تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

راهنمای مراقبت های بهداشتی در آمریکا برای دانشجویان

وی والت آمریکا ایالات متحده بهداشت و درمان راهنمای مراقبت های بهداشتی در آمریکا برای دانشجویان

مراقبت های بهداشتی برای دانشجویان بین المللی در آمریکا

ایالات متحده به دلایل زیادی یک مقصد تحصیلی جذاب است. دارا بودن دانشگاه‌های برتر جهان، مراکز تکنولوژیکی قوی و پیشگام و بسیاری موارد دیگر. اما درک سیستم بهداشتی حاکم بر این کشور برای برخی دانشجویان بین المللی دشوار است. بر خلاف بسیاری از کشورها، ایالات متحده یک سیستم مراقبت بهداشتی متمرکز ندارد و هزینه بالایی دارد. به عنوان مثال، دریافت درمان برای یک حادثه یا یک بیماری بزرگ می تواند هزاران دلار را به همراه داشته باشد. دانشجویان بین المللی به دلیل وضعیت ویزای خود، مشمول قوانین متفاوتی هستند. در اینجا به آنچه شما باید در مورد سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده بدانید، اشاره می نماییم.

چگونگی دسترسی

اکثر کالج ها و دانشگاه ها در ایالات متحده معمولاً مراقبت های پزشکی را در محوطه دانشگاه از طریق یک مرکز مراقبت های بهداشتی یا درمانگاه ارائه می دهند. این خدمات به گرانی مراکز خارج از دانشگاه نیست و می تواند شامل کمک های اولیه و درمان های جزئی و همچنین عکسبرداری ها، آزمایش ها و مراقبت های تخصصی باشد.
اگر دچار حادثه شدید یا نیاز به مراقبت های پزشکی فوری شدید، بیمارستان ها بهترین مکان برای رفتن هستند اما با پرداخت هزینه!

بیمه درمانی

بله، به طور کلی، دانشجویان F-1 موظف به رعایت هیچ یک از الزامات بیمه درمانی دولتی در ایالات متحده نیستند. این بدان معناست که شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی، مسئول پوشش مراقبت های پزشکی خود در طول مدت اقامت خود در کشور هستید. خوشبختانه، اکثر کالج ها و دانشگاه ها برنامه های بیمه درمانی برای دانشجویان خواهند داشت. بسیاری از کالج ها – به ویژه کالج های بزرگتر و معتبرتر – شرکت در طرح های بیمه ای را برای دانشجویان بین المللی اجباری می کنند. اگر دانشگاه شما بیمه ارائه نمی دهد، می توانید بیمه هایی را که به طور خاص برای دانشجویان بین المللی از شرکت های خصوصی طراحی شده اند خریداری کنید. گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین همیشه بهتر است از دفتر دانشجویان بین المللی خود در مورد بهترین طرح بیمه برای خود مشاوره بگیرید.

ابزار پیشگیری از بارداری

دسترسی به ابزار پیشگیری از بارداری و سایر خدمات بهداشت جنسی برای هر دانشجوی بین المللی دختری که در دانشگاه های ایالات متحده ثبت نام می کند بسیار مهم است. همه برنامه‌های پوشش مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده شامل دسترسی به داروهای پیشگیری از بارداری نمی‌شوند، زیرا کنترل بارداری تنها از طریق نسخه‌ها امکان‌پذیر است.
اما بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکا روش‌های کنترل بارداری کم‌هزینه را برای دانشجویان ارائه می‌کنند. برای مثال، قرص‌های ضدبارداری را می‌توان با تعیین وقت پزشک در کلینیک دانشگاه و گرفتن نسخه دریافت کرد. سپس می‌توانید قرص‌های ضدبارداری را که برایتان تجویز شده است، در یک داروخانه دانشگاه یا داروخانه‌های خرده‌فروشی مانند Walgreens یا CVS خریداری کنید. نیازی نیست برای خرید داروهای ضد بارداری دوباره به پزشک مراجعه کنید – وقتی نام شما در سیستم قرار گرفت، معمولاً می توانید به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی درخواست مجدد دارو نمایید.

آیا من واجد شرایط برای خدمات بهداشت عمومی هستم؟

خیر. متأسفانه، دانشجویان بین المللی از دسترسی یا پذیرش هرگونه مزایای بهداشت عمومی، از جمله Medicaid منع شده اند. در واقع، پذیرش کمک های مردمی از جمله کمک های پزشکی برای افراد غیر مهاجر، نقض قانون مهاجرت است. انجام این کار می تواند بر وضعیت ویزای شما یا حتی توانایی شما برای ورود به کشور تأثیر بگذارد.

منبع: Study International

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی