تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

به عنوان مربی ورزشی به کانادا مهاجرت کنید – سوالات متداول

وی والت آمریکا کانادا ویزا و مهاجرت سوالات متداول مهاجرت کانادا به عنوان مربی ورزشی به کانادا مهاجرت کنید – سوالات متداول

مهاجرت به کانادا به عنوان مربی ورزشی

مشاغل موجود در لیست NOC کانادا می تواند به عنوان “تقاضا” طبقه بندی شود و مربی ورزشی کد 5252 به مدت طولانی با داشتن فرصتهای فراوانی در سراسر کشور کاملاً در این لیست مستقر شده است.

به عنوان یک ساکن دائم واجد شرایط جدید و کاملاً ماهر در کانادا ، ممکن است از روز اول تمام وقت کار کنید. مشاغل مربیان ورزشی در کانادا معمولاً نسبت به انگلیس ، اروپا و آسیا و حقوق استخدام در کانادا حقوق بیشتری دریافت می کنند و قانون اشتغال کانادا به توازن کار و زندگی احترام می گذارد. بدنه صنعت مربیان ورزشی ، انجمن مربیان ورزشی کاناداست .

مهاجرت کانادا متخصصان ویزا در صنعت ورزش کانادا با یک میز کار اختصاصی برای صنعت ورزش هستند.

مهاجرت کانادا به طور ایده آل قرار دارد که نه تنها از مدارک مهاجرتی شما مراقبت کند بلکه از ثبت نام برای ثبت نام برای کار از روز اول نیز برخوردار باشد.

پاسخ بله بسیار خسته کننده است ، به شرط آنکه شما یک نمره کل معقول CRS در برنامه Express Entry خود داشته باشید و بتوانید آستانه 67 امتیاز مهاجرت را برای ویزا کارگر ماهر فدرال خود در کانادا ملاقات کنید.

از نظر فنی حداقل نمره CRS لازم برای ارسال مشخصات مربی ورزشی اسپرت کانادااکسپرس وجود ندارد.

البته ، تضمین یک پیشنهاد شغلی (مستند به روش صحیح برای اهداف مهاجرتی یعنی LMIA) به شما 200 امتیاز CRS فوری را می دهد ، بنابراین منطقی است که این روند را به محض عملی شروع کنید.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی