تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

معرفی چند بورسیه تحصیلی در آمریکا

وی والت آمریکا ایالات متحده تحصیلات بورسیه تحصیلی آمریکا معرفی چند بورسیه تحصیلی در آمریکا

بورسیه تحصیلی در آمریکا

ایالات متحده یکی از مقاصد اصلی برای دانشجویانی است که به دنبال بهره مندی از آموزش بین المللی درجه یک و شناخته شده هستند. با توجه به هزینه بالای تحصیل برای دانشجویان بین المللی، دانشگاهها تلاش می کننر از طریق انواع کمک ها و بورسیه ها، به دانشجویان برای تامین هزینه ها کمک نمایند. در ادامه تعدادی از بورسیه های تحصیلی ارائه شده توسط کالج ها و دانشگاهها و همچنین بورسیه های تحصیلی توسط دولت و موسسات را معرفی می نماییم.

برنامه دانشجویی خارجی فولبرایت Foreign Fulbright Student Program

برنامه دولتی فولبرایت، بورسیه های تحصیلی کامل را برای دانشجویان بین المللی که می خواهند مدرک کارشناسی، ارشد یا دکترا را در آمریکا بدست آورند، تامین می کند. این بورسیه هزینه تحصیل، کتاب های درسی، بلیط هواپیما، کمک هزینه زندگی و بیمه درمانی را پوشش می دهد.

بورسیه های کالج آمهرست Amherst College Scholarships

کالج Amherst در حال حاضر یک برنامه کمک مالی به دانشجویان بین المللی را اجرا می کند. پس از پذیرش دانشجو و بر اساس میزان نیازش، مبلغ کمک مشخص می شود.

بورسیه های دانشگاه ایالتی تنسی شرقی East Tennessee State University

دانشگاه ایالتی تنسی شرقی (ETSU) بورسیه آکادمیک را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. ارزش بورسیه تحصیلی در هر سال تحصیلی ۱۲۵۰۰ دلار برای دانشجویان کارشناسی و ۱۱۵۰۰ دلار برای دانشجویان کارشناسی ارشد است.

بورسیه های دانشگاه ایلینوی وسلیان Illinois Wesleyan University Scholarships

این بورسیه ها مبتنی بر شایستگی، به متقاضیان بین المللی واجد ارائه می شود. این بورسیه ها از ۱۶۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار در سال متغیر است و تا چهار سال قابل تمدید است، جهت کسب اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید.

بورسیه های بین المللی دانشگاه ایالتی آیووا Iowa State University International Merit Scholarships

تعداد محدودی از دانشجویان سال اول بین المللی برای این بورسیه ها در نظر گرفته می شوند. انتخاب بورسیه بر اساس بررسی جامع نمرات SAT یا ACT و نمرات دبیرستان است. جوایز ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار متغیر است و قابل تمدید هستند، جهت کسب اطلاعات تکمیلی این بورسیه ها اینجا را کلیک کنید.

بورسیه تحصیلی واگنر دانشگاه نیویورک New York University Wagner Scholarships

بورسیه ها به تعداد محدودی از دانشجویان پذیرفته شده در هر دوره ارائه می شود، از جمله دانشجویان بین المللی. بورسیه تحصیلی جزئی تا کامل است که از ۲۵۰۰۰ دلار تا ۴۷۰۰۰ دلار متغیر است، برای کسب اطلاعات تکمیلی اینجا را کلیک کنید.

منبع: Scholars4dev

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی