تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مزایای مهاجرت کانادا و به دست آوردن Lmia

وی والت آمریکا کانادا اطلاعات کاربردی اطلاعات کاربردی کانادا مزایای مهاجرت کانادا و به دست آوردن Lmia

روند به دست آوردن LMIA کارفرمای کانادایی را ملزم به انجام فرآیند استخدام سخت و معمولاً بوروکراتیک و طولانی می کند. با وجود مزایای مهاجرت کانادا ، استخدام کارگران خارجی که دارای معافیت از مزایای قابل توجه هستند ، کارفرمای را ملزم به انجام مراحل درخواست LMIA نمی کند. در نتیجه ، سود قابل توجهی ممکن است منجر به یک فرآیند استخدام ساده تر و کارآمدتر برای کارفرمایان و کارگران شود.

مزایای مهاجرت کانادا

کارگران خارجی که منافع اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی قابل توجهی به کانادا ارائه می دهند ممکن است بتوانند در کانادا با اجازه کار بدون اینکه کارفرمای نیاز به ارزیابی ارزیابی اثر بازار کار یا LMIA داشته باشد. این به سادگی به عنوان گروه “منافع قابل توجه” از معافیت های LMIA شناخته می شود.

دسته های مجاز به کار از LMIA ، از جمله مزایای قابل توجه ، تحت پوشش برنامه بین المللی جابجایی قرار دارند . بیشتر معافیت های LMIA خاص و واضح تعریف شده است ، مانند سیاست برای همسران و شریک عرف عمومی برخی از کارگران و دانشجویان خارجی ، نقل و انتقالات درون شرکت یا در مورد توافق های بین المللی مانند ابتکار عمل بین المللی کانادا (IEC) ، NAFTA ، و CETA ، به اسامی چند.

در مقابل ، منفعت قابل توجه معافیت LMIA به افسران ویزای كانادا قابلیت انعطاف پذیری را می دهد تا تعیین كنند كه آیا در شرایطی كه یك دسته دیگر از مجوزهای کاری معاف از LMIA گزینه ای نباشد ، تعادل ملاحظات عملی برای صدور مجوز كار در یك زمان استدلال می كند. برای بدست آوردن LMIA ، فریم کوتاه تر از حد لازم است.

این اختیار به افسران با هدف پرداختن به موقعیت هایی که منافع اجتماعی ، فرهنگی یا اقتصادی کانادا از صدور مجوز کار به قدری واضح و قانع کننده است که می تواند اهمیت LMIA برطرف شود ، داده می شود. کارهایی که متقاضی قصد انجام آن را دارد نیاز به ایجاد یا حفظ مزایا یا فرصتهای مهم اجتماعی ، فرهنگی یا اقتصادی برای شهروندان کانادایی یا ساکنان دائمی دارد.

مأمورین ویزا در ارزیابی برنامه اجازه کار ، ساخته شده تحت معیارهای سود قابل ملاحظه ، به سود اجتماعی و فرهنگی اجازه ورود به کانادا برای اشخاص مشهور بین المللی می پردازند ، بررسی می کنند که آیا حضور یک شخص در کانادا برای یک رویداد مشهور بسیار مهم است ، و / یا آیا شرایط وارد فوریت برای ورود شخص شده است یا خیر.

مأمورین غالباً به شهادت خبرگان معتبر ، قابل اعتماد و برجسته در زمینه متقاضی و همچنین هرگونه شواهد عینی تکیه دارند.

  • سوابق رسمی علمی که نشان می دهد اتباع خارجی دارای مدرک ، دیپلم ، گواهینامه یا جایزه مشابهی از کالج ، دانشگاه ، مدرسه یا موسسه یادگیری دیگری در رابطه با حوزه توانایی آنها است.
  • شواهد کارفرمایان فعلی یا سابق نشان می دهد که اتباع خارجی تجربه تمام وقت قابل توجهی در شغل مورد نظر خود دارد.
  • متقاضی ممکن است دریافت کننده جوایز ملی یا بین المللی یا حق ثبت اختراع باشد.
  • مدارک و شواهد از عضویت در سازمانهایی که نیاز به تعالی اعضای آن دارند.
  • متقاضی ممکن است قاضی کار دیگران باشد.
  • شواهد به رسمیت شناختن برای دستاوردها و کمکهای چشمگیر در این زمینه توسط همسالان ، سازمانهای دولتی ، یا انجمنهای حرفه ای یا تجاری.
  • شواهدی از مشارکتهای علمی یا علمی در این زمینه توسط اتباع خارجی.
  • انتشاراتی که توسط متقاضی در انتشارات دانشگاهی یا صنعتی تألیف شده است.
  • نقش اصلی متقاضی در سازمان با اعتبار ممتاز.

Mobilité فرانسوی ابتکار نیز تحت دسته سود قابل توجهی در نظر گرفته. از طریق  Mobilité Francophone ، کارگران خارجی با توانایی فرانسه و یک پیشنهاد شغلی ماهر در خارج از استان کبک ممکن است واجد شرایط معافیت LMIA باشند.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی