تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

دراو های مانیتوبا کانادا – سوالات متداول

وی والت آمریکا کانادا ویزا و مهاجرت سوالات متداول مهاجرت کانادا دراو های مانیتوبا کانادا – سوالات متداول

مهاجرت به کانادا از طریق استان مانیتوبا

کارگر ماهر در Manitoba Stream (SWM) بر اساس نیازهای خاص کارفرمایان Manitoba است. SWM کارگران آموزش دیده خارجی را با مهارت های لازم انتخاب می کند و آنها را برای اقامت دائم کانادا معرفی می کند. این جریان نامزدها را با دلبستگی شدید به Manitoba ، و دو مسیر مهاجرت به Manitoba ، در اولویت قرار می دهد.

a) مسیر کار Manitoba

برای متقاضیانی که هم اکنون در Manitoba در مجوزهای موقت کار مشغول به کار هستند ، از طریق برنامه موقت کارگر خارجی یا به عنوان فارغ التحصیلان بین المللی از هر استان. نامزدها نیازی به کار در مشاغل درون تقاضا ندارند.

ب) مسیر استخدام مستقیم کارفرمایان

برای متقاضیان خارج از کشور با پیشنهادات شغلی از کارفرمایان مصوب Manitoba.

MIFI بله ، یک همسر همراه یا شریک عادی می تواند در این برنامه درج شود.

جریان ماهر و کارگر خارج از کشور (SWO) هم مسیر اختصاصی ورودی اکسپرس کانادا و هم یک مسیر مستقیم استانی را شامل می شود.

این کار به کارگران ماهر بین المللی با مهارت و آموزش در مشاغل درون تقاضا در Manitoba انجام می شود. اولویت به متقاضیان و همسران با خانواده نزدیک است ، به علاوه مهارت زبان ، آموزش و تجربه برای پیدا کردن سریع شغل.

الف)

اکسپرس اینتری مانیتوبا

برای داوطلبان بین المللی واجد شرایط تحت جریان MPNP دیگر ، که معیارهای ورود ورود به سیستم را نیز رعایت می کنند و نمایه ورود فعال دارند. کاندیداها در یکی از مشاغل درون تقاضا در منیتوبا و ارتباط خانوادگی محکم با استان به مهارت ، آموزش و تجربه نیاز دارند.

ب) مسیر سرمایه انسانی

برای کارگران ماهر بین المللی با مهارت ، آموزش و تجربه در یکی از مشاغل درون تقاضا در مانیتوبا. داوطلبان باید پتانسیل یافتن کار را به زودی پس از ورود به منیتوبا نشان دهند.

نتایج دراو های مهاجرت مانیتوبا کانادا از اول تا کنون

جریان بین المللی آموزش (IES) به فارغ التحصیلان بین المللی از کالج ها و دانشگاه های Manitoba اختصاص داده شده است. طبق IES ، نامزدها دیگر لازم نیست قبل از درخواست نامزد MPNP به مدت شش ماه در این رشته فعالیت کنند. این سه مسیر دارد:

1) مسیر اشتغال شغلی  

شرایط لازم برای واجد شرایط بودن عبارتند از:

  • یک دوره یا یک دوره طولانی تر از یک موسسه واجد شرایط پس از متوسطه Manitoba را ظرف سه سال پس از ارائه درخواست به اتمام برساند. 
  • یک پیشنهاد شغلی تمام وقت در شغل Initand Manitoba مربوط به مدرک تحصیلی کامل داشته باشید
  • ساکن مانیتوبا 

2) مسیر کارآموزی کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد و دارندگان مدرک دکترا که دوره های کارآموزی Mitacs Accelerate یا Elevate را گذرانده اند می توانند حتی بدون ارائه پیشنهاد شغلی در استان برای نامزدی از طریق کارآموزی اقدام کنند. 

3) مسیر کارآفرین دانشجویی

شرایط لازم برای واجد شرایط بودن عبارتند از:

  • یک دوره دو ساله یا طولانی تر از یک موسسه واجد شرایط پس از متوسطه Manitoba را گذرانده است 
  • شش ماه تجربه عملیات تجاری در Manitoba
  • ساکن مانیتوبا از زمان فارغ التحصیلی.
  • حداقل نیاز به ارزش خالص حداقل شخصی خاص شما وجود ندارد

گرچه EOI شما 24 ماه اعتبار دارد و می توانید در طی این مدت آن را به روز کنید ، اما پس از دریافت یک دعوت نامه ، نمی توانید آن را تغییر دهید. بنابراین بسیار مهم است که هدف خود را برای اولین بار از آنجایی که یک بار دعوت شده اید دریافت کنید ، فقط 60 روز فرصت دارید تا درخواست دهید.

چهار تا شش ماهبر اساس تجربیات فعلی ، شما ممکن است تأیید درخواست نامزد MPNP-B خود را ظرف چهار تا شش ماه پس از ارسال آن دریافت کنید. چندین عامل وجود دارد که می تواند پردازش برنامه شما را به تأخیر اندازد. 

PNP نیاز به تجربه کار در رشته خاص را هدف قرار توسط استان. این مشاغل از طریق پایگاه داده طبقه بندی ملی مشاغل کانادا (کدهای NOC) کدگذاری می شوند ، و PNP کند نه نیاز پیشنهاد کار از یک کارفرما در استان است. 21 دسامبر 2017

آیا می توانم بیش از یک EOI ارسال کنم؟ خلاصه ، بله محدودیتی در تعداد ابراز علاقه (EOIs) که می توانید در SkillSelect ارسال کنید وجود ندارد. شما باید بتوانید برای هر ادعایی که در EOI خود مطرح کرده اید ، شواهد پشتیبان ارائه دهید تا به تعداد امتیازاتی که ادعا کرده اید برسید.

آیا می توانم EOI را بدون پاک کردن آزمون زبان انگلیسی یا ارزیابی مهارت ارائه دهم؟ خیر ، شما باید قبل از ارائه EOI خود مدارکی در مورد مهارت زبان و ارزیابی مهارت خود داشته باشید .

این برنامه اکسپرس اینتری کانادا سریعترین راه برای به دست آوردن است اقامت دائم در کانادا یک بار شما را دارند توسط نامزد شده است مانیتوبا نامزد برنامه 2018. هدف اعلام شده از اکسپرس اینتری است به برنامه های کاربردی فرایند ظرف شش ماه.

تفاوت اصلی این برنامه ها در این است که PNP متقاضی را ملزم به ارائه پیشنهاد شغلی از یک شرکت در کانادا می کند. با این حال ، برای برنامه ورود سریع ، لازم نیست متقاضی پیشنهاد شغلی ارائه دهد. با این حال ، بیشتر افرادی که در اخذ ویزا موفقیت دارند ، افرادی هستند که پیشنهاد شغلی دارند.

برنامه نامزد مهاجران انتاریو (OINP)جریان HCP OINP Express Entry مسیر اصلی برای ثبت نام در OINP بدون هیچگونه پیشنهاد شغلی است . اگر شما دارند یک حساب کاربری ورود به اکسپرس (با CRS نمره بالا 400 امتیاز)، OINP می توانید شما اطلاع رسانی علاقه عینی صدور برای OINP نامزدی اعمال می شود.

SkillSelect هنگام ارسال دعوت نامه ، به طور خودکار دسترسی به EOI را به حالت تعلیق در می آورد . هنگامی که شما دریافت دعوت از SkillSelect، بعد از آن شما خواهد اند 60 روز به را درخواست ویزای معتبر اینترنتی، قبل از دعوت منقضی می شود.

استانی مانیتوبا برنامه ( MPNP ) به دنبال فارغ التحصیلان اخیر، کارگران ماهر، بازرگانان و خانواده خود را با قصد و توانایی موفقیت حل و فصل و اقتصادی ایجاد در مانیتوبا به عنوان ساکنان دائم. منیتوبا مهاجرت و اسکان در استان ما را آسان می کند.

نامزدی استانی بله اما نه تضمین اقامت دائم. مقررات قانونی وجود دارد که فرد باید قبل از تأیید CIC وضعیت اقامت دائم را در رابطه با سلامتی ، امنیت و صحت اسناد و مدارک رعایت کند. 

درنتیجه بله! PNP یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به کانادا است و باید به عنوان گزینه قابل قبول برای مهاجرت به کانادا در نظر گرفته شود. مهاجران کلاس نامزد استان برای تأمین نیاز منطقه ای انتخاب می شوند.

در اینجا پنج مورد از بهترین PNP کانادایی وجود دارد که می توانید برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید.

  • برنامه اسمی استانی بریتانیا کلمبیا (BC PNP)
  • مهارت مهاجرت
  • اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا BC
  • مهاجرت کارآفرینان
  • برنامه نامزد مهاجران انتاریو (OINP)
  • جریان شرکت

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی