تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

اطلاعات کیس لاتاری آمریکا را محرمانه نگهدارید !!!


چرا باید برنده شدن در لاتاري و اطلاعات كيس را محرمانه نگه داشت؟

ما ایرانیان دوست داریم زود خبری را بازگو کنیم اما در اين بین ممكن است چند دسته افراد پيدا شوند :

الف : دوستاني كه از اين امر شادمان خواهند شد و براي موفقيت بيشتر ما دعا خواهند كرد.

ب : دوست نماهايي كه از اين امر حسادت مي كنند ولي ذات بدي ندارند و فقط در صورت عدم دريافت ويزا ساليان سال با حرف هايشان به ذهن و روح انسان پتكي آنچنان سنگين مي كوبند كه روح روان انسان را بهم مي ريزد.

پ : دشمناني كه نه تنها حسادت مي كنند بلكه سعي در انجام كاري دارند تا روند اين پروسه را با اختلال مواجه كنند. حال لازم است بدانيم اين افراد چه كارهايي مي توانند كنند كه در مواقع لازم بتوانيم با آنها مقابله كنيم.

كلاهبرداري يا ايجاد مشكل در پروسه لاتاري امري هرچند سخت است اما غير ممكن نيست. حالا توضيح مي دهيم چه اتفاقاتي مي تواند رخ دهد.

1 : شما مجرد هستيد و اطلاعات كيستان را دوستي در اختيار دارد ، مي تواند از گزينه Add Applicant در فرم DS-260 شما نام خودش يا فرد مورد نظرش را بعنوان همسر اضافه كند و شما هم از ترس اينكه مشكلي براي پرونده تان ايجاد نشود مجبور به ازدواج با وي شويد.

2 : قبل از پر كردن فرم فردي فرم شما را با اطلاعات غلط پر مي كند و فقط شما را درگير استرس شديد و ايجاد وقفه در كيس شما مي شود.

3: با تهديد و ارعاب شما مبني بر مسائلي كه مي تواند براي شما دردسرساز شود و در اين مطلب آنها را بيان مي كنيم از شما اخاذي مالي يا … مي نمايد.

4 : بعد از ارسال كردن فرمتان با ارسال نامه اي به KCC درخواست آنلاك كردن آن را مي دهد و تا زماني كه شما اين مورد را بفهميد وقت مصاحبه اي دريافت نخواهيد كرد و بعد از فهميدن نيز مي تواند ماهها طول بكشد تا وقت مصاحبه بگيريد و با توجه به تاريخ اتمام ساليانه لاتاری آمریکا ممكن است حتي به مصاحبه هم نرويد…

به همين دليل است كه لازم است فرم شما توسط خودتان يا فرد اميني يا رباتي بصورت دوره اي چك شود تا مطمئن شويد خطري شما را تهديد نمي كند.

5 : نامه يا ايميلي اي به سفارت ارسال مي كند و در آن اطلاعات بد واقعي يا غير واقعي به آنها در مورد شما مي دهد كه اين امر مي تواند باعث ايجاد وقفه در پرونده شما شود.

6 : حتي بعد از دريافت ويزا موردي را مشاهده كردم كه گاوصندوق منزلش را كه حاوي گذرنامه هاي ويزا دار و پاكت هاي مهاجرتي بود را سرقت كردند و تا فرد گذرنامه مجدد بگيرد و دوباره به سفارت مراجعه كند ممكن اين زمان زيادي صرف شود و شايد حتي نتواند مجدداً ويزا بگيرد.

7 : با طرح شكايت واهي عليه شما در دادسرا باعث ايجاد ممنوعيت خروج از كشور براي شما شود و اين فرصت مهم را از دست بدهيد. و چندين احتمال ديگر كه از حوصله اين مطلب خارج است.

لاتاری آمریکا

در كل توصيه اكيد ما اين است كه تا زمان حتي بعد از اولين سفر به آمريكا تا حد امكان كسي از برنده شدن شما مطلع نشود و اطلاعات كيس را فقط به افراد معتبر و مورد اطمينان كه سابقه بدي در اين زمينه ها ندارند ارائه دهيد و به افرادي كه به اعتبارشان مشكوكيد اطلاعات كيس خود را ندهيد.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی