تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

6 کاری که کانادایی ها دوست دارند برای کریسمس انجام دهند

وی والت آمریکا کانادا زندگی زندگی در کانادا 6 کاری که کانادایی ها دوست دارند برای کریسمس انجام دهند

تصویری از وضعیت کریسمس در کانادا

چند سنت کریسمس وجود دارد که شما ممکن است بدون توجه به جایی که در فصل تعطیلات در کانادا قرار دارید ، با آنها روبرو شوید.

به طور رسمی ، کریسمس یک مراسم مذهبی از تولد عیسی مسیح ، شخصیت اصلی مسیحیت است. اما این روزها ، بیش از نیمی از کانادایی ها کریسمس را به عنوان یک تعطیل سکولار جشن می گیرند.

کانادا مذهب رسمی ندارد ، گرچه تعطیلات مسیحیان مانند عید پاک و کریسمس در سطح ملی مشاهده می شود و می توان مشاهده کرد که بیش از نیمی از مردم مسیحی هستند . با این حال ، کانادایی ها برای جشن کریسمس نیازی به مسیحی بودن ندارند. آزادی و تعدد مذهبی سنگ بنای فرهنگ سیاسی کانادا است. به همین ترتیب ، بسیاری از کانادایی ها سعی می کنند روحیه تنوع و فراگیری را خصوصاً در فصل تعطیلات حفظ کنند.

برای آگاهی بیشتر ، اینجا برخی از سنت های معمول در زمان کریسمس را بررسی میکنیم ، که احتمالاً می بینید اکثر کانادایی ها در طول ماه دسامبر در حال انجام حداقل یکی از این کارهاهستند.

گفتن “کریسمس مبارک” ، اما نه به روشی مذهبی

“کریسمس مبارک” رایج ترین تبریک تعطیلات حتی در میان کسانی است که کریسمس را سکولار می دانند. حدود دو سوم افرادی که می گویند “کریسمس مبارک” هنوز کریسمس را تعطیلاتی غیر مذهبی می دانند. اصطلاح “تعطیلات مبارک” فقط توسط یک سوم کانادایی ها استفاده می شود.

صحبت کردن بابانوئل در کانادا

شاید در مورد بابانوئل چیزی شنیده باشید ، او فردی سرگرم کننده با کلاه قرمز و ریش سفید است که در کریسمس به کودکان هدیه می دهد.

کانادا پست، یک برنامه محدود سالانه برای ارسال نامه کودکان به سانتا (بابا نويل) و دریافت پاسخ آن نامه قبل از 25 دسامبر ارائه می دهد.

متناوباً ، شما می توانید سانتا را در بیشتر مراکز خرید بزرگ پیدا کنید. کانادایی ها بچه هایشان را می آورند تا با سانتا عکس بگیرند و آنها همچنین فرصتی پیدا می کنند تا از نزدیک با او صحبت کنند.

آخرین فرصت برای گفتگو با سانتا در شب کریسمس است. کودکان معمولاً شیر و کلوچه ها را با یادداشتی کنار می گذارند که ممکن است آخرین یادآوری آنچه در لیست خواسته های آنها است یا فقط برای گفتن “کریسمس مبارک” باشد.

خرید کریسمس در کانادا

کانادایی ها عاشق خرج کردن در تعطیلات هستند.

طبق اعلام Retail Council of Canada ، در سال 2019 ، کانادایی ها به طور متوسط ​​792 دلار برای هدایای کریسمس هزینه کردند . کانادایی ها حدود سه چهارم بودجه کریسمس خود را برای دیگران و بقیه را برای خودشان هزینه می کنند.

رایج ترین هدایایی که کانادایی ها برای عزیزانشان می خرند شامل، الکل، شکلات، لباس و اسباب بازی است.

زیاد خوردن

کانادایی ها به احتمال زیاد برای جشن کریسمس شام بوقلمون می خورند ، هرچند تعداد بیشتری از آنها از مرغ لذت می برند یا بعضی ها نیز گیاهخوار هستند. وعده غذایی معمول کریسمس شامل غذای اصلی همراه با سیب زمینی ، سبزیجات ، قره قاط و دسر است.

غذاییی که کانادایی ها در کریسمس می خورند به فرهنگ و موقعیت جغرافیایی آنها بستگی دارد. به عنوان مثال تورتیه کانادایی فرانسوی ممکن است جایگزین بوقلمون شود. برخی از دسرهای کاملاً کانادایی مانند تارت کره و میله های Nanaimo نیز ممکن است به منو راه پیدا کنند.

Eggnog یک نوشیدنی جشن است که در فصل تعطیلات معمولا استفاده میشود. کانادایی ها در دسامبر 2016  حدود 5.2 میلیون لیتر Eggnog نوشیدند . این بدان معناست که حدود 15 درصد از کل کانادایی ها در آن سال یک لیتر Eggnog نوشیدند.

قطع درختان کریسمس در کانادا

همچنین یک سنت مشهور وجود دارد که باید به جنگل برای قطع یک درخت برای آوردن به خانه بروند. قانونی بودن قطع درختان از نظر استان متفاوت است ، بعضی از آنها مجوز می خواهند و برخی مناطق مردم محلی را به خرید درخت از فروشندگان ترغیب می کنند . همچنین مکان هایی مخصوص در کانادا وجود دارد که می توانید برای بریدن درخت کریسمس خود هزینه پرداخت کنید. کانادایی ها در سال 2016 حدود 77.6 میلیون دلار درخت کریسمس خریداری کردند.

برخی از کانادایی ها درختان کریسمس مصنوعی را انتخاب می کنند. در سال 2016 حدود 61 میلیون دلار درخت مصنوعی به کانادا وارد شده است که بیشتر آنها از چین بوده است.

به نظر می رسد قطع درختان به خاطر یک رسم و رسوم زیاد سازگار با محیط زیست نباشد ، اما برخی معتقدند که آوردن یک درخت واقعی به خانه بهتر از خرید یک درخت پلاستیکی است. دو مطالعه نشان می دهد که درختان واقعی تولید گازهای گلخانه ای کمتری نسبت به مصنوعی دارند.

نگاه کردن به چراغ ها در کریسمس کانادا

مانند پروانه ها ، کانادایی ها در تعطیلات عاشق چراغ هستند. اکثر مناطق نوعی سنت دارند که در آن کانادایی ها می توانند از چراغ های کریسمس لذت ببرند.

برخی از پارک ها با چراغ های کریسمس برای استفاده مردم دکور می شوند.

CP Rail ، یک شرکت راه آهن کانادایی ، سالانه میزبان رویدادهایی است که در آن کل قطار را روشن می کنند و کنسرت هایی را در سراسر کانادا برگزار می کنند. این قطار به استان های مختلف میرود و اجرای برنامه هایی برای امور خریه پول جمع آوری می کند.

اینها فقط چند نمونه از سنت هایی است که کانادایی ها در کریسمس دارند. موارد دیگری وجود دارد که ما به آنها نپرداخته ایم ( مانند رژه های بابانوئل)، اما این نگاهی اجمالی به آنچه که در کانادا باید انتظار داشته باشید است.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی