تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

قانون سربازی برای کسانی که تابعیت ترکیه را دریافت می کنند

وی والت اروپا ترکیه اطلاعات کاربردی قانون سربازی برای کسانی که تابعیت ترکیه را دریافت می کنند

قانون سربازی در ترکیه

قانون سربازی برای فرزندان پسر که زیر هجده سال هستند و تابعیت ترکیه را دریافت می‌کنند چیست؟

همانند ترک هاست قانون خدمت سربازی با تغییرات بسیار مفیدی که انجام شده ست از ۱۸ ماه به ۶ ماه تقلیل پیدا کرده است‌و شما می‌توانید این مدت را خریداری کنید و هیچ اجباری برای رفتن به خدمت سربازی ترکیه ندارید

مصوبه خرید سربازی در ترکیه در سال ۲۰۲۱ معادل ۳۹۷۸۸ لیر بوده که این قیمت معمولا سالیانه افزایش دارد

آیا افرادی که در کشور خود خدمت سربازی انجام داده اند ، معاف هستند؟

کسانی که سندی برای اثبات خدمت خود در کشورشان نشان می دهند ، در صورتی که فقط تابعیت یکی از جمهوری های ترکیه را داشته باشند ، می توانند معاف شوند. این کشورها عبارتند از: (آذربایجان ، قبرس جنوبی ، ترکمنستان ، قزاقستان ، ازبکستان ، جمهوری خودمختار قرقیزستان ، تاتارستان ، منطقه خودمختار تاتار ، ترکستان شرقی – منطقه خودمختار سینگ یانگ ، جمهوری خودمختار باشکورتستان) ، یا اگر آنها از اعضای ترک تبار در بلغارستان ، تراکیای غربی یا آهسیکا باشند.

آیا بعد از تاریخ مشمولیت خدمت وظیفه می توان خدمت سربازی را در ترکیه به تعویق انداخت؟

در موارد زیر می توان خدمت سربازی را به تعویق انداخت:

  • افرادی که از بیماری مزمن رنج می برند تا زمان بهبودی از بیماری. کسانی که به دلیل گزارش رضایت بخش بیماری غیر مزمن در ترکیه به تعویق افتادند ، باید معاینه پزشکی خود را پس از انقضا گزارش دوباره انجام دهند. در صورت ادامه بیماری و به تعویق افتادن به مدت سه سال ، معافیت دائم از خدمت سربازی در نظر گرفته می شود.
  • زندانیان تا پایان دوره خود.
  • دانش آموزان دبیرستانی تا زمان تکمیل تحصیلات مگر بالای سن ۲۲ سال باشند و دانشجویان هنرستان ها ، مگر اینکه بیش از ۲۵ سال سن داشته باشند ، همچنین دانشجویان دانشگاه موسسات ارشد حرفه ای و کالج ها تا زمان فارغ التحصیلی خود ، مگراینکه ۲۸ ساله باشند
  • کسانی که از تحصیلات دانشگاهی بالای چهار سال فارغ التحصیل شده اند و تا پایان ۳۵ سالگی تحت آموزش عالی خارج از کشور هستند. مشروط بر اینکه موسسات ترکیه این آموزش را به رسمیت بشناسند.
  • استعدادها ، پتانسیل های فنی یا علمی ، محققان در طول مراحل آموزش و ارائه دهندگان موارد جدید در سطح جهانی یا متخصصان ورزشی می توانند خدمت خود را به ۳۵ سالگی موکول کنند.
مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی