EOI خود ارائه دهند. 

پس از اخذ دعوت نامه برای درخواست در زیر شاخه  Saskatchewan  Occupation In-Demand یا Saskatchewan Express Entry ، از متقاضیان انتظار می رود مبلغ درخواستی را بدون پرداخت هزینه بپردازند. 

کارگر ماهر بین المللی SINP – اکسپرس اینتری ساسکاچوان

این زیر گروه به استان اجازه می دهد افرادی را که قبلاً در  استخر اکسپرس اینتری به فدرال حضور دارند  و معارف ، تجربه کار ماهر ، توانایی زبان و سایر الزامات را برآورده می کنند ، در استان مستقر کرده و وارد بازار کار و جوامع ساسکاچوان شود.

کاندیداهای اکسپرس اینتری که با موفقیت توسط SINP معرفی شده اند ، 600 امتیاز اضافی نسبت به امتیاز  سیستم جامع رتبه بندی (CRS) دریافت می کنند .

کارگر ماهر بین المللی SINP – اشتغال در تقاضا

این زیر گروه برای کارگران ماهر است که پیشنهاد شغلی ندارند اما تجربه کار در یکی از مشاغل درخواستی ساسکاچوان را دارند . به داوطلبان این زیر گروه که بعداً نامزد موفقی از SINP دریافت می کنند ، گواهی نامزدی استانی از طرف دولت ساسکاچوان صادر می شود.

نتایج آخرین قرعه کشی (دراو مهاجرت) EOI ساسکاچوان

جهت دریافت تمامی دراو های انجام شده تا کنون لطفا به این لینک یا این لینک و یا سایت استانی ساسکاچوان مراجعه کنید.

راهنما و اطلاعات کاربردی

  1. Occupations In-Demand – مشاغل در مورد نیاز یا مورد تقاضای استان OID
  2. Express Entry – ورود سریع EE

SINP انتخاب EOI ها را توسط شغل محدود می کند ، بنابراین نامزدها در مشاغل مورد نیاز انتخاب می شوند.

اندازه و دفعات انتخاب EOI بسته به نیاز بازار کار بنا شده است. اولویت های استانی و تعداد درخواست های بررسی شده از آخرین انتخاب EOI. انتخاب ها هر دو ماه یک بار حداقل انجام می شود.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی