تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

امتیاز بندی سیستم آریما کبک چیست و چگونه انجام می شود


امتیاز بندی سیستم آریما کبک

سیستم آریما پورتال آنلاین برای ابراز علاقه از اتباع خارجی است که علاقه مند به مهاجرت به کبک تحت برنامه ماهر کارگر کبک است. هر کس 18 سال یا بالاتر می تواند با استفاده از امتیاز بندی سیستم آریما کبک ابراز علاقه کند.

چرا دولت کبک Arrima را معرفی کرد؟

برنامه نیروهای متخصص کبک  برنامه محبوب مهاجرت به کانادا این امکان فراهم می کند که اتباع خارجی واجد شرایط و خانواده خود را با یک مسیر به اقامت دائم کانادا زیر صدور است گواهی انتخاب کبک ( Certificat د انتخاب کبک، و یا CSQ ) از دولت کبک.

پرتال Arrima در سپتامبر سال 2018 به دنبال لازم الاجرا شدن قانون مهاجرت و کبک کبک در 2 آگوست ، که به پایان رسیدگی به روند درخواست قبلی “first-first-first service” برای QSWP پایان داد ، راه اندازی شد.

با پیاده سازی سیستم بیان علاقه (EOI) ، دولت کبک هم اکنون می توانید دعوت نامه هایی را برای درخواست یک گواهینامه انتخاب کبک به طور منظم تر صادر کرده و زمان پردازش برنامه را برای QSWP کاهش دهید.

ابراز علاقه کبک چیست؟

وزارت مهاجرت کبک ( Ministère de l’Immigration، de la Francisation et de l’Intégration، یا MIFI) سیستم بیان نرخ بهره را برای تسهیل روند درخواست مهاجرت به کبک تحت QSWP تصویب کرد.

سیستم جدید هر کسی که شرایط سنی (18 سال) خود را برآورده کند ، قادر است ابتدا با تکمیل نمایه آنلاین از طریق درگاه Arrima ، ابراز علاقه را ارائه دهد. بیان مشخصات علاقه بر اساس اطلاعات ارائه شده ، از جمله حوزه آموزش ، سطح آموزشی ، مهارت های زبانی و تجربه کاری و سایر اطلاعات ارزیابی می شود.

بیان نامزدهای بانکی علاقه مند که معیارهای واجد شرایط بودن و نیازهای بازار کار در کبک را برآورده می کنند ، توسط وزارت مهاجرت کبک در اولویت قرار دارد. 

چه اتفاقی می افتد که یک ابراز علاقه در سیستم آریما ارائه شود؟

پس از ایجاد یک حساب Arrima ، یک نامزد 90 روز فرصت دارد تا اظهار علاقه خود را تکمیل و ارسال کند. داوطلبان برای ثبت نام Arrima باید یک آدرس ایمیل معتبر داشته باشند .

بیان علاقه برای یک سال معتبر است و نامزدها می توانند مشخصات خود را در کل دوره اعتبار به روز کنند. به عنوان مثال ، داوطلبان می توانند با انجام آزمون زبان ، شانس دعوت خود را افزایش دهند .

از داوطلبانی که برای درخواست گواهینامه انتخاب کبک دعوت شده اند ، می توانند براساس نمرات منحصر به فرد QSWP امتیاز شبکه کبک ، برخی نمرات برش و گذر را برآورده کنند  شما می توانید با استفاده از ماشین حساب نقاط کارگر vwalt ، نمره قبولی خود را در کارگر ماهر داشته باشید . 

بعد از صدور دعوت به درخواست ، مراحل بعدی چیست؟

در صورت دعوت به درخواست QSWP ، داوطلبان 90 روز فرصت دارند تا درخواست کاملی برای گواهی انتخاب کبک (CSQ) ارائه دهند. برنامه های QSWP با استفاده از سیستم مدیریت برنامه Mon Projet Québec پردازش خواهند شد . پس از ارزیابی وزارت برنامه ، لیست کاملی از اسناد مورد نیاز در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

فرآیند بررسی برنامه پس از ارائه کلیه اسناد توسط متقاضی آغاز می شود. برخی متقاضیان ممکن است برای تأیید اطلاعات موجود در برنامه ، برای شرکت در مصاحبه دعوت شوند.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی