تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

بهترین شهرهای دانشجویی کانادا

وی والت آمریکا کانادا تحصیلات تحصیل در کانادا بهترین شهرهای دانشجویی کانادا

شهرهای برتر برای دانشجویان کانادا

شهر مونترال

شهر مونترال که در رتبه چهارم بهترین شهر برای دانشجویان در شاخص بهترین شهرهای دانشجویی QS قرار دارد، بزرگ‌ترین شهر در استان فرانسوی‌ زبان کبک و دومین شهر بزرگ در کانادا است. چهار دانشگاه، هفت موسسه  و ۱۲ کالج عمومی و فنی در مونترال قرار دارند که باعث می‌شود این شهر بیشترین تراکم دانشجویان را پس از دوره دبیرستان در بین همه شهرهای بزرگ آمریکای شمالی داشته باشد.

مونترال که بیشتر به عنوان پایتخت فرهنگی کانادا از آن یاد می‌شود، به ترکیب یکپارچه‌ای از مهارت اروپایی و انرژی آمریکایی خود افتخار می‌کند که حسی به این شهر می‌دهد که کمتر شهری یارای رقابت با آن را دارد. به عنوان یک دانشجو هرگز از هیچ نظر کمبودی نخواهید داشت چرا که سالن‌های تئاتر، موسیقی، رقص و هنرهای بصری زیادی برای جستجو دارید از جمله فستیوال کمی سالانه «فقط برای خنده» که بزرگ‌ترین در نوع خود در دنیاست. همچنین فستیوال آتش‌بازی مونترال را از دست ندهید که غالباً به عنوان بهترین و بزرگ‌ترین فستیوال آتش‌بازی در جهان از آن یاد می‌شود.

امسال دانشگاه مک‌گیل (رتبه ۳۳ در رده‌بندی جهانی دانشگاه QS 2019) در بین دانشگاه‌های مونترال به دومین دانشگاه برتر کانادا تبدیل شد. دانشگاه‌های مونترال فراتر از این شامل دانشگاه مونترال (به صورت مشترک در رتبه ۱۴۹) و دانشگاه کونکوردیا (به صورت مشترک در رتبه۴۶۴) در بین سایر دانشگاه‌ها هستند. در حالی که مک‌گیل و کونکوردیا اساساً به زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند، بسیاری از دانشگاه‌های مونترال فرانسوی‌ زبان هستند، همانطور که ساکنان شهر به این زبان صحبت می‌کنند. بنابراین حتی اگر در دانشگاه انگلیسی‌ زبان باشید، باید آمادگی تلاش در زمینه زبان فرانسوی را نیز داشته باشید.

شهر تورنتو

تورنتو پایتخت ایالت انتاریو و بزرگ‌ترین شهر کانادا است که به عنوان یکی از چند فرهنگی ‌ترین شهرهای دنیا نیز شناخته می شود. بر این اساس یک مکان هیجان ‌انگیر و متنوع برای زندگی دانشجویی است. تورنتو مرکز مالی برتر کاناداست چرا که خانه بورس سهام تورنتو و پنج تا از بزرگ‌ترین بانک ‌های کشور در این شهر قرار دارند همچنین  تورنتو به عنوان قطب برتر جهانی در زمینه سرگرمی، رسانه  و صنایع خلاق نیز شناخته شده است.

از مجموعه موزه ‌ها و گالری ‌های شهر تورنتو می توان به  موزه سلطنتی بزرگ تورنتو، گالری هنر انتاریو، موزه  هنر سرامیک گاردینر، گالری هنر انویت یا موزه کفش باتا اشاره کرد. فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو یکی از بزرگ ‌ترین ‌ها در دنیاست که محلی ‌ها و توریست‌ ها از صحنه موسیقی زنده شهر بازدید می‌کنند. کلاب‌های پرانرژی و کافه‌ ها و رستوران‌ های متعددی نیز وجود دارد که عاشقان غذا و قهوه را راضی نگه می‌دارد.

دانشگاه های شهر تورنتو جزء برترین دانشگاه های کانادا محسوب می شوند. دانشگاه تورنتو در رده بندی برترین دانشگاه های جهان QS در سال ۲۰۱۹ در رتبه بیست و هشتم قرار گرفته است.

شهر ونکوور

شهر نسبتاً جوانی در خلیج غربی کاناداست، مقصد عالی برای افرادی است که می‌خواهند زندگی شهری را با دسترسی آسان به فضاهای طبیعی شگفت‌انگیز تجربه کنند. مناظر اطراف ونکوور واقعاً چشمگیر هستند که از جنگل‌های سبز شاداب و دریاچه‌های حیرت‌انگیز تا شکوه رشته‌کوه راکی کانادا را شامل می‌شوند.

ونکوور سومین کلان‌شهر کاناداست و همیشه در فهرست بهترین شهرها برای زندگی در جهان قرار دارد و یکی از شناخته‌شده‌ترین و پربازدیدترین شهرهای کانادا است. در حوزه فرهنگی دارای سه تا از برجسته‌ترین شرکت‌های سینمایی است، فستیوال بین‌المللی فیلم ونکوور در آن برگزار می‌شود و رویدادهای موسیقی زنده و متنوعی دارد.

دانشگا‌ه‌های برجسته ونکوور شامل  دانشگاه بریتیش کلمبیا (در رتبه ۴۷ آخرین رده‌بندی جهانی دانشگاه QS در سال ۲۰۱۹ ) ، دانشگاه سایمون فریزر (به صورت مشترک در رتبه ۲۶۴) است.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی