تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مشاغل جدید اداره پست کانادا که نیازی به تجربه کاری و تحصیلات ندارند

وی والت آمریکا کانادا کار استخدام در کانادا مشاغل جدید اداره پست کانادا که نیازی به تجربه کاری و تحصیلات ندارند

اشتغال در اداره پست کانادا

اداره پست کانادا در تاریخ ۱۱ سپتامبر تعدادی موقعیت شغلی به پرتال مشاغل آنلاین خود اضافه کرده است ، و برای تعدادی از شعبات جدید خود در سراسر کانادا استخدام انجام میدهد که بعضی از آنها اصلاً به تجربه ای نیاز ندارند.

این مشاغل شامل ارائه محصولات و خدمات پستی برای مردم و بیزنسها ، مرتب سازی نامه ها، توزیع فرم های مورد نیاز مشتریان و رسیدگی به مشکلات پیش آمده است.

کارمندان باید مایل به کار موقت نیز باشند و در هر زمان که از آنها خواسته شد در شیفت مورد نظر حاضر شوند.

برخی از مدارک ذکر شده در برای این شغل ها فارغ التحصیل دبیرستان یا داشتن تجربه کاری در مدیریت بازرگانی ، تحصیلات لازم یا تجربه تعامل با مردم و اداره معاملات نقدی و از نظر جسمی توانایی اجسام بزرگ پستی و توانایی ایستادن برای مدت طولانی را نیز داشته بشید . 

استخدام در اداره پست کانادا

مهم نیست که از کدام شعبه استفاده می کنید شما می توانید حداقل ۱۷.۳۸ دلار در ساعت درآمد کسب کنید. این بالاتر از حداقل دستمزد در هر استان است.

از تاریخ ۲۳ سپتامبر تا ۹ اکتبر بسته به مکانی که می خواهید میتوانید برای این مشاغل درخواست کنید.

در بین استانهای کانادا آلبرتا بالاترین حداقل دستمزد را دارد که ساعتی ۱۵ دلار میباشد و ساسکاچوآن با ۱۱.۳۲ دلار کمترین حداقل دستمزد را بنام خود ثبت کرده.

شما برای دسترسی به تمام این فرصت های شغلی در اداره پست کانادا میتوانید از طریق اینجا ( وبسایت پست کانادا) اقدام کنید.

نکته: این موقعیت های شغلی اضطراری هستند، بدین معنی که افراد باید مایل به کار موقت باشند و ممکن است درهر زمان شیفت شما تغییر پیدا کند .

اگر این نوع کارهای اضطراری مورد علاقه شما نیست ، کانادا پست در وب سایت خود تعداد زیادی فرصت شغلی دیگر مانند مشاغل پستی و حمل نامه ها نیز دارد.

توجه: این مشاغل برای افراد خارج از کانادا اعلام نشده است.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی