تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

رویداد های معروف آفریقای جنوبی

وی والت اخبار اخبار آفریقا رویداد های معروف آفریقای جنوبی

رویداد ها در آفریقای جنوبی

جهت شرکت در فستیوال­ها و جشن­های این کشور، می­توانید برنامه‌ریزی خود برای سفر به آفریقای جنوبی را در این ایام انجام دهید.

جشنواره سوئلندام Swellendam

در این شهر سالانه جشنواره­های زیادی از قبیل غذا، نوشیدنی و فیلم برگزار می­شود. یکی از جشنواره­های این شهر، جشنواره موسیقی است که از 7 تا 10 فوریه در کنار رود Breede برگزار می­شود. این جشنواره 4 روزه شامل سه مرحله بوده و بیش از 50 باند موسیقی از کشورهای مختلف در سفر به آفریقای جنوبی در آن شرکت می­کنند.

تور دوچرخه سواری کیپ تاون

این جشنواره در 10 مارس در کیپ تاون برگزار می­شود. معروف‌‌ترین رویداد دوچرخه سواری در تقویم ورزشی محلی که در نقطه گرینویچ آغاز می شود. تور دوچرخه سواری که در برنامه‌ریزی شهری در سال 1978 به عنوان یک اقدام اعتراضی آغاز شد، تبدیل به یک رویداد جهانی شده، و با جذب 35000 دوچرخه سوار از تمام سطوح و سنین از سراسر جهان در سفر به کیپ تاون در این رویداد شرکت می­کنند. 

جشنواره بین المللی جاز بین المللی کیپ تاون

این جشنواره از 29 تا 30 مارس در کیپ تاون برگزار می­شود. این جشنواره حاصل 20 سال افتخار بزرگترین نوازندگان جاز در آفریقای جنوبی است. هنرمندان موسیقی از کشورهای مختلف در سفر به آفریقای جنوبی در این جشنواره شرکت می­کنند.

مسابقات دو ماراتن اقیانوسی

این رویداد در 20 آوریل در نیولند، کیپ تاون برگزار می­شود. دوندگانی از مردم محلی و از سراسر جهان برای شرکت در این رویداد ورزشی پایدار و دیدنی در طول شبه جزیره کیپ، در این محل جمع می­شوند. طول مسیر 56 کیلومتر است، و همچنین شامل برنامه های سرگرم کننده در مسیرهای مارتن است.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی