تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری


اعلام نتایج لاتاری آمریکا

زمان دقیق برای اعلام نتیجه های ثبت نام لاتاری

نتایج لاتاری 2024 اعلام شد و از هم اکنون میتوانید از طریق لینک پایین چک کنید.

تاریخ نتایج لاتاری آمریکا طبق اطلاعیه اداره مهاجرت آمریکا در 6 می 2024 اعلام خواهد شد. دوستان عزیز مدنظر داشته باشید این ساعت و تاریخی است که اکنون اعلام شده اما ممکن است بنا به هر دلیلی این زمان دستخوش اندکی تغییر شود.

 
 

زمان اعلام نتایج لاتاری 2025:

 
 

نحوه چک کردن جواب لاتاری

🔹 برای مشاهده نتایج لاتاری گرین کارت شما به پرینت ثبت نامتان و مشخصات وارد شده در آن دارید. این مشخصات عبارتند از:

  • نام خانوادگی به لاتین (دقیقا مطابق با فرم ثبت نام لاتاری)
  • سال تولد به میلادی
  • کانفرمیشن نامبر یا کدرهگیری 16 رقمی ثبت نام

🔹 جالب است بدانید خیلی از افراد با تصور اینکه لیست برندگان لاتاری گرین کارت ممکن است در جایی منتشر شده باشد، ساعت ها در جستجوی اسامی برندگان لاتاری از ایران هستند. غافل از اینکه نه تنها لیست و اسامی برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا در جایی منتشر نمی شود، بلکه به افراد ایمیل و پیامک اطلاع از نتایج نیز از سو.ی اداره مهاجرت آمریکا ارسال نمی شود. بنابراین هر فرد موضف است پس از اعلام نتایج لاتاری، به سایت مشاهده جواب لاتاری مراجعه و با استفاده از مشخصات بالا نتیجه لاتاری خود را چک کند.

نحوه چک کردن نتیجه لاتاری بدون کانفرمیشن نامبر

🔹 خیلی از افراد در زمان اعلام نتایج لاتاری متوجه می شوند که پرینت ثبت نام لاتاریشان را گم کرده و کانفرمیشن نامبر یعنی همان کد رهگیری لاتاری را فراموش کرده اند. بنابراین با تصور اینکه دیگر ثبت نامشان سوخت شده، نتیجه لاتاری خود را دیگر چک نمی کنند. خیلی از افراد ممکن است حتی برنده شده باشند اما با این تصور اشتباه شانس مهاجرت به آمریکا را از دست می دهند.

بهتر است بدانید کدرهگیری ثبت نام لاتاری شما قابل بازیابیست. در صورت فراموشی کانفرمیشن نامبر لاتاری وارد لینک زیر شوید و در کوتاه ترین زمان ممکن کد رهگیری لاتاری خود را بازیابی کنید:

اعلام نتایج لاتاری صرفا از طریق وب سایت زیر ESC انجام خواهد شد

سایت اعلام نتایج لاتاری:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی