تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

معرفی سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا


وبسایت اصلی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا

در این مطلب سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا را معرفی میکنیم.

محتویات این پست:

در ابتدا ، قرعه کشی DV کاملاً از طریق پست اداره می شد و فقط برندگان مطلع می شدند. فرم ورود به سیستم آنلاین از DV-2005 شروع شد ، اما هنوز فقط برندگان از طریق پست مطلع میشدند. از DV-2010 ، همه متقاضیان می توانند به صورت آنلاین بررسی کنند که آیا انتخاب شده اند یا خیر. اعلان برندگان نیز از طریق پست تا DV-2011 ادامه داشت ، اما از DV-2012 به طور انحصاری بصورت آنلاین انجام می شود.

در این بین برای ثبت نام انلاین یا اعلام نتایج بسیاری از وبسایت ها خود را رسمی اعلام کردند اما در بین این همه وبسایت تنها و تنها یک وبسایت رسمی وجود دارد که با .gov است و از سال 2020 این وبسایت به دلایل اعلام نشده از dvlottery به dvprogram تغییر کرد و تا سال 2021 با هردو ادرس این وبسایت در دسترس عموم بود اما اکنون تنها با آدرس جدید در دسترس است.آدرس سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری آمریکا به شرح زیر است:

سایت ثبت نام لاتاری آمریکا:

  • آدرس اصلی 2020 به بعد: dvprogram.state.gov
  • سایت ثبت نام لاتاری 2020 به قبل: dvprogram.state.gov/application.aspx (این آدرس تنها در زمان شروع ثبت نام فعال است).
    • آدرس رسمی قبل از 2020: dvlottery.state.gov (دیگر در دسترس نیست).
سایت رسمی ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا
تصویر سایت ثبت نام

سایت اعلام نتایج لاتاری آمریکا:

  • آدرس رسمی 2020 به بعد: dvprogram.state.gov/ESC
    • وبسایت اصلی قبل از 2020: dvlottery.state.gov/ESC (دیگر در دسترس نیست).
سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا
تصویر سایت نتاریج

هشدار کلاهبردای و تقلب در لاتاری:

لطفاً توجه داشته باشید که هرگز اطلاعات شخصی خود را در وب‌سایت‌های غیررسمی یا از افرادی که شناخته نمی‌شوند، به اشتراک نگذارید. قبل از ثبت‌نام در قرعه‌کشی یا انجام هرگونه معامله، بهتر است اطلاعات مربوط به وب‌سایت‌های معتبر را مورد بررسی قرار دهید.

ضمناً به یاد داشته باشید که کلاهبرداران ممکن است به شما ایمیل‌های تقلبی ارسال کنند و ادعا کنند که برنده قرعه‌کشی ویزای تنوع (لاتاری گرین کارت) شده‌اید. هرگز به افرادی که از طریق نامه یا ایمیل به شما اعلام می‌کنند که برنده شده‌اید، اعتماد نکنید. در واقع، دولت ایالات متحده هیچگونه اطلاعاتی را از طریق ایمیل یا نامه ارسال نمی‌کند. تنها راه بررسی نتایج این قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت رسمی آن است، که لینک آن را در بالا ارائه داده‌ایم. همچنین مهم است که به نحوه محافظت از خود در برابر تقلب‌ها آگاه شوید.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی