تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

قوانین جدید مربوط به ویزای کاری آلمان

وی والت اروپا آلمان کار قوانین جدید مربوط به ویزای کاری آلمان

قوانین ویزای کار آلمان

آلمان برای نیروی کار دارای مهارت که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا باشند، بازار کار را باز می کند.

قوانین جدید مربوط به مهاجرت نیروی کار ماهر و متخصص به آلمان، از اوایل سال 2021 به اجرا در می آید. قانون جدید به افراد حرفه ای واجد شرایط که شهروندان خارج از اتحادیه اروپا باشند، فرصت هایی را برای ورود و اجازه کار آنها در آلمان فراهم می کند.

داوطلبان علاقه مند قبل از درخواست ویزای مربوط به قوانین جدید، باید از مقامات ذیصلاح در آلمان، تائیدیه رسمی مربوط به توانایی و صلاحیت حرفه ای خود را دریافت کنند. اطلاعات مربوط به مراحل انجام این کار در این سایت در دسترس می باشد. متخصصان علاقه مند باید این مراحل را هر چه زودتر شروع کنند. این کار حتی قبل از شروع مقررات جدید امکان پذیر است.

افراد متخصص واجد شرایط، پس از داشتن مدارک شناسایی رسمی، می توانند برای دریافت ویزا جهت ورود به آلمان اقدام کنند تا پیشنهاد شغلی خاص خود را دریافت کنند. اگر مقامات آلمانی، صلاحیت حرفه ای این افراد را تنها تا حدی به رسمیت بشناسند، داوطلبان می توانند ویزای لازم را برای انجام آموزش های بیشتر و امتحانات مربوطه در آلمان دریافت کنند و همزمان تحت شرایط خاص اجازه کار نیز خواهند داشت.

افرادی که در زمینه زبان آلمانی دارای مهارت کافی باشند و نیز توانایی مالی گذران زندگی خود را داشته باشند، می توانند به عنوان متقاضی کار برای دریافت ویزای شش ماهه درخواست خود را ارائه کنند.
فارغ التحصیلان دبیرستانی زیر 25سال که به دنبال کارآموزی هستند، اگر گواهی فارغ التحصیلی آنها اجازه تحصیل در دانشگاه را بدهد و اگر دارای مدرک زبان آلمانی سطح پیشرفته باشند (سطح B2) و نیز در صورت تمکن مالی لازم برای حمایت از خود، ممکن است بتوانند حداکثر تا مدت شش ماه در آلمان بمانند.

برای متخصصان بالای 45سال قوانین کمی متفاوت اعمال می شود. این افراد برای ورود و اشتغال به کار در آلمان، باید یک قرارداد کار با حداقل حقوق مشخص یا مدارک و مجوزهای بازنشستگ لازم را ارائه کنند.

  • جهت کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجمه کنید، که مهمترین اطلاعات را برای افراد دارای مهارت و علاقمند به کار در آلمان ارائه می دهد.
  • اطلاعات مربوط به تشخیص صلاحیت و مهارت افراد، در این سایت در دسترس است
  • اطلاعات مربوط به تشخیص مدارک و گواهینامه های فارغ التحصیلی، در این سایت در دسترس است.
  • اطلاعات مربوط به محل یادگیری زبان آلمانی:
    • سفارت آلمان در کشور شما اطلاعات زیادی درباره محل یادگیری زبان آلمانی در کشور شما ارائه می کند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به این سایت مراجعه کنید.
مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی