تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت کبک


امتیاز بندی آنلاین کبک کارگران ماهر یا فارغ التحصیلان

ماشین حساب برنامه مهاجرت آریما ( اکسپرس اینتری ) کبک کانادا

ماشین حساب امتیازات کارگر ماهر در کبک ، حسابگر 2019 – Canadavisa.com

Original text


 

نمره خود را برای قبولی در برنامه مهاجرت کبک در زیر محاسبه کنید

برای محاسبه نمره صلاحیت احتمالی کبک خود ، لطفاً به سؤالات زیر پاسخ دهید:
مهارت زبانی
لطفا مهارت های خود را به زبان انگلیسی و / یا فرانسوی در زیر هر چهار مهارت ذکر شده در زیر شرح دهید. 

به منظور کسب امتیاز برای زبان ، نامزدها می توانند مهارت خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی از طریق آزمون زبانی که توسط دولت کبک به رسمیت شناخته شده نشان دهند. روش دیگر برای نشان دادن مهارت زبان فرانسه ، تکمیل یک دوره یا برنامه تحصیلی زبان فرانسه است که توسط دولت کبک به رسمیت شناخته شده است. نتایج آزمون زبان یا دوره های مربوط به یک محک زبان کانادایی (CLB) به زبان انگلیسی و یک niveaux de compétence linguistique canadiens (NCLC) به زبان فرانسه است.


فرانسوی 
انگلیسی 
آموزش و پرورش

لطفاً تمام آموزش و یا آموزش خود را غیر از دبستان ، با شروع از جدیدترین موارد ذکر کنید:

برنامه *

تجربه کار حرفه ای

تجربه کاری حرفه ای باید به طور قانونی و در شغل با سطح مهارت بالاتر از “D” مطابق طبقه بندی ملی حرفه ای تعریف شده باشد. مشاغل سطح D معمولاً نیاز به نمایش مختصری از کار انجام شده یا آموزش های شغلی دارند. آنها هیچ الزام آموزشی خاصی ندارند

 
پیشنهاد شغلی در کبک
بستن خویشاوندان خانوادگی در کبک
اقامت در کبک
خود کفایی مالی
نامزدها قراردادی را امضا می کنند تا خود و همسران ، شرکا و یا فرزندانی که آنها را به کبک همراهی می کنند ، تهیه کنند. برای مشاهده شرایط مالی برای حل و فصل در کبک کلیک کنید.
 


نحوه مهاجرت کبک – حسابگر امتیاز کارگر ماهر نمره شما را تعیین می کند:

مهاجرت کبک – حسابگر امتیاز کارگر ماهر به  کاندیداهای برنامه ماهر مهاجرت به کبک کمک می کند تا نامزدهای برنامه خود را بر اساس آیین نامه مهاجرت کبک تعیین کنند.

سیستم ابراز علاقه (ورودی Déclaration d’intérêt) ورودی کبک ، از طریق برنامه ماهر کارگر ماهر کبک ، مهاجرت به کبک را مدیریت می کند.

در حالی که دولت کبک هنوز معیارهای دقیقی را که برای رتبه بندی یا دعوت از داوطلبان واجد شرایط استفاده خواهد شد ، مشخص نکرده است ، اما اعلام کرده است که چگونه امتیازاتی را برای به دست آوردن نمرات قبولی مورد نیاز تحت شبکه ارزیابی امتیازات کارگر کبک اختصاص می دهد .

براساس اعلام دولت کبک ، نامزدهای مهاجرتی که سن آنها 18 سال و بالاتر باشد ، می توانند مشخصات خود را در سیستم جدید ابراز علاقه ارائه دهند .

دولت کبک دعوت نامه هایی را برای درخواست گواهی انتخاب کبک  ( Certificat de sélection du Québec  یا CSQ)  برای کاندیداهای خاص صادر می کند.

این نسخه BETA از کبک مهاجرت – Skilled Workers Points Calculator 2019 هنوز در حال بهبود و به روز رسانی است. نمرات تولید شده غیر رسمی است.  اگر فکر می کنید خطایی در محاسبه امتیاز شما وجود داشته است ، لطفاً  از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید .سلب مسئولیت

Canadavisa.com تمام تلاش خود را می کند تا از کیفیت اطلاعات موجود در این مهاجرت از کبک – محاسبه گر مهارت های کارگر 2019 (ماشین حساب) اطمینان حاصل کند. با این حال ، کاربران قبل از اتکا به اطلاعات موجود در ماشین حساب ، دقت ، صحت و ارتباط آن با هدف خاص خود را با دقت ارزیابی می کنند. اطلاعات موجود در ماشین حساب فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و صلاحیت برنامه کارگر ماهر کبک را ارزیابی نمی کند. هیچ چیز موجود در ماشین حساب به عنوان مشاوره حرفه ای مورد استفاده قرار نمی گیرد و ماشین حساب جایگزین مشاوره وکیل نیست. کاربران باید قبل از هرگونه اقدام یا تصمیمی بر اساس هر یک از مطالب ارائه شده در حسابگر ، با یک وکیل واجد شرایط مهاجرت به کانادا تماس بگیرند و از مشاوره حرفه ای مربوط به شرایط خاص خود برخوردار شوند. Canadavisa.com هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت و خسارت وارده به واسطه استفاده یا اتکا به ماشین حساب یا اطلاعات موجود در آن نمی تواند بپذیرد و نمی تواند هیچ گونه مسئولیت قانونی و مسئولیتی در قبال صحت یا صحت اطلاعات را به عهده بگیرد.


درباره نمره قبولی کارگر ماهر در کبک:

نمره قبولی برنامه کارگر ماهر در کبک بر اساس شبکه امتیازات برنامه کارگر ماهر در کبک انجام می شود ، که  حداکثر 120 امتیاز را بر اساس 9 عامل اختصاص می دهد: 

  • آموزش و پرورش
  • تجربه کاری ماهر
  • سن
  • تسلط به فرانسوی یا انگلیسی
  • اقامت و خانواده در کبک
  • ویژگی های همسر یا همسر مشترک در قانون
  • پیشنهاد شغلی معتبر
  • همراهان بچه ها
  • خود کفایی مالی

داوطلب دعوت شده برای درخواست در برنامه ماهر کارگر کبک باید شرایط تحصیلی و خودکفایی مالی را برآورده کند و با توجه به عوامل اشتغال و انتخاب غربالگری می شود. امتیاز برش 43 امتیاز (یا 52 امتیاز در صورت همراهی همسر یا شریک عرفی) در زیر فاکتورهای اشتغالزایی مشخص شده است.

افراد دعوت شده برای درخواست باید مطابق با الزامات نمره برش باشند و طبق یک سری از فاکتورهای انتخاب نمایش داده می شوند. حداقل 5 نمره قبولی 50 (59 در صورت همراهی با همسر یا شریک عرفی) در فاکتورهای انتخاب برای ارائه درخواست CSQ لازم است. 


مهاجرت کبک – ماشین حساب امتیاز بندی کارگر ماهر : سؤالات متداول

اطلاعاتی که شما ارائه می دهید فقط برای محاسبه نمره قبولی کارگر ماهر در کبک استفاده می شود. با شخص ثالث ذخیره یا مشترک نمی شود.

محاسبات مطابق با فاکتورهای ذکر شده در زیر شبکه امتیازات برنامه کارگر کبک (ژوئیه 2018) انجام می شود.

نه ، نمره قبولی کارگر ماهر شما در کبک نمره ای نیست. نمره قبولی فقط برای تعیین صلاحیت نامزد برنامه کارگر ماهر در کبک مورد استفاده قرار می گیرد.

امتیاز دریافت شده با استفاده از این ماشین حساب فقط برای اهداف اطلاعاتی است.  vwalt نمی تواند هیچ گونه مسئولیت قانونی و مسئولیتی در قبال صحت یا کامل بودن اطلاعات ارائه شده را به عهده بگیرد.

متقاضی اصلی: 6 امتیاز 
همسر یا شریک عرفی: 2 امتیاز

چندین روش برای بهبود نمره شما وجود دارد ، از بهبود نتایج آزمون زبان تا کسب آموزش یا آموزش اضافی.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی