تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

نامه سابقه کار برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری


نامه سابقه کار برای اکسپرس اینتری کانادا

برای هر تجربه کاری جهت مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری باید یک نامه جداگانه تایید شده از شرکت ارائه دهید. این نامه باید توسط کارفرمای شما تهیه و مهر و امضا شود.

  • نامه باید حتماً در سربرگ رسمی و دارای اطلاعات تماس (آدرس و تلفن و ترجیحا ایمیل) شرکت باشد.
  • نامه باید توسط مدیر مستقیم، مدیر اداری یا مدیر شرکت امضا شود.
  • تاریخ شروع اشتغال، تعداد ساعت کار در هفته، حقوق سالانه (یا ماهیانه) + مزایا، عنوان شغلی و وظایف اصلی کاری شما باید در متن نامه نوشته شود .

نکته های مهم درمورد نامه سابقه کار اکسپرس انتری که باید در نظر داشته باشید:

1) عنوان شغلی بهتر است منطبق بر مثال های ارائه شده در ناک (NOC) انتخابی باشد وگرنه احتمال رد کردن سابقه شغلی توسط Ofiicer بالا می رود.

۲) اگه شرکتی به شما نامه با شرح وظایف یا قید کردن حقوق نمیدهد، نامه کلی که اشتغال شما در آنجا را تائید می کند را از شرکت بگیرید و خودتان شرح وظایف و سایر جزئیات لازم را در قالب Cover Letter اضافه کنید و توضیح بدهید که به چه دلیلی امکان تهیه نامه استاندارد وجود نداشته است. در این خالت پیوست مدارک اضافی مانند (ترجمه) فیش حقوقی، قرارداد و بیمه می تواند به اثبات سابقه شغلی و متقاعد کردن Officer کمک کند.

3) بهتر است حقوق به صورت سالیانه قید شود ولی اگر شرکت قبول نکرد می توانید در cover letter توضیح دهید که معمولا در ایران شرکت ها به صورت حقوق به صورت ماهیانه محاسبه می شود. (اختیاری) می توانید معادل دلاری (به نرخ بانک مرکزی دلار کانادا) حقوق را در نامه یا Cover Letter قید کنید.

4) می توانید نامه را به زبان انگلیسی بگیرید که هزینه ترجمه ندهید.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی