تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

10 مورد مهم از چک لیست دانشگاه های کانادا

وی والت آمریکا کانادا تحصیلات تحصیل در کانادا 10 مورد مهم از چک لیست دانشگاه های کانادا

اولین سال زندگی و تحصیل در خارج از کشور به طور حتم دشوارترین شرایط برای دانشجویان بین‌المللی است. نه تنها دور از خانه زندگی می‌کنید، بلکه باید با کارهای پیچیده و اداری زیادی سروکار داشته باشید که حتی اولین کلاس خود را شروع کنید! هر کشوری شرایط متفاوت خود را دارد، اما اگر در کانادا تحصیل می‌کنید، به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی باید چند چیز را به خاطر داشته باشید.

چک لیست دانشگاه های کانادا: 10 موردی که دانشجویان بین المللی به آن نیاز دارند

1. منابع مالی برای هزینه های زندگی

انتخاب محل زندگی پیش از آمدن به کانادا ضروری است، به نفعتان است که این کار را پیش از شروع کلاس هایتان انجام بدهید. از همه مهم‌تر، اگر جایی برای زندگی نداشته باشید ممکن است افسر مرزی به شما اجازه ورود ندهد. در مدت تحصیل باید ثابت کنید که از منابع مالی برای حمایت از خود نیز برخوردار هستید. خارج از کبک حداقل 10،000 دلار کانادا برای هر سال و در کبک مبلغ 11000 دلار که این علاوه بر شهریه است.

2. منابع مالی برای شهریه

باید ثابت کنید که می‌توانید هزینه‌های زندگی خود را علاوه بر هزینه‌های شهریه بپردازید. در حالی که تحصیل در کانادا در مقایسه با کشورهای دیگر مقرون‌به‌صرفه است، شهریه همچنان بین ۱۰۰۰۰ دلار تا ۳۰،۰۰۰ دلار در سال است.

3. لباس های زمستانی

احتمالا شنیده‌اید که کانادا در زمستان واقعاً سرد می‌شود، این موضوع حقیقت دارد! در تورنتو، که در واقع یکی از شهرهای گرم‌تر در زمستان است، متوسط دما در ژانویه حدود -۵.۵ درجه سانتی گراد است. یک کت زمستانی، پوتین، کلاه، و دستکش برای گرم ماندن لازم هستند ولی اگر در جنوب بریتیش کلمبیا زندگی کنید، ممکن است بتوانید لباس‌های زمستانی نپوشید، چون این منطقه به سردی بقیه کانادا نیست.

4. حساب بانکی کانادایی

این کار به شما کمک می‌کند امور مالی خود را مدیریت کنید و اگر به کار کردن در کانادا مشغول شوید، پس انداز کردن آسان‌تر شود. انجام آن نسبتاً آسان است. توصیه می شود که یک حساب بانکی بدون هزینه باز کنید.

5. ابزارهای فناوری

یرخی از ابزارها برای آموزش شما بسیار مفیدتر از بقیه هستند. مهمتر از همه تلفن هوشمند است. چه تلفن همراهتان را از خانه آورده اید یا از کانادا خریداری کنید، باید از یک شرکت مخابراتی کانادایی استفاده کنید. در حالی که کانادایی ها بالاترین هزینه موبایل را در جهان پرداخت می کنند، بسیاری از آفرهای خوب در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. لپ تاپ نیز یک سرمایه گذاری عالی ست اما اجباری نیست.

6. لیست تماس اضطراری

برای بسیاری از دانشجویان بین‌المللی، تحصیل در خارج، اولین باری خواهد بود که برای مدت طولانی از خانه دور بوده‌اند. به همین دلیل، ایده خوبی است که لیستی از تماس‌های اضطراری داشته باشید که بتوانید با دوستان جدید و یا اتاقی تان به اشتراک بگذارید. این لیست باید شامل والدین یا قیم، خواهر و برادر، فامیل و فرد محلی معتمد باشد.

7. کارت شناسایی دولتی

در حالیکه پاسپورت شما به شما اجازه می‌دهد که در سطح بین‌المللی سفر کنید، مدارک شناسایی رسمی مانند گواهینامه رانندگی و شناسنامه را نیز همراه بیاورید.

8. بیمه

همه دانشجویان بین المللی در کانادا باید بیمه درمانی داشته باشند و این مورد اختیاری نیست. گرچه ممکن است یک هزینه غیر ضروری به نظر برسد، می تواند در صورت اورژانس پزشکی منابع مالی (و زندگی) شما را نجات دهد. نوع پوشش آن براساس استان متفاوت است، اما متوسط حق بیمه سالانه بین 600 تا 900 دلار کاناداست.

9. سوابق پزشکی و نسخه ها

موسسه آموزشی مشخص می کند که چه مدارکی از پرونده‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و واکسیناسیون را نیاز دارید. این احتمال وجود دارد که داروهای شما در کانادا در دسترس نباشد. اگر این چنین است، تحقیق خود را انجام دهید و ببینید که زمانی که به کانادا رسیدید، گزینه‌های شما چه هستند.

10. نامه پذیرش

نامه پذیرش بیش از تایید شما از ثبت‌نام در یک مدرسه کانادایی است – برای دریافت اجازه تحصیل در کانادا باید ارائه شود.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی