تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

اخذ مجوز کار در کانادا با وجود سوپیشینه


اخذ مجوز کار در کانادا هدف بسیاری از اتباع خارجی در سراسر جهان است.
 با این وجود ، با تقویت امنیت و اجرای قوانین مهاجرت ، دریافت مجوز کار در کانادا می تواند برای کسانی که مشمول اتهامات کیفری هستند دشوار باشد.

در پی گرفتن مجوز کار در کانادا می تواند بسیاری از موانع و موانع در نظر گرفته شود که کمترین آن وجود یک جرم کیفری جزئی در سوابق متقاضی است.

اجازه کار در کانادا موقت به متقاضیان امکان آمده زندگی می کنند در کانادا با خود و یا خانواده او، و تجربه کار در کانادا می تواند یک دارایی با ارزش زمانی که تقاضا برای اقامت دائم در کانادا.

بسیاری وجود دارد نوع جرایم که ممکن است شما را از گرفتن اجازه کار در کانادا جلوگیری از، از جمله اتهامات جنایی عبارتند از:

  • اختلال در رانندگی (DUI)
  • سرقت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی
  • حمله
  • رانندگی خطرناک
  • دارویی یا مواد کنترل شده

آیا با وجود وجود چنین لکه هایی در سوابق خود ، آیا هنوز یک فرد می تواند مجوز کار در کانادا صادر کند؟

پاسخ مثبت است ، اما مسیر اخذ مجوز کار بستگی به تاریخ وقوع جرم در رابطه با تاریخ تشکیل پرونده پروانه کار دارد. به طور خاص ، آنچه مهم است زمان گذشت از زمان اجرای حكمی است كه در نتیجه جرم به فرد تحمیل شده است.

پروسه اخذ مجوز کار بستگی به زمان سپری شده از زمان ارتکاب جرم دارد

اگر پنج سال یا کمتر از زمان پایان حکم باقی مانده باشد ، فرد برای حل مشکل غیرمجاز می بایست
همزمان با درخواست مجوز کار ، درخواست مجوز اقامت موقت (TRP) را بدهد.

TRP یک معافیت موقت است که به فرد اجازه می دهد با وجود این واقعیت که آنها غیرقابل قبول هستند ، برای مدت معینی وارد کانادا شود. مدت مجاز به آنها تا سه سال اعطا می شود ، اما مدت زمانی که مجوز برای آنها صادر شده است بستگی به دلیل خاصی دارد که متقاضی به دنبال ورود به کانادا است.

بنابراین ، در مورد درخواست اجازه کار ، معمولاً TRP برای مدت زمانی که مجوز کار صادر شده است ، صادر می شود تا اطمینان حاصل شود که متقاضیان می توانند در مدت اعتبار اعتبار کار در کانادا بمانند. .

اگر پنج سال یا بیشتر از پایان مدت مجازات گذشته باشد ، فرد ممکن است برای توانبخشی جنایی اقدام کند ، که این راه حل دائمی برای عدم پذیرش در کانادا است.

پس از تصویب ، فرد می تواند آزادانه وارد كانادا شود ، بدون آنكه مانع از آنچه در پرونده جنایی آنهاست ، شود.

مشکل این برنامه در رابطه با کسب مجوز کار ، زمان پردازش است. در حال حاضر ، درخواست های توانبخشی جنایی حدود یک سال به تصویب می رسد.

پس از تصویب توانبخشی ، فرد ممکن است بدون در نظر گرفتن غیرقابل قبول قبلی ، درخواست مجوز کار کند ، اما زمان مورد نیاز مانع از آن می شود که توان بخشی مجرمانه یک راه حل کوتاه مدت برای غیرقابل قبول بودن و کسب مجوز کار در کانادا باشد.

به همین دلیل ، بسیاری از متقاضیان به عنوان یک راه حل طولانی مدت اقدام به احیای مجرمانه می کنند و سپس برنامه TRP را ارائه می دهند تا اجازه کار قبل از تأیید توان بخشی مجدد صادر شود.

اگر 10 سال یا بیشتر از زمان اجرای حکم برای یک جرم غیر جدی جدی سپری شده باشد ، فرد باید به عنوان توانبخشی تلقی شود. این بدان معنی است که او به دلیل گذر زمان دیگر غیرقابل قبول نیست. برخلاف درخواست برای توانبخشی مجرمانه ، این روند نیازی به مستندات رسمی ندارد بلکه ارزیابی یک مقام مهاجرتی است.

حتی در این سناریوها ، اگرچه فرد از نظر فنی دیگر غیرقابل قبول است ، اما جرم و جنایت قبلی هنوز هم می تواند در پردازش درخواست های پروانه کار مشکل ایجاد کند. به دلیل اختیار اختیار گسترده ای که مأمورین مهاجرت در انجام وظایف خود دارند ، مأمور رسیدگی ممکن است فردی را تعیین کند غیرقابل قبول است ، اگرچه در واقعیت آنها باید به عنوان توانبخشی شناخته شوند.

بنابراین محتاطانه است که یک نامه نظر حقوقی را با درخواست اجازه کار در سناریوهایی مانند این درج کنید. چنین نامه ای روشن می کند که شخص دیگر غیرقابل قبول نیست و به بخش های مربوط قانون مهاجرت کانادا که گواهی بر این واقعیت است ، مراجعه خواهد کرد.

این در اصل اختیار مامور مهاجرت را از نظر تعیین عدم پذیرش محدود می کند و باید اطمینان حاصل کند که درخواست اجازه کار به طور عادی پردازش می شود.

اگرچه یک جرم جزئی جزئی قبلی ممکن است با توجه به درخواست مجوز کار مشکلی ایجاد کند ،اما اقدامات لازم برای به حداقل رساندن این احتمال وجود دارد. این اقدامات به عواملی مانند زمان سپری شده از زمان وقوع جرم یا جرائم ، تعداد تخلفات و جدیت آنها بستگی دارد.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی