تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

همه چیز درمورد زندگی در آفریقای مرکزی

وی والت آفریقا آفریقای مرکزی همه چیز درمورد زندگی در آفریقای مرکزی

زندگی در آفریقای جنوبی

در کشور آفریقا مرکزی افراد بیکاری بیش از 6 هزار نفر هستند که دولت این کشور در صدد است که نرخ افراد بیکار را کاهش دهد اینطور که شواهد نشان می دهد نرخ مشارکت نیروی کار در آفریقای مرکزی بیشتر از 60 درصد است که رقم قابل قبولی است. نقاط شاخصی که برای هزینه های کاری در نظر گرفته می شود در مجموع از 1.10 الی 150.90 برآورد شده است که این رشد به نوبه خود بسیار ارزشمند است.

آنچه در این پست میخوانید:

شایعات در مورد آفریقای مرکزی

مردم آفریقای مرکزی تا حدودی نژادپرست هستند اما اینکه به هیچ عنوان به سفید پوستان احترام نمی گذارند دروغ است.

در این کشور رانندگی کمی دشوار است اما شایعه ای مبنی بر این که افراد نمی توانند رانندگی کنند دروغ است

شایعاتی مبنی بر این که افراد باید در سال اول ازدواج خود حتماً باردار شوند را باور نکنید.

در آفریقای مرکزی ثبات سیاسی دیده می شود و جریان های سیاسی در آفریقای مرکزی در حال حاضر بسیار محدود است

اینکه دختران اجازه تحصیل در آفریقای مرکزی ندارند نیز شایعه بیش نبوده و هیچ ارزشی ندارد.

درآمد برای شغل های مختلف در آفریقای مرکزی بر اساس مهارت افراد تعیین می شود و حق هیچ شخصی پایمال نمی شود. بنابراین شایعاتی مبنی بر اینکه دولت این کشور از افراد سفید پوست بیگاری می کشد اشتباه است.

شرایط زندگی در کشور آفریقای مرکزی آنقدرها که می گویند سخت نیست.

هزینه و شرایط اقامت در کشور آفریقای مرکزی بهتر از قبل شده است.

اعیاد و تعطیلات رسمی در آفریقای مرکزی

اول ژانویه در کشور آفریقای مرکزی نیز مانند سایر کشورها روز سال نو است، در این روز افراد سعی می کنند هدف مشخصی برای سال جدید داشته باشند و شرایط به صورتی است کلیه مراکز شهری تعطیل رسمی است و افراد بیشترین زمان خود را با خانواده سپری می کنند.

27 آوریل در کشور آفریقای مرکزی روز آزادی است، این روز از سوی دولت کشور آفریقای مرکزی بسیار مهم است و مراسم های یادبودی به یاد گذشته برگزار می شود که می تواند بسیار ارزشمند باشد.

16 ژوئن در کشور آفریقای مرکزی روز جوانان است، در این روز به طور کلی شرایط به صورتی است که از جوانان تقدیر می شود و برنامه‌های دولت در زمینه کار جوانان به طور دقیق ارزیابی می‌شود.

9 آگوست در کشور آفریقای مرکزی روز زن است، روز زن در کشور آفریقای مرکزی برای تقدیر همسر و مادر است در این روز افراد سعی می کنند از مادر و همسر خود قدردانی نمایند. شایان ذکر است که 24 سپتامبر در کشور آفریقای مرکزی نیز روز میراث است و در این روز موزه ها بسیار شلوغ است.

مردم کشور آفریقای مرکزی به تاریخ 17 اکتبر که روز خانواده است بسیار احترام می گذارند این روال به صورتی پیش می رود که اغلب برای اعضای خانواده هدایای زیادی خریداری می شود.

مردم این کشور روز 16 دسامبر را روز نذر و آشتی می دانند در این روز افرادی که با هم قهر هستند سعی می کنند شرایط برای آشتی را به خوبی فراهم سازند. به طور کلی کشور آفریقای مرکزی دارای تعطیلات رسمی زیادی است که می تواند بسیار ارزشمند باشد.

25 دسامبر روز کریسمس در کشور آفریقای مرکزی است، در این روز افراد به طور کلی سعی می کنند جشن های دوره ای زیادی برقرار نمایند. بررسی ها نشان می دهد که کشور آفریقای مرکزی دارای فضای دقیق و صحیح برای کریسمس است در این روز دولت نیز به مردم این کشور هدایای خوبی ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که کشور آفریقای مرکزی برای مناسبت های رسمی ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

دین در آفریقای مرکزی

دین در کشور آفریقای مرکزی به چندین شکل معنی می شود، برخی از مردم در این کشور مسیحی هستند و برخی دیگر نیز به سایر ادیان گرایش دارند، تنوع نژادی در کشور آفریقای مرکزی دیده می شود و این موضوع سبب می شود که وضعیت مذهب در کشور آفریقای مرکزی بسیار متنوع باشد. شایان ذکر است که کشور آفریقای مرکزی در زمینه دین شرایط را آزاد گذاشته است. اما مردم این کشور بیشتر به سمت مسیحیت کشیده شده اند ولی در برخی از قومیت ها هنوز هم بت پرستی دیده می شود.

تفریح در آفریقای مرکزی

پارک ملی فلوریس یکی از دیدنی های بسیار زیبا در کشور آفریقای مرکزی است که در لیست تفریحات خوب قرار می گیرد. این پارک بسیار وسیع است و دارای فضای سبز زیادی است اغلب افرادی که با ویزای توریستی وارد کشور آفریقای مرکزی می شوند از این پارک دیدن می‌کنند.

در نظر داشته باشید که در کشور آفریقای مرکزی کلیساهای زیادی نیز برای بازدید قرار دارد که یکی ا مشهورترین کلیساهای این کشور کلیسای جامع است، این کلیسا در کنار یک فضای سبز بسیار خاص قرار دارد، ساختمان های این کلیسا به شکل خاصی طراحی شده اند، این کلیسا از رنگ بندی سفید و سیاه تشکیل شده است و دارای معماری بی نظیری است.

آبشار بالی از دیگر فضاهای تفریحی در کشور آفریقای مرکزی محسوب می شود، این آبشار بسیار خوف انگیز است و در نگاه اول قطعاً شما را به فکر فرو می برد در نظر داشته باشید که آبشار بالی در کشور آفریقای مرکزی به طور کلی فضای بسیار عمیقی را شکل می دهد. این آبشار دسته بندی های مشخصی را شکل داده است.

در سفر به کشور آفریقای مرکزی بازدید از موزه ملی بوگاندا یکی از تفریحات ارزشمند محسوب می شود، این موزه به صورت خاصی طراحی شده است که شاید در نگاه اول بسیار عجیب به نظر برسد. دور تا دور این موزه سبز است و یک فضای آرام بسیار بکر محسوب می شود. شما در بازدید از این موزه باید برای عکسبرداری مجوز داشته باشید.


حمل و نقل درون شهری و هزینه های آن در آفریقای مرکزی

سیستم های حمل و نقل عمومی در کشور آفریقای مرکزی امروزه در وضعیت بهتری دیده می شود. در این کشور از قطارهای شهری برای انتقال مسافران استفاده می شود به طوری کلی سیستم های ریلی حمل و نقل نیز به صورتی است که می تواند یک فضای جابجایی بسیار ایده‌آل فراهم سازد. در نظر داشته باشید که کرایه ها بر اساس کیلومتر و بر حسب نوع صندلی افراد مشخص می شود.

تاکسی مینی بوسی یکی از بهترین بخش های حمل و نقل در کشور آفریقای مرکزی محسوب می شود. تاکسی مینی بوسی ها به طور کلی دارای 14 الی 16 صندلی هستند و قیمت ها بر اساس جاده و ساعت روز مشخص می شود البته نوع عبور و مرور نیز در هزینه این وسیله نقلیه تأثیرگذار است.

اتوبوس ها ارو گلدن یکی از اتوبوس های بسیار ارزشمند برای جابه‌جایی های مردم محلی کشور آفریقای مرکزی محسوب می شود این اتوبوس ها می توانید بیش از 1000 مسافر را برای 1300 مسیر جابجا نماید و ظرفیت خوبی دارد و بیشتر برای جاده های برون شهری استفاده می شود. برای استفاده از اتوبوس ها باید از کارت های بلیط هفتگی استفاده شود. این سری از اتوبوس ها به طور کلی هزینه رفت و آمد را ارزانتر می کند.

در کشور آفریقای مرکزی اتوبوس های گردشگری زیادی نیز دیده می‌شود که اغلب دو طبقه هستند و طبقه دوم آن روباز است، این اتوبوس ها بهترین گزینه برای گشت و گذار های گروهی محسوب می شود و از کیفیت بالایی نیر برخوردار است. این اتوبوس ها دارای تعرفه کمی بالاتر هستند.

تاکسی در کشور آفریقای مرکزی لزوما ارزان نیست اما می تواند برای شرایطی که عجله دارید یک انتخاب خوب باشد، قیمت کرایه برای تاکسی ها بر اساس شرکت ها با هم فرق می کند به طور کلی برای هر کیلومتر تعرفه مشخصی در نظر گرفته می شود. در تاکسی های جدید کشور آفریقای مرکزی از تکنولوژی موبایل نیز استفاده شده است و در پیدا نمودن مسیر می تواند بسیار ارزشمند باشد.

افرادی که دوست دارند از آب و هوای کشور آفریقای مرکزی لذت ببرند می توانند دوچرخه کرایه نمایند، تورهای دوچرخه سواری نیز در این کشور دیده می شود که هزینه مخصوص به خود را دارد.

فرهنگ آفریقای مرکزی

در کشور آفریقای مرکزی تنوع نژادی زیادی دیده می شود به طوریکه یک فرهنگ واحد وجود ندارد. این موضوع از غذا در این کشور گرفته تا نماد ها و سبک زندگی مشخص است اما فرهنگ کشور آفریقای مرکزی به صورتی است که به عقاید هم احترام گذاشته می شود.

زندگی در روستا و شهر بسیار با هم فرق دارد به طوریکه در روستاها سنت های قدیمی دیده می شود اما در شهر فضای مدرن شهری دیده می‌شود. فرهنگ و سنت به طور کلی در کشور آفریقای مرکزی کم رنگ تر از قبل است. معاشرت در کشور آفریقای مرکزیدر وضعیت خاصی قرار دارد به طوریکه هر فرهنگ روال های معاشرتی خود را دارد ، در بخش‌های شمالی کشور آفریقای مرکزی احوالپرسی به صورت دست دادن است در بخش های جنوبی افراد با هم روبوسی می کنند، در برخی از مناطق شرایط به صورتی است که آقایان با بانوان روبوسی نمی کنند.

کودکان در کشور آفریقای مرکزی از سنین کم کار می کنند اما خانواده ها اجازه ندارند آنها را از تحصیل محروم نمایند این کار جرم بوده و پیگرد قانونی دارد. در نظر داشته باشید که در هر بخش از کشور آفریقای مرکزی لهجه های مختلفی دیده می شود که هر یک می‌تواند ارزشمند باشد.

هنر آفریقای مرکزی

مردم کشور آفریقای مرکزی به ساختن تندیس های چوبی بسیار علاقه دارند به طوریکه در این کشور از تندیس های چوبی بسیار زیبایی برای فروش استفاده می شود. مردم کشور آفریقای مرکزی مجسمه های بسیار زیبایی طراحی کرده اند که در مسابقات کشوری نیز رتبه خوبی داشته است.

ورزش در آفریقای مرکزی

ورزش های بسیار محبوبی در کشور آفریقای مرکزی دیده می شود اما مردم این کشور به طور کلی بسیار علاقه به فوتبال دارند. در این کشور راگبی از دیگر ورزش های خاص محسوب می شود. اینطور که شواهد نشان می دهد تیم های راگبی این کشور در مسابقات جهانی نیز به رتبه خوبی رسیده اند.

خرافات در آفریقای مرکزی

خرافات بخشی از زندگی کشور آفریقای مرکزی است، در این کشور مردم به طور کلی سعی می کنند عقاید خرافی خود را حفظ نمایند.

یکی از بخش های خرافی در کشور آفریقای مرکزی به این صورت است که اغلب افراد سعی می کنند در زمان صرف ناهار با هم هیچ صحبتی نکنند به طوریکه صحبت کردن زمانی که در حال جویدن غذا هستید به معنی جویدن گوشت مرده است.

در این کشور دختران جوان نباید زیاد بخندند این رسم در بسیاری از روستاهای کشور آفریقای مرکزی دیده می شود اما رسم عجیبی است و سبب می شود که دختران جوان کمتر از خانه خارج شوند.

سن ازدواج در کشور آفریقای مرکزی کم است به طوریکه اگر فرد از سن مشخصی بگذرد شرایط برای ازدواج وی فراهم نمی شود و مردم کشور آفریقای مرکزی معتقد هستند که دختر خوبی نخواهد بود و فرزند ناقص از او متولد می شود.

در فرهنگ کشور آفریقای مرکزی صحبت زن و مرد در یک محیط سقف دار مشکلساز است و این گزینه نیز یکی از بخش های خرافی کشور آفریقای مرکزی محسوب می شود.

تشابهات فرهنگی آفریقای مرکزی با ایران

مردم کشور آفریقای مرکزی به خانواده بسیار اهمیت می دهند در این کشور هرگز کودکان صدای خود را برای بزرگترها بلند نمی کنند چیزی که هنوز هم در ایران دیده می شود. در بین مردم کشور آفریقای مرکزی هنوز هم جامعه سنتی دیده می شود این روال را می توان از مراسم ها و نوع پوشش مردم کشور آفریقای مرکزی نیز متوجه شد. امنیت در کشور آفریقای مرکزی کمی بهتر از گذشته شده است و این روال سبب شده است که قوانین مشابه با ایران در زمینه امنیتی در کشور آفریقای مرکزی دیده شود.

سن ازدواج در کشور آفریقای مرکزی در برخی از جوامع پایین است این روال در برخی از فضای روستانشین در ایران نیز دیده می شود. به طور کلی خانواده نقش اساسی در زندگی مردم دارد و مردم کشور آفریقای مرکزی همانند مردم ایران بسیار علاقه به فضای خانواده دارند. در این کشور بی احترامی به فرهنگ و مذهب افراد مشکل ساز می شود و باید به مذهب هم احترام گذاشته شود.

موارد ممنوعه در آفریقای مرکزی

·در آفریقای مرکزی اجازه ندارید به بانوان توهین نمایید هر نوع مزاحمت برای بانوان در این کشور قطعاً مشکلساز خواهد بود.

·به طور کلی در آفریقای مرکزی افراد نمی توانند کسی را از تحصیل باز دارند این کار با پیگیری های قانونی همراه است.

·هیچ مردی حق ندارد زن خود را وادار به کار کردن نماید و درآمدزایی برعهده مرد در منزل است در نظر داشته باشید که شرایط زندگی در آفریقای مرکزی روز به روز بهبود دارد و قوانینی که دولت این کشور در نظر گرفته است سختگیرانه تر از قبل است.

·کودک آزاری در آفریقای مرکزی یک جرم بزرگ محسوب می شود.

·هزینه زندگی در کشور آفریقای مرکزی از درصد مشخصی بالاتر نمی رود.

·کاریابی در کشور آفریقای مرکزی از طریق غیر قانونی با برخورد جدی دولت همراه است.

خطرات احتمالی برای افراد مقیم آفریقای مرکزی

در آفریقای مرکزی شرایط به صورتی دنبال می شود که میزان خطرات تا حد زیادی کاهش یابد اما یک اصل بسیار مهم این است که زندگی در آفریقای مرکزی برای سفید پوستان کمی دشوار است و چه خوب است که بتوانید در ابتدا ارزیابی نمایید که آیا می توانید با شرایط اجتماعی در این کشور ارتباط درستی بگیرید یا نه.

در آفریقای مرکزی هنوز هم کیف قاپی دیده می شود پس باید مواظب کیف پول خود باشید. یک موضوع مهم دیگر این است که شاید برخورد مردم این کشور با شما در ابتدا مناسب نباشد و صمیمیت لازم دیده نشود. خرید خانه در کشور آفریقای مرکزی کمی پیچیده است و نیاز به دقت بالایی دارد اما اجاره خانه در شهر بانگی کشور آفریقای مرکزی آسان و بدون خطر است.

مردم آفریقای مرکزی در آدرس دادن کمی بازیگوش هستند و شاید شما را سر در گم نمایند.

تشابهات قوانین آفریقای مرکزی با ایران

قوانین مذهبی که در آفریقای مرکزی دیده می شود بسیار مناسب با ایران است.

در آفریقای مرکزی شرایط و قوانین به طور کلی به صورتی است که می تواند از جرم و جنابت تا حد زیادی جلوگیری شود.

سیستم تحصیلی در آفریقای مرکزی بسیار مشابه با ایران است و سن اجباری تحصیل از 7 سالگی است.

بانوان در آفریقای مرکزی در دوران بارداری از مرخصی بهرمند می شوند.

زمان و شرایط کار در کشور آفریقای مرکزی نیز مشابه با ایران است و ساعت کاری از 8 صبح آغاز می شود.

کشور آفریقای مرکزی با حقوق بالا برای کسانی که دارای سابقه کاری هستند فراهم شده است.

گواهینامه و خرید ماشین در آفریقای مرکزی

کسانی که قصد دارند گواهینامه آفریقای مرکزی را اخذ نمایند باید به طور کلی در ابتدا از نظر چشمی مورد ارزیابی قرار بگیرد و تست چشم صورت بگیرد سپس نوبت به شرکت در آزمون تئوری است که در دو نوبت برگزار می شود، آزمون عملی در سه نوبت در سال برگزار می‌شود و سخت گیری های مخصوص به خود را دارد.

شما برای خرید ماشین در آفریقای مرکزی می توانید از وام هایی که بانک های دولتی ارائه می دهند استفاده نمایید. این وام ها به طور کلی با قسط کمی همراه هستند و یک گزینه عالی محسوب می شود. قیمت خرید ماشین در آفریقای مرکزی در حدود 5 الی 12 درصد ارزانتر از ایران در نظر گرفته شده است که رقم خوبی است. بررسی ها نشان می دهد که آفریقای مرکزی یک کشور قدرتمند در زمینه قطعات وسایل نقلیه است.

سفارت‌ها و کنسولگری های ایران در آفریقای مرکزی

در حال حاضر آفریقای مرکزی در ایران سفارت ندارد و نزدیکترین سفارت خانه آفریقای مرکزی به ایران در شهر دوحه قطر است.

مدارک لازم برای ویزای آفریقای مرکزی شامل پاسپورت با اعتبار 6 ماه، عکس رنگی 6 در 4 با زمینه سفید و دعوت نامه از این کشور است.

نوع پوشش مردم آفریقای مرکزی

بیشتر لباس های استفاده شده در کشور آفریقای مرکزی محلی و سنتی است. لباس های سنتی استفاده شده اغلب رنگارنگ و بلند هستند. در این کشور از لباس های مدرن نیز برای جوانان استفاده می شود به طور کلی حجاب در کشور آفریقای مرکزی آزاد است و افراد می توانند از لباس هایی با سلیقه خود استفاده نمایند.

جغرافیا و شرایط آب و هوایی آفریقای مرکزی

کشور آفریقای مرکزی از سمت شمال با چاد، از سمت شرق با سودان و از سمت جنوب با جمهوری کنگو مرز مشترک دارد. این کشور در طول سال های طولانی مستعمره فرانسه بوده است به طوریکه در سال 1960 توانست مستقل شود. آب و هوای کشور آفریقای مرکزی معتدل است و دارای فضای سبز بی نظیری است، این کشور تابستان های گرمی دارد اما زمستان های آن مناسب است. در هر صورت در کشور آفریقای مرکزی آلودگی هوا کمتر دیده می شود.

غذاهای آفریقای مرکزی

براویلیز از دسته غذاهای بسیار خوش طعم در کشور آفریقای مرکزی است، این نوع غذا از گوشت تهیه شده است و با سیخ های چوبی تهیه می شود. این غذا طعم بی نظیری دارد.

نشیما از دیگر غذاهای خوشمزه در کشور آفریقای مرکزی است که با آرد ذرت تهیه می شود به شکل خمیر فرنی تهیه می شود این غذا با سس یا خامه سرو می شود و به طور کلی در آن از سبزیجات استفاده شود. این غذا بسیار خوش طعم است

جولوف رایس از دیگر غذاهای سنتی کشور آفریقای مرکزی است و این غذا ترکیبی از برنج و ادویه جات تهیه می شود و به طور کلی وعده‌های غذایی در این کشور دسته بندی های مشخصی دارد.

آلوکو یکی از غذاهای محلی ساحل عاج است و طعم شیرینی دارد، این غذا از موز سبز تهیه شده است و با سس فلفل و پیاز ترکیب شده است. این غذا به همراه یک قطعه نان کامل تهیه شده است و به طور کلی با لوبیا و گوشت گوسفند سرو می شود.

شک شوکا یکی از غذاهای لذیذ کشور آفریقای مرکزی است که از تخم‌مرغ و جعفری و پیاز و سیر و گوجه فرنگی تهیه شده است. این غذا با زیره های سبز پخته می شود و طعم خوبی دارد.

آسیدا یک غذای خوشمزه در عین حال ساده است که از خمیر آرد گندم پخته شده تهیه شده است و این غذا با کره و عسل استفاده می شود و به طور کلی شاید با ذائقه ایرانیان شاید کمی سازگار نباشد.

ازدواج خارجی ها در آفریقای مرکزی

ازدواج با یک فرد در کشور آفریقای مرکزی کار ساده ای نیست. در هر صورتی اگر شما ایرانی باشید قرار است که یک سفید پوست با سیاه پوست وصلت نماید در این بین باید به طور دقیق و مستند ثابت کنید که ازدواج شما در وضعیت واقعی شکل می گیرد و نیاز است که وضعیت زندگی شما به طور دقیق ارزیابی شود. شرایط سنی برای ازدواج بیش از 18 سال است که باید رعایت شود.

فردی که تبعه کشور آفریقای مرکزی است باید نامه ای ارائه دهد که گواهی گردش مالی نیز ضمیمه باشد و همینطور مشخص شود که قرار است محلی زندگی شما کجا باشد. پس از سه سال زندگی با همسر خود درخواست اقامت می دهید. شاید یک ماه تا یک سال طول بکشد تا درخواست شما ارزیابی شود در صورتی که از نظر شرایط و اقتصاد در وضعیت خوبی باشید می توانید صاحب فرزند شوید به این ترتیب روال اقامت دائم آفریقای مرکزی برای شما آسانتر می شود. شما مادامی که در آفریقای مرکزی حق کار و تحصیل دارید.

برای طلاق از همسر خود باید دلیل درست و واقعی داشته باشید، هر دو شخص باید راضی به طلاق باشند و در صورتی که یک شخص خواهان طلاق است باید مدارکی ارائه دهد که نشان دهد حق با وی است. پروسه طلاق در این کشور کمی زمانبر است و دولت کشور آفریقای مرکزی سعی کرده است که آمار طلاق را به حداقل برساند در هر صورتی اگر فرزند دارید باید از هر نظر شرایط محافظت از فرزند تا 18 سالگی به طور دقیق و اصولی ارزیابی شود. بررسی ها نشان می دهد که در کشور آفریقای مرکزی ازدواج باید در یک فضای دولتی صورتی بگیرد و نیاز حداقل دو شاهد است. عموماً این کار در شهرداری شکل می گیرد.

میانگین درآمد در آفریقای مرکزی

حسابداری هزینه و مدیریت یکی از شغل های درآمدزا در کشور آفریقای مرکزی است که هر ساله تعداد زیادی از افراد را پوشش می دهد. مدیریت در آفریقای مرکزی دسته بندی های زیادی دارد و مشخص است که افراد می توانند در این دسته به نتیجه مطلوبی دست یابند.

یک اصل بسیار مهم در زمینه درآمدزایی در کشور آفریقای مرکزی دیده می شود و آن هم فضای مالیاتی است که پوشش دهی دقیقی را شامل می‌شود. میزان درآمد در زمینه حسابداری در آفریقای مرکزی 22 درصد بیشتر از ایران برآورد شده است.

مورد دیگری که در آفریقای مرکزی در زمینه کسب و کار ارزشمند است آنالیز مالی است. آنالیز های مالی در این کشور دسته بندی های مشخصی دارد به طوریکه اگر شما در این رشته به مهارت 78 درصدی رسیده باشید درآمد حاصل در حدود 56 درصد بیشتر از ایران خواهد بود که بسیار ارزشمند است.

حسابرسی داخلی از دیگر شغل هایی است که افراد می توانند در کشور آفریقای مرکزی به دنبال آن باشند اینطور که مشخص شده است درآمد حاصله در این شغل به طور کلی دسته بندی های ارزشمندی دارد و شواهد نشان می دهد که در حسابرسی های داخلی شرایط به صورتی است که افراد می توانند از آن برخوردار شوند.

مدیریت پروژه فناوری اطلاعات در آفریقای مرکزی از دیگر بخش های مهم محسوب می شود، در روال های مدیریت پروژه های مالی چندین اصل به طور دقیق ارزیابی می شود و نیاز است که توجیه اقتصادی در وضعتی صحیحی ارزیابی شود در هر صورتی این شغل نیز از نظر درآمدزایی بیش از 2 برابر در ایران ارزشمند است.

کار و کاریابی و اجازه کار و ویزای کاری در آفریقای مرکزی

محدوده مشاغل تابستانی که برای کارگران بین المللی در کشور آفریقای مرکزی وجود دارد شاید محدودتر از سایر کشورهای اروپایی باشد اما افرادی که دارای مهارت های زیادی هستند این امکان را دارند که شانس خود را برای ورود به کار در کشور آفریقای مرکزی امتحان نمایند.

می دانیم که به طور کلی در کشور آفریقای مرکزی کارفرمایان ترجیح می دهند که بومیان را ثبت نام نمایند اما در صورتی که به دنبال مهارت لازم باشند مهاجران خارجی نیز شانس مشخصی در این مسیر خواهند داشت در نظر داشته باشید که به طور کلی سابقه کاری شما می تواند در اخذ ویزای کاری آفریقای مرکزی بسیار تأثیرگذار باشد.

برای ویزای کاری در کشور آفریقای مرکزی سه دسته مختلف وجود دارد. دسته اول ویزای کاری عمومی است. ویزای کاری عمومی به صورتی است که اکثر برنامه های کاری را پوشش می دهد به این ترتیب ویزای انتقال نیز به درون شرکت فراهم می شود در نظر داشته باشید که این گزینه برای شعبه محلی کارفرما بسیار مهم است.

شما می توانید برای تعیین ویزای مورد نیز خود یک ارزیابی دقیق داشته باشید به این ترتیب از هزینه روز ویزای کاری نیز اطلاعات دقیق خواهید داشت.

یکی از شغل های درآمد زا در آفریقای مرکزی تدریس است. زبان انگلیسی از دسته زبان هایی است که در این کشور به عنوان اصل نیز مطرح می شود و مردم آفریقای مرکزی علاقه دارند که این زبان را یاد بگیرند به این ترتیب افراد می توانند با زبان انگلیسی ارتباط خوبی برقرار نمایند. شما می توانید با ارائه سابقه تحصیلی خوبی شرایط برای تدریس را برای خود فراهم سازید. موقعیت های آموزشی زیادی در کشور آفریقای مرکزی دیده می شود که نتیجه خوبی به همراه دارد. اینطور که مشخص شده است در آفریقای مرکزی فضای درآمدزایی به صورتی است که افراد می توانند با بررسی دقیق با هدف مشخصی وارد خاک این کشور شوند.

هزینه ها و صرفه جویی در هزینه ها در آفریقای مرکزی

به طور کلی هزینه سالیانه ای که برای تحصیل در کشور آفریقای مرکزی در نظر گرفته می شود شاید کمی بالا باشد یکی از دلایل این است که در این کشور بیشتر کالج ها در وضعیت خصوصی قرار دارد اما به طور کلی بر اساس بررسی های صورت گرفته هزینه تحصیل بر اساس رشته و تحصیل مورد نظر از 8000 الی 11000 دلار در سال تعیین شده است. این کشور از نظر هزینه مسکن در وضعیت خوبی قرار دارد و نیازی به پرداخت هزینه های بالا برای اجاره خانه در کشور آفریقای مرکزی ندارید.

شما برای هزینه ماهانه اجاره آپارتمان در مرکز شهر در حدود 200 دلار هزینه نیاز دارید حال اگر بخواهید همان خانه را خریداری کنید هزینه شما بین 20000 الی 25000 خواهد بود به طور کلی دیده می شود که اجاره خانه در کشور آفریقای مرکزی به صرفه تر است و هزینه ای که بابت خرید خانه در نظر گرفته می شود کمی گران است و شاید به صرفه نباشد. هزینه زندگی در کشور آفریقای مرکزی به ازای یک نفر بین 800 الی 1200 دلار برای هر ماه تعیین شده است این هزینه با کمی صرفه جویی می تواند کمتر هم شود.

مثلاً اقلام در سوپرمارکت های کشور آفریقای مرکزی با تعرفه بالاتری به فروش می رسد این در حالی است که اگر شما اقلام خود را از هایپرمارکت ها خریداری کنید قطعاً می توانید خدمات بهتری را پوشش دهید در نظر داشته باشید که به طور کلی هزینه زندگی در کشور آفریقای مرکزی دسته بندی های مختلفی دارد و می تواند بسیار ارزشمند باشد.

یکی دیگر از روش های صرفه جویی در هزینه ها در کشور آفریقای مرکزی فضای درآمدزایی رو به رشد است در نظر داشته باشید که اگر افراد بخواهند در این کشور ورود به کار داشته باشند می توانند از وام های دولتی استفاده کنند و به این ترتیب سرمایه خود را حذف کرده و صرفه جویی داشته باشند شاید با خود بگویید آفریقای مرکزی یک کشور فقیر است اما در سیاست های جدید این کشور فضای اقتصادی خوبی دیده می شود که می تواند آینده خوبی را برای عموم افراد فراهم سازد یک اصل مهم در زندگی در آفریقای مرکزی را در نظر داشته باشید که شهرهای مختلف زندگی در این کشور هرکدام شرایط مخصوص به خود را دارند و با انتخاب شهری که هزینه اجازه مسکن در اند کمتر است می توانید به سادگی مهاجرت خوبی داشته باشید و در هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود.

یک نکته مهم را در نظر داشته باشید که آفریقای مرکزی در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که نرخ مهاجرپذیری را 22 درصد بیشتر از قبل کرده است این کشور نیاز به سرمایه گذاران خارجی دارد بنابراین یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند برای شما ارزشمند باشد.

قیمت برخی کالاهای اساسی در آفریقای مرکزی

  • سینه ی مرغ ( بدون استخوان، بدون پوست)، ( 1 کیلوگرم): 1.830.30 فرانک
  • گوشت گاو ( 1 کیلوگرم) ( یا گوشت قرمز راسته): 2.430.00 فرانک
  • سیب ( 1 کیلوگرم): 330.00 فرانک
  • موز ( 1 کیلوگرم): 410.00 فرانک 
  • پرتقال ( 1 کیلوگرم) : 460.00 فرانک
  • گوجه فرنگی ( 1 کیلوگرم) : 500.00 فرانک
  • سیب زمینی ( 1 کیلوگرم) : 200.00 فرانک
  • پیاز ( 1 کیلوگرم) : 190.00 فرانک
  • کاهو (1 سر): 250.00 فرانک
  • آب ( بطری 1.5 لیتری) : 855.00 فرانک
  • شیر ( ثابت)، ( 1 لیتری) : 233.00 فرانک
  • یک قرص نان سفید تازه ( 500 گرم) :250.00 فرانک
  • برنج ( سفید)، (1 کیلوگرم): 333.00 فرانک
  • شانه ی تخم مرغ ( 12 عدد): 708.00 فرانک
  • پنیر محلی ( 1 کیلوگرم): 2.160.00 فرانک

اقتصاد در آفریقای مرکزی

کشور آفریقای مرکزی کشوری است که در مرکز قاره آفریقا قرار دارد و پایتخت زیبای آن شهر بانگی است. این کشور در تاریخ 13 اوت سال 1960 از فرانسه استقلال پیدا کرد. اینطور که شواهد نشان می دهد این کشور شرایط اقتصادی پیچیده ای را پشت سر گذشته است. تولید ناخالص داخلی در آفریقای مرکزی در حدود 101.3 میلیارد دلار تخمین زده شده است. در این کشور بیشترین محصولات صادراتی در زمینه الماس و الوار و پنبه است به طوریکه قهوه و تنباکو از دسته محصولات بسیار مهم محسوب می شود.

در این کشور فضای صادراتی بسیار قدرتمند ظاهر شده است. از دیگر بخش های اقتصادی در آفریقای مرکزی در زمینه مواد غذایی و منسوجات است، این کشور واردکننده قدرتمند در زمینه محصولات پتروشیمی است به طوریکه افراد در این بخش باید سعی کنند دسته بندی های مشخصی را پوشش دهند.

آفریقای مرکزی در زمینه تجهیزات الکترونیک نیز رشد اقتصادی خوبی را شامل می شود. قطعات وسایل نقلیه موتوری از دیگر محصولات اقتصادی این کشور محسوب می‌شود. در این کشور دسته بندی های اقتصادی زیادی دیده می شود که در زمینه پتروشیمی نیز توانسته رشد خوبی ایجاد نماید.

نرخ تورم در این کشور به طور کلی درجه بندی های مختلفی دارد و 55 درصد از تولید ناخالص داخلی را پوشش می دهد. در این کشور کشاورزی از بخش های اقتصادی بسیار عالی محسوب می شود و می تواند دسته بندی های مشخصی داشته باشد.

مواد دارویی در آفریقای مرکزی دسته بندی های مشخصی دارد و اینطور که شواهد نشان می دهد در این کشور محصولات دارویی می تواند یکی از اقلام صادراتی ارزشمند باشد. در این کشور نرخ بیکاری کمتر از قبل شده است و نیروی کار رشد بهتری به نسبت سال های گذشته داشته است.

امنیت مالی و اقتصادی در آفریقای مرکزی

امتیاز آزادی اقتصادی جمهوری آفریقای مرکزی 49.1 است که باعث شده اقتصاد آن در فهرست 2020 در سال 161 آزادترین کشور باشد. با كاهش در سلامت مالي ، آزادي تجارت و آزادي كسب و كار از پيشرفت هايي در آزادي كار و آزادي پول ، نمره كل آن با 0.1 درجه كاهش يافته است. جمهوری آفریقای مرکزی در بین 47 کشور در منطقه زیر صحرای آفریقا در رتبه 38 است و نمره کلی آن بسیار پایین تر از میانگین منطقه ای و جهانی است.

امنیت در آفریقای مرکزی

در کشور آفریقای مرکزی فضای اغتشاشات سیاسی این روزها کمتر دیده می شود به طوریکه شاید بتواند آن را یک ایستگاه امن سیاسی نیز تلقی نمود. در سال های گذشته میزان خودکشی بر اثر فقر در کشور آفریقای مرکزی زیاد شده است اما امروزه این روال کمتر دیده می‌شود و وضعیت اقتصادی کشور آفریقای مرکزی بهبود خوبی داشته است. در کشور آفریقای مرکزی بالای طبیعی کمتر دیده می شود اما اینطور که مشخص شده است بخش های شمالی این کشور در معرض زلزله است.

جرم و جنابت در کشور آفریقای مرکزی کمتر شده است اما به این معنی نیست که شب ها درب منزل خود را باز بگذارید. سرقت در حد محدود هنوز هم در کشور آفریقای مرکزی دیده می شود به طوریکه سرقت دوچرخه بسیار مشهور است. در فضای شهری آفریقای مرکزی هیچ نوع حیوانات وحشی دیده نمی شود و خوشبختانه زیستگاه های محافظ شده زیادی در این کشور دیده می شود که می تواند فضای شهری صحیح و ایمنی را فراهم سازد.

قتل در کشور آفریقای مرکزی محدود است دولت این کشور نیروهای زیادی را در این زمینه در نظر گرفته است در یک بررسی کلی می توان اینطور در نظر داشت که کشور آفریقای مرکزی از نظر امنیت رتبه متوسطی دارد و هنوز هم نیاز است که سیاست های امنیتی آفریقای مرکزی رشد بهتری داشته باشد.

بهتر است در گشت و گذار در این کشور مواظب کیف پولتان باشید، حقیقت این است که نباید پولدار به نظر برسید در صورتی که از دید مردم این کشور پولدار باشید احتمالاً در معرض خطر خواهید بود. بررسی ها نشان می دهد که وضعیت جنایت در کشور آفریقای مرکزی با کاهش 62 درصدی به نسبت ده سال گذشته همراه است دولت این کشور سیاست های جدیدی در نظر گرفته است که می تواند فضای شهری آفریقای مرکزی را بهتر از قبل کند.

مراحل و شرایط اخذ اقامت برای خود و همراه در آفریقای مرکزی

در صورتی که قصد شما اقامت دائم در کشور آفریقای مرکزی است باید بتوانید یک سری شرایط را به طور دقیق ارزیابی کنید و اول اینکه هدف شما از سفر به کشور آفریقای مرکزی باید مشخص باشد، بهتر است که در رده سنی جوان باشید زیرا دولت کشور آفریقای مرکزی رده های سنی بالاتر را گزینه خوبی مهاجرت نمی داند. در هر صورت وقتی هدف شما از سفر مشخص شد نیاز است که ویزای مربوط به هدف خود را اخذ نمایید.

برای اخذ ویزا نیاز به درخواست اولیه و پس از آن ارائه مدارک است، مدارکی که ارائه می دهد باید کامل باشد تا شرایط سفر شما به طور دقیق ارزیابی شود یک اصل مهم در اقامت کشور آفریقای مرکزی این است که باید به فکر رشد این باشید مبرهن است که در روش های سرمایه گذاری می توانید سریعتر به اقامت دائم دست یابید.

پس از یک دوره یک ساله زندگی در کشور آفریقای مرکزی درخواست برای اقامت دائم را ارائه داده و در صورت تأیید می توانید برای همسر و فرزندان خود نیز ویزای همراه اخذ نمایید. شایان ذکر است که شرایط اخذ اقامت برای همراه آفریقای مرکزی آسانتر از قبل اعلام شده است.

واضح است که شما برای اقامت در این کشور به نسبت سایر کشورهای اروپایی هزینه کمتری خواهید داشت. بررسی های اخیر نشان می دهد که آفریقای مرکزی یک کشور بسیار عالی برای کسانی است که فکر اقتصادی خوبی دارند و می خواهند به نتیجه صحیحی دست یابند.

حداقل دستمزد در آفریقای مرکزی

نرخ بیکاری در کشور آفریقای مرکزی در حدود 11 درصد اعلام شده بود که امروزه این نرخ تغییرات زیادی داشته است و مشخص است که سیستم کاری در کشور آفریقای مرکزی رشد خوبی داشته است در کشور آفریقای مرکزی شرایط کار و سرمایه گذاری به صورتی است که افراد می توانند خودشان نیز کارآفرین باشند. در این کشور افراد شاغل در حدود 9817000.00 اعلام شده اند این در حالی است که در سال 2015 این رقم کمتر اعلام شده بود.

در کشور آفریقای مرکزی افراد بیکار بیش از 6 هزار نفر هستند که دولت این کشور در صدد است که نرخ افراد بیکار را کاهش دهد اینطور که شواهد نشان می دهد نرخ مشارکت نیروی کار در کشور آفریقای مرکزی بیشتر از 60 درصد است که رقم قابل قبولی است. نقاط شاخصی که برای هزینه های کاری در نظر گرفته می‌شود در مجموع از 1.10 الی 150.90 برآورد شده است که این رشد به نوبه خود بسیار ارزشمند است.

دستمزد افراد در کشور آفریقای مرکزی از 6742.00 فرانک برای هر ماه آغاز م شود. دستمزد در تولید در کشور آفریقای مرکزی زیاد است و از دسته شغل های مناسب محسوب می‌شود. در کشور آفریقای مرکزی سن بازنشستگی برای بانوان در حدود 60 سال و برای آقایان در حدود 65 سال اعلام شده است. افرادی که دارای مهارت پایینی هستند دستمزد به ارزش 4380.00 داشته این در حالی است که اگر مهارت شما بالاتر باشد دستمزد شما 3 برابر می‌شود.

اجاره خانه در آفریقای مرکزی

اجاره خانه در کشور آفریقای مرکزی گران نیست. هرچند که اگر هدف اصلی شما اجاره خانه در پایتخت کشور آفریقای مرکزی است شاید نیاز باشد که در هزینه های موجود تغییراتی ایجاد شود. برای اجاره خانه در کشور آفریقای مرکزی باید سعی کنید چندین موضوع را به طور دقیق ارزیابی نمایید. اول اینکه باید مطمئن شوید که از بودجه درستی برخوردار هستید، صاحبان منازل در این کشور به افراد خارجی کمی بی اعتماد هستند یکی از روش هایی که اجازه می دهد خانه مناسب اجاره نمایید این است که سه ماه اجاره اول را زودتر پرداخت نمایید.

در صورتی که صاحب شغل مناسبی در کشور آفریقای مرکزی باشید این اجازه را خواهید داشت که به سادگی با ارائه فیش حقوقی که سه برابر هزینه اجاره برای هر ماه است ثابت کنید که بودجه شما برای اجاره خانه در کشور آفریقای مرکزی کافی است در هر صورت این شما هستید که تعیین می کنید روش اجاره برایتان به چه شکل باشد. هزینه اجاره خانه در کشور آفریقای مرکزی ارزانتر از تهران است پس نگران نباشید.

حال اگر دوست دارید که در یک خانه بزرگ و زیبا زندگی کنید باید در این بین فردی به عنوان راهنما در کنار شما باید و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد. اجاره منزل در کشور آفریقای مرکزی شاید آسان باشد اما برای خرید خانه در کشور آفریقای مرکزی باید بیشتر حواستان را جمع نمایید. یک بررسی کنید در خصوص هزینه اجاره خانه در کشور آفریقای مرکزی می کنیم: در صورتی که منزل شما یک اتاق خواب دارد و از نظر امکانات در وضعیت معمولی است هزینه ای که برای اجاره خانه در نظر گرفته می‌شود 4 درصد از تهران ارزان‌تر است اما برای خانه‌هایی که دارای 3 اتاق خواب هستند باید در حدود 5 درصدب یشتر از تهران هزینه در نظر داشته باشید. شایان ذکر است که کشور آفریقای مرکزی یک انتخاب متوسط و مناسب محسوب می‌شود.

خرید ملک در آفریقای مرکزی

در بخش قبل اعلام شد که خرید ملک در کشور آفریقای مرکزی کار ساده‌ای نیست. این موضوع از دو جهت باید مورد بررسی قرار بگیرد. اول اینکه بارها دیده شده است که یک خانه در کشور آفریقای مرکزی به چندین نفر به فروش رسیده است این موضوع سبب می شود که در نهایت گرفتار شوید. پس در زمان خرید خانه باید فروشنده و یا نماینده قانونی وی حضور داشته باشد.

مورد بعدی این است که قیمت منازل در بخش های مختلف کشور آفریقای مرکزی باهم فرق دارد بسیاری از افراد از این موضوع بی اطلاع هستند و سبب می شود که به کل از خرید خانه منصرف شوند در ابتدا مشاوره‌های لازم در زمینه انواع خانه در کشور آفریقای مرکزی و قیمت های موجود را اخذ نمایید و سپس خرید خود را در وضعیت کامل پیش ببرید.

یک اصل بسیار مهم در زمینه خرید ملک در کشور آفریقای مرکزی این است که بودجه شما باید حداقل ده درصد بیشتر از یک سوم منزل خانه باشد به این ترتیب باقی مبلغ برای شما در وضعیت اقساط در نظر گرفته می شود و مادامی که هزینه کامل را پرداخت نکرده‌اید منزل به نام شما نخواهد بود پس چه خوب است که بدانید قرار است با چه بودجه ای برای خرید خانه قدم بردارید.

یک اصل بسیار مهم در کشور آفریقای مرکزی این است که به طور کلی نرخ ملک در کشور آفریقای مرکزی بر اساس شرایطی که دولت تعیین می کند تغییر می‌کند و افراد موظف هستند که خانه ای خریداری نمایند که طبق نرخ روز اعلام شده از سوی دولت خواهد بود. خرید ملک در کشور آفریقای مرکزی یکی از روش هایی است که شما را وارد بخش اقامت دائم می کند و زیر مجموعه مشخصی از روش های سرمایه گذاری محسوب می شود.

بررسی‌ها نشان می دهد که کشور آفریقای مرکزی یک کشور منصف در زمینه قیمت املاک است به طوریکه دسته بندی های مختلفی در این زمینه دیده می‌شود. بررسی هایی که برای خرید ملک در کشور آفریقای مرکزی دیده می شود عموماً دارای فضای دقیق و صحیحی است.

ثبت شرکت در آفریقای مرکزی

ثبت شرکت در کشور آفریقای مرکزی یکی از روش های سرمایه گذاری بی‌نظیر است. در این روش شما در ابتدا باید هدف از شرکت را مشخص نمایید، هدف شما هرچه که باشد باید به رشد اقتصادی کشور آفریقای مرکزی بسیار کمک نماید. ثبت شرکت در کشور آفریقای مرکزی دسته بندی های بسیار مناسبی دارد.

اول اینکه فرد می تواند تمامی سرمایه را به کار بگیرد و سریعتر به اقامت دائم دست یابد و یا در صورتی که بودجه کمتری دارد باید بتواند 50 درصد از سرمایه اولیه را ارائه دهد. برای ثبت شرکت در کشور آفریقای مرکزی نیاز به مجوز دارید بنابراین در ابتدا باید مشخص نمایید که شرکت شما در وضعیت خدمت فعالیت می کند و یا قرار است محصولی عرضه شود این دو گزینه هر یک شرایط مربوط به خود را دارد شما در ابتدا نمی‌توانید شرکت ترکیب خدمت و محصول داشته باشید.

با مشخص شدن هدف شرکت می بایست برای شرکت خود اسم انتخاب نمایید اسمی که انتخاب می کنید می بایست با هدف شرکت سازگار باشد. سپس نیاز به ارائه مدارک مشخصی است. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در کشور آفریقای مرکزی یکی از بهترین گزینه هایی است که پیش روی افراد قرار دارد و اجازه می دهد که فرد به سادگی بتواند شرایط خوبی برای رشد اقتصادی کشور آفریقای مرکزی فراهم سازد. شما برای ثبت شرکت در کشور آفریقای مرکزی نیاز به داشتن سطح سواد بالا نیستید اما در جدیدترین قوانینی که دیده می شود فرد باید لیسانس داشته باشد، چه خوب است که به زبان رسمی این کشور تسلط نسبی داشته باشد.

افرادی که دارای پرونده های قضایی در کشور آفریقای مرکزی هستند باید بدانند که اگر به طور دقیق شرایط را در نظر نگیرند دچار مشکلات زیادی می شوند این افراد باید پرونده خود را مختومه نموده و تعهد لازم نیز ارائه شود. پس از مدت یک سال در کشور آفریقای مرکزی می توانید برای همسر و فرزند خود نیز اقامت اخذ نمایید در نظر داشته باشید که ثبت شرکت در کشور آفریقای مرکزی یک روش بسیار عالی برای افرادی است که قصد اقامت دائم کشور آفریقای مرکزی را دارند این روش بسیار سریع بوده و نتیجه بخش است.

انواع ویزا و انواع اقامت در آفریقای مرکزی

شما برای اخذ انواع ویزای کشور آفریقای مرکزی باید یک سری شرایط را به طور دقیق رعایت نمایید. اول اینکه شرایط به طور کلی برای ویزای کشور آفریقای مرکزی بر اساس تحصیل ، کار و سرمایه گذاری تعیین می شود حال اگر فردی پدر و مادر تبعه کشور آفریقای مرکزی داشته باشد و یا قصد ازدواج در کشور آفریقای مرکزی داشته باشد نیز می تواند واجد شرایط اخذ ویزا باشد. مشخص است که اخذ ویزا در کشور آفریقای مرکزی بر اساس هدف آن تعیین می شود و زمان و شرایط مختلفی دارد.

اقامت در کشور آفریقای مرکزی در دو گزینه موقت و دائم دیده می‌شود و تنها روش سرمایه گذاری اجازه می دهد که از ویزای کشور آفریقای مرکزی به اقامت دائم دست یابید و در روش های دیگر شما باید در ابتدا اقامت موقت این کشور را اخذ نموده باشید.

آنچه برای دولت کشور آفریقای مرکزی مهم است سازگاری شما با محیط اجتماعی این کشور و نوع درآمدزایی شما است. درآمدزایی شما دسته بندی های مشخصی دارد و فردی که قرار است در کشور آفریقای مرکزی اقامت دائم داشته باشد یا باید از شغل خوبی برخوردار باشد و یا نامه ای ارائه دهد که مشخص نماید از نظر سرمایه در وضعیت خوبی است. اینطور که آمارها نشان داده است بسیار کم دیده شده فردی بتواند در کمتر از سه سال اقامت دائم کشور آفریقای مرکزیرا اخذ نماید، اما باید این نکته را بدانید که کشور آفریقای مرکزی یک کشور بسیار عالی در زمینه اقامت موقت محسوب می شود و شرایط برای اقامت دائم نیز ساده تر از سایر کشورها است.

بیمه و تسهیلات درمانی برای افراد مقیم آفریقای مرکزی

شرایط بیمه در کشور آفریقای مرکزی به این صورت است که در ابتدا از یک مبلغ کم آغاز شده و سپس به مرور بیشتر می شود. در نظر داشته باشید که بیمه در کشور آفریقای مرکزی رشد خوبی داشته است.

در نظر داشته باشید که به طور کلی برای انتخاب بهترین بیمه در کشور آفریقای مرکزی باید بتوانید شرایط مختلفی را ارزیابی کنید اول اینکه باید بررسی کنید بیمه خدمات درمانی در این کشور چه موضوعاتی را پوشش می دهد، پوشش دهی بیمه از مسائل بسیار مهم است که به خصوص برای کودکان نیز گزینه خوبی محسوب می شود. بیمه های درمانی برای آینده افراد دسته بندی های مشخصی دارد و مبرهن است که درمان در این کشور می تواند صحیح شکل بگیرد.

بهترین خدمات درمانی که از سوی دانشگاه های کشور آفریقای مرکزی برای دانشجویان در نظر گرفته می شود برای بیماری های خاص بوده و همینطور که مشخص است شرایط را به طور دقیق برای یک سری جراحی‌ها نیز فراهم می سازد این بیمه شامل دندان نمی شود.

خدمات بانکی و مالی در آفریقای مرکزی

 این کشور پس از موفقیت راه حل های پول همراه در کشورهایی که جمعیت زیادی بدون بانک دارند‌، بانک های اصلی در حال توسعه روی طرح های بانکی دیجیتالی در سراسر صحرای آفریقا هستند. میزان بالای نفوذ تلفن های هوشمند ، جمعیتی جوان و دسترسی محدود به خدمات مالی زمینه‌ای را برای رشد سریع اکوسیستم بانکی دیجیتال در سراسر صحرای آفریقا ایجاد می کند.

از آنجا که حساب های دیجیتال می توانند هزینه معاملات را تا 90 درصد کاهش دهند ، موسسات مالی می توانند سودهای قابل توجهی کسب کنند در حالی که هنوز هم هزینه ها را برای مشتریان پایین نگه می دارند.

بانک چندملیتی بریتانیا Standard Chartered بازار بانکی آفریقا را با رشد سریع و دومین سودآور در سطح جهان می بیند. در پشت این روند ، بخش خرده‌فروشی بانکداری با رونق مدلهای تجاری جدید در واکنش به سطوح پایین نفوذ بانکی و وابستگی سنگین به پول نقد در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در حال رشد است. در همین راستا گردشگران در سفر به افریقا به راحتی می‌توانند از خدمات  بانکی این کشور استفاده کنند.

ویزای مشترک و سهولت رفت و آمد به کشورهای دیگر در آفریقای مرکزی

شما با داشتن ویزای کشور آفریقای مرکزی می توانید به سادگی شرایط برای اخذ پاسپورت این کشور را ایجاد نمایید. شاید با پاسپورت کشور آفریقای مرکزی به کمتر کشوری بدون داشتن ویزا سفر کرد اما می تواند یک آغازگر خوب برای ورود به سایر کشورها باشد که بدون پاسپورت کشور آفریقای مرکزی ورود به آنها قطعاً کار بسیار دشواری است. سهولت رفت و آمد از طریق کشور آفریقای مرکزی سبب شده است که این کشور یک انتخاب اولیه هوشمندانه باشد.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی