تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مزایای تحصیل و مهاجرت به کانادا

وی والت آمریکا کانادا تحصیلات تحصیل در کانادا مزایای تحصیل و مهاجرت به کانادا

همه چیز درمورد مزایای تحصیل و مهاجرت در کانادا

  • این آرامش را داشته باشید که می توانید برنامه کانادایی خود را در کشور خود شروع کنید حتی اگر به دلیل قطع شدن کروناویروس (به عنوان مثال عدم پرواز در دسترس نیستید) می توانید به موقع به کانادا بیایید.
  • دانشکده ها و دانشگاه های کانادا در حال حاضر در حال آماده سازی برای ارائه برنامه های خود به صورت آنلاین برای سال تحصیلی 2020 تا 211 هستند.
  • اگر حداقل یک سال در یک موسسه یادگیری تعیین شده کانادا (به عنوان مثال ، کالج یا دانشگاه) شرکت کنید ، می توانید یک مجوز کار کامل و سه ساله پس از فارغ التحصیلی (PGWP) دریافت کنید. PGWP با این طول سه سال به شما فرصت می دهد تا تجربه کاری واجد شرایط کانادایی را داشته باشید تا واجد شرایط برنامه های مهاجرتی بیشتر شوید.
  • شروع برنامه شما به صورت آنلاین می تواند تحصیل در کانادا را برای شما مقرون به صرفه تر کند. در حال حاضر کانادا نسبت به امثال ایالات متحده ، انگلستان ، اروپا و استرالیا برای تحصیل مقرون به صرفه است. این سیاست موقت PGWP شما را قادر می سازد در حالی که در کشور خود هستید در هزینه های چند ماهه زندگی در کانادا پس انداز کنید.
  • اگر مانند بیشتر دارندگان پروانه تحصیل هستید ، به محض ورود به کشور ، به طور قانونی واجد شرایط کار در هر کارفرمای در کانادا خواهید بود. طبق شرایط اکثر مجوزهای مطالعه ، می توانید در طول برنامه خود حداکثر 20 ساعت در هفته کار کنید و تمام وقت در طول استراحت های منظم نظیر استراحت های زمستانی و تابستان.
  • همسر یا شریک زندگی شما واجد شرایط دریافت مجوز کار آزاد برای کار برای هر کارفرمای کانادایی در طی و بعد از اتمام تحصیلات خود است. همچنین می توانید فرزندان خود را با خود به کانادا بیاورید و آنها بدون نیاز به اجازه تحصیل خود می توانند در یکی از مدارس دولتی کانادا شرکت کنند.
  • پس از اتمام برنامه خود ، مدرک کانادایی ، دیپلم یا سایر مدارک معتبر دریافت خواهید کرد که توسط کارفرمایان و مقامات دولتی کانادا به رسمیت شناخته شده و مورد احترام قرار خواهد گرفت. این اعتبار به شما کمک می کند تا در بازار کار کانادا ادغام شوید و امتیازهای بیشتری را تحت انواع برنامه های مهاجرتی فدرال و استان دریافت کنید.
  • ادامه تحصیل در کانادا همچنین به مهارت های انگلیسی و فرانسوی شما کمک می کند. مهارت های قوی تر زبان ، از ادغام اقتصادی و اجتماعی شما در کانادا پشتیبانی می کند و همچنین به شما کمک می کند تا در برنامه های مهاجرتی کانادا امتیاز بیشتری کسب کنید.

تعهد به فرهنگ

یک زندگی فرهنگی پر جنب و جوش در کانادا ضروری است ، در حقیقت ، سیاست دولت تنوع را الزامی می کند. تقریباً همه اقوام جهان نماینده هستند و همه چیز را از منظرهای جدید گرفته تا لذتهای آشپزی گرفته تا فعالیتهای تفریحی مهیج با خود به همراه دارند. ونکوور ، مونترال ، تورنتو بزرگترین شهرهای این کشور هستند و به عنوان شهرهای امن ، در دسترس و فرهنگی با ثروت از نظر فرهنگی جهان با سواحل ، موزه ها ، رستوران ها و مراکز خرید جشن می گیرند.

یکی از بهترین مکان ها برای زندگی

رتبه های بالا و شهرت برای دوستی بسیار عالی است ، اما دشوار است که هشت سال مداوم از رتبه های برتر توسط سازمان ملل را به عنوان یکی از 3 مکان برتر جهان برای زندگی بدست آورید. کانادایی ها توسط انواع آزادی ها محافظت می شوند و مهاجران و دانشجویان بین المللی نیز از این آزادی ها بهره مند می شوند.

نتیجه ، جامعه ای استثنایی پایدار و صلح آمیز است که میزان جرم و خشونت آن پایین است.

نرخ بیکاری پایین

چشم انداز شغلی برای فارغ التحصیلان بین المللی کانادا بسیار قوی است. دانشگاه های این کشور پیوندها به بیش از 5،000 توافق نامه همکاری جهانی را تقویت می کند. همراه با تمرکز کانادا بر روی تحقیقات کاربردی خاص صنعت ، جای تعجب نیست که بیش از 90 درصد آلومینیوم های کانادایی کمتر از شش ماه از فارغ التحصیلی شاغل هستند.

قوانین فنی

کانادا در رأس بین المللی فن آوری رایانه و اطلاعات ، به ویژه در ارتباطات از راه دور ، تجهیزات پزشکی و دستگاه ها ، مهندسی هوافضا ، لیزر ، بیوتکنولوژی ، اقیانوس و محیط زیست قرار دارد.

شکوه طبیعی

کانادا همچنین از نظر تنظیمات طبیعی خیره‌کننده خود با 42 نشانه ملی و چندین سایت میراث جهانی یونسکو عالی است. این منظره تنوع خیره کننده ای دارد ، از یک ساحل خیره کننده گرفته تا پله های پهن و کوهستان های راکی.

برای افرادی که می خواهند در کانادا زندگی و تحصیل کنند ، درخواست ویزا را تکمیل می کنند ، می توانند احساس کنند که یک کار کامل در یک روز است و می تواند با مشکلاتی مواجه شود که یک جعبه تیک اشتباه بتواند شما را در دسته انتظار منتقل کند ، برخلاف تصدیق و پذیرفته شده . این پروسه طولانی سند می تواند شما را دچار سردرگمی و سردرگمی کند اما دلخور نشوید زیرا مشاوران تنظیم مهاجرت کانادا (RCIC) برای کمک به هر مرحله از راه وجود دارند.

بدون توجه به جایی که هستید ، خانه جدیدی پیدا خواهید کرد

کانادا اولین کشوری بود که با ایجاد سیاست چند فرهنگی در سال 1971 کانادا ، رسماً اعلام کرد که چند فرهنگگرایی را به عنوان سیاستی اعلام می کند ، که حقوق همه شهروندان را بدون در نظر گرفتن نژاد ، منشأ قومی ، زبان یا مذهب تأیید می کند. این ایدئولوژی منجر به یک محیط هماهنگ و سرشار از احترام متقابل کشورها و همچنین افزایش سرعت طبیعی شدن می شود.

تنوع کانادا نه تنها به دلیل درک فرهنگی بی نظیر بلکه به دلیل ماهیت چند زبانه شهروندان این کشور یک سرمایه خارق العاده است. از این رو جای تعجب ندارد که کانادا به عنوان یک مقصد برتر آموزش زبان شناخته شده است. بیش از یک میلیارد کانادایی انگلیسی صحبت می کنند در حالی که 250 میلیون نفر به زبان فرانسه صحبت می کنند. دانشجویان بین المللی تسلط و تسلط شخصی و شغلی را از طریق دسترسی به برنامه های عالی “انگلیسی به عنوان زبان دوم” و “فرانسوی به عنوان زبان دوم” عالی انجام می دهند.

دولت کانادا آموزش و پرورش را از اولویت ها می داند

استراتژی بین المللی آموزش کانادا اخیراً هدف خود را برای دو برابر کردن تعداد دانشجویان بین المللی تمام وقت تا سال 2022 به 450000 اعلام کرده است. اولویت های شورای وزیران آموزش کانادا جذب تعدادی از استراتژی ها دانشجویان بین المللی در بخش های آموزش است. این طرح نه تنها روی استخدام متمرکز شده است بلکه همچنین با فراهم کردن فرصت های بیشتر برای دانشجویان کانادایی برای کار در خارج از کشور در حین تحصیل ، به کار خود ادامه می دهد و بعداً به عنوان ساکن دائم در این کشور باقی می ماند.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی