تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مبلغ سرمایه ‌گذاری در برنامه‌های کارآفرینی استان انتاریو


مبلغ سرمایه ‌گذاری در برنامه‌های کارآفرینی استان انتاریو چقدر است؟

پیش نیازهای لازم جهت اخذ پذیرش از طریق برنامه مهاجرت کارآفرینی انتاریو، بسته به محل راه اندازی کسب و کار در انتاریو متغیر است. همچنین اخیرا با اعمال اصلاحاتی، حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری کاهش داده شده است.

در حال حاضر برای راه اندازی یک کسب و کار در شهر تورنتو، ارزش خالص دارایی مورد نیاز از ۱.۵ میلیون دلار کانادا به ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا و مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز از ۱ میلیون دلار کانادا به ۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا کاهش یافته است.

کارآفرینانی که قصد راه اندازی کسب و کار در خارج از شهر تورنتو را دارند نیز برخلاف گذشته و به جای ، ارزش خالص دارایی مورد نیاز ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا تنها به ۴۰۰,۰۰۰ دلار کانادا دارایی خالص نیاز دارند. مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز برای این دسته از متقاضیان نیز از ۵۰۰,۰۰۰ دلار کانادا به ۲۰۰,۰۰۰ دلار کانادا کاهش یافته است.

همچنین داوطلبان برنامه مهاجرتی کارآفرینی استان انتاریو باید طی ۵سال گذشته، ۱سال سابقه فعالیت تجاری به عنوان مالک یا مدیر ارشد داشته باشند که سابقه کاری موردنیاز در گذشته ۳سال بوده است.


حداقل شرایط مورد نیاز کارآفرینی انتاریو:

  1. نمره زبان CLB 4 (معادل IELTS چهار)
  2. متقاضیان باید به مدت ۷۵ درصد (نه ماه از سال) از دوره‌ای که در آن کسب و کار خود را در انتاریو تأسیس‌می‌کنند (یعنی دوره توافقنامه عملکرد) در انتاریو اقامت داشته باشند.
  3. کارآفرینان باید در مدیریت روزمره امور تجاری فعالانه شرکت کنند.
مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی