تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مشاغل در شهرهای کوچک برای مهاجران جدید کانادا

وی والت اخبار اخبار آمریکا اخبار کانادا اخبار سراسری کانادا مشاغل در شهرهای کوچک برای مهاجران جدید کانادا

مشاغل در شهر های کم جمعیت کانادا

برنامه برنامه نامزدهای استانی (PNP) این امکان را میدهد که در شهرهای کوچکتر فرصت های شغلی خوبی ، مسکن ارزان قیمت تر و کیفیت بالای زندگی را داشته باشید.

PNP استانها و قلمروهای سراسر کشور را قادر می سازد معیارهای صلاحیت خود را برای مهاجران طبقه اقتصادی تهیه کنند و سپس مهاجران نامبرده را معرفی کنند که نیازهای بازار کار خود را برای وضعیت اقامت دائم کانادا برآورده کند.

PNP در کاهش سهم مهاجرت به سه استان بزرگ کانادا (انتاریو ، کبک و بریتیش کلمبیا) از 85 درصد هنگامی که این برنامه در سال 1999 به حدود 70 درصد امروز راه اندازی شده است ، مؤثر است.

برنامه هایی در حال حاضر برای ترویج مهاجرت به شهرهای کوچکتر در حال اجرا است

از طرف دیگر ، دولت فدرال کانادا و استانها و قلمروهای آن تشخیص می دهند که می توان کارهای بیشتری برای ترویج مهاجرت به شهرهای کوچکتر انجام داد. این نشان می دهد که دولت فدرال برنامه های جدید بسیاری را در سال های اخیر از جمله  مهاجرت آتلانتیک (AIP) ،  مهاجرت روستایی و شمالی (RNIP) اجرا کرده است و قصد دارد برنامه های جدیدی مانند برنامه نامزد شهرداری را آغاز کند. MNP).

استان های مختلف برای کمک به شهرهای خارج از پایتخت های مربوطه خود ، مهاجران بیشتری را جذب می کنند. به عنوان مثال ، انتاریو یک پایلوت جدید مهاجرتی منطقه ای را تحت PNP خود در اوایل سال 2020 راه اندازی می کند. انتاریو این ابتکار را دنبال می کند زیرا تقریبا 80 درصد از مهاجران این کشور به منطقه پایتخت خود (منطقه تورنتو بزرگ) می روند ، این بدان معنی است که بسیاری از شهرها در سراسر استان تلاش می کند تا مهاجران کافی را برای حمایت از اقتصاد خود جذب کند.

64 درصد از مهاجران جدید در سال 2018 به تورنتو ، مونترال ، ونکوور و کلگری رفتند

در سال 2018 ، 64 درصد از مهاجران جدید به کانادا در بزرگترین شهرهای این کشور (تورنتو ، مونترال ، ونکوور و کلگری) مستقر شدند. این امر معقول است زیرا مهاجران به دنبال چهار چیز هستند و این شهرها در همه این دسته بندی ها دارای امتیاز بالایی هستند: فرصت های شغلی ، جوامع مهاجران موجود ، پشتیبانی از اسکان و زیرساخت های مناسب مانند حمل و نقل عمومی.

بنابراین روشن است که کانادا کارهای بیشتری برای کمک به مهاجران جدید در فواید ایجاد زندگی در خارج از شهرهای بزرگ انجام می دهد.

فرصت های شغلی در بسیاری از شهرهای کوچکتر

اولویت اصلی مهاجران جدید به کانادا یافتن شغل است. تازه واردان به چشم انداز اقتصادی شهرهای بزرگ کانادا جذب می شوند ، اما باید بدانند که شهرهای کوچکتر نیز می توانند فرصت های عالی را ارائه دهند. در حقیقت ، آنها ممکن است در شهرهای کوچکتر فرصت های شغلی بهتری پیدا کنند زیرا اغلب نیاز بیشتری به کارگران دارند.

این مقاصد همچنین کمتر کانادایی جوان ، مهاجران جدید و کانادایی از مناطق دیگر کشور را برای پر کردن جای خالی باقی مانده توسط بسیاری از کانادایی های پیر که بازنشسته می شوند ، دارند.

در نظر بگیرید که نرخ بیکاری کانادا 5.7 درصد است ، که به لحاظ تاریخی کم است به دلیل پیری جمعیت این کشور و نرخ پایین تولد.

نرخ بیکاری مقصد های اصلی تازه واردان به شرح زیر است:

  • تورنتو: 5.6 درصد
  • مونترال: 6.0 درصد
  • کلگری: 7.1 درصد
  • ونکوور: 4.8 درصد

مشاغل در شهرهای کوچکتر برای مهاجران جدید به کانادا وجود دارد

در حال حاضر فقط تورنتو و ونکوور از میانگین ملی بالاتر هستند. با این حال ،همانطور که در زیر خواهیم دید ، اسکان در آن دو شهر با هزینه قابل توجهی همراه است.

بسیاری از شهرهای کوچکتر در کانادا از نرخ بیکاری پایین تر از میانگین ملی برخوردار هستند ،این چیزی است که مهاجران جدید هنگام تصمیم گیری در کدام جامعه برای ساختن زندگی خود باید در نظر بگیرند:

  • مونکتون ، نیوبرانزویک: 5.1 درصد
  • شهر کبک ، کبک: 3.5 درصد
  • شربروک ، کبک: 4.7 درصد
  • ترویز ریوریس ، کبک: 5.2 درصد
  • اوتاوا-گاتینهو ، انتاریو / کبک: 4.4 درصد
  • همیلتون ، انتاریو: 4/5 درصد
  • کاترینز-نیاگارا ، انتاریو: 4.8 درصد
  • Kitchener-Cambridge-Waterloo، انتاریو: 5.2 درصد
  • برانتفورد ، انتاریو: 3.8 درصد
  • گلف ، انتاریو: 5.6 درصد
  • لندن ، انتاریو: 5.6 درصد
  • باری ، انتاریو: 5.2 درصد
  • بزرگ سودوری ، انتاریو: 5.4 درصد
  • Thunder Bay ، انتاریو: 5.0 درصد
  • وینیپگ ، مانیتوبا: 5.3 درصد
  • ساسکاتون ، ساسکاچوان ، 5.7 درصد
  • Kelowna ، بریتیش کلمبیا: 4.2 درصد
  • Abbotsford-Mission ، کلمبیا بریتانیا: 4.9 درصد
  • ویکتوریا ، بریتیش کلمبیا: 3.4 درصد

یک مزیت اضافی برای تازه واردان این است که شهرهای کوچکتر دارای بازار کار کمتری رقابت هستند و این ممکن است افراد تازه وارد را قادر می سازد کار را سریعتر از شهرهای بزرگتر پیدا کنند.

قیمت مسکن

اگرچه تورنتو و ونکوور برای تازه واردان جذابیت خاصی دارند ، اما هزینه زندگی بسیار بالاست. بیشترین هزینه برای کانادایی ها و مهاجران به طور یکسان مسکن است و در سال های اخیر تورنتو و ونکوور به شهرهای کمتری تبدیل شده اند. متوسط ​​هزینه اجاره یک آپارتمان دو خوابه در تورنتو اکنون 1600 دلار و در ونکوور حدود 1800 دلار است. حتی اگر یک تازه وارد بتواند شغل پردرآمدتری در این شهرها پیدا کند ، هزینه های بیشتری را برای مسکن هزینه می کند.

برای مقایسه ، متوسط ​​اجاره آپارتمان دو خوابه در مکتون در حدود 900 دلار ، در Trois-Rivieres 600 دلار ، در اوتوا-گاتینهو 1300 دلار ، 1200 دلار در وینیپگ و 1100 دلار در ساسکاتون است. حتی اگر در این شهرها حقوق کمتری بدست آورید ، درآمد شما به شما امکان می دهد هزینه بیشتری را در تورنتو و ونکوور داشته باشید.

کیفیت زندگی

یکی دیگر از مهمترین مزیت های اسکان در یک شهر کوچکتر این است که تازه واردان می توانند از زندگی با کیفیت بهتری برخوردار شوند تا اینکه به یک شهر بزرگتر نقل مکان کرده باشند. ممکن است زمان رفت و آمد کمتر باشد زیرا ترافیک کمتری دارد و تازه واردان می توانند براساس تنظیمات برگزیده خود به طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف دسترسی داشته باشند.

بسیاری از شهرهای کوچکتر در کانادا فعالیت های فرهنگی و تفریحی مشابه با شهرهای بزرگ را ارائه می دهند ، اما فعالیت هایی در فضای باز مانند اسکی ، پیاده روی و دسترسی به سواحل را نیز ارائه می دهند. علاوه بر این ، برای افراد تازه وارد می توان دوستی را در چنین مکانهایی آسانتر کرد زیرا ممکن است اجتماعات کوچک تنگ تر باشند.

بیش از 80 برنامه مهاجرت را انتخاب کنید

علیرغم جذابیت تورنتو ، مونترال ، کالگری و ونکوور ، مهاجران جدید باید توجه بیشتری به جابجایی به شهر کوچکتر کانادا داشته باشند. تازه واردان در چنین شهرهایی به بسیاری از فرصتهای شغلی و همچنین بسیاری از مسیرهای مهاجرت دسترسی دارند. کانادا در حال حاضر بیش از 80 جریان مهاجرتی طبقه اقتصادی را ارائه می دهد ، بسیاری از آنها برای ترغیب مهاجران برای ایجاد زندگی در شهرهای کوچکتر وجود دارد.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی