تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

دراو های بریتیش کلمبیا کانادا – سوالات متداول

وی والت آمریکا کانادا ویزا و مهاجرت سوالات متداول مهاجرت کانادا دراو های بریتیش کلمبیا کانادا – سوالات متداول

قرعه کشی های استان بریتیش کلمبیا برای مهاجرت به کانادا

استان ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند و یکی از استانی های مهم BC است که دراو های بریتیش کلمبیا کانادا که در این مطلب سوالات متداول که راجبش پرسیده شده پاسخ میدهیم نقش زیادی برای ارائه اقامت دارد در بین برنامه های استانی دارد.

همچنین قبل از پرداخت به سوالات متداول راجب دراو های بریتش کلمبیا کانادا بهتر است بدانید اگرچه نامزدی استانی با اقامت دائم متفاوت است، اما می تواند به طور قابل توجهی شانس اخذ اقامت دائم از مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) را افزایش دهد. بیش از 80 PNP در کانادا وجود دارد که از طریق آنها نامزدهای واجد شرایط می توانند اقامت دائم کسب کنند. این را می توان با درخواست مستقیم به استان یا از طریق نمایه اکسپرس اینتری انجام داد.

ثبت نام کنندگان را در دسته های زیر دعوت میشوند:

  • مهاجرت مهارتها – کارگر ماهر
  • مهاجرت مهارتها – فارغ التحصیل بین المللی
  • مهارت های مهاجرت – سطح ورود و نیمه ماهر
  • کارگر ماهر
  • فارغ التحصیل بین المللی
  • مهاجرت کارآفرینان – رده پایه
  • مهاجرت کارآفرینان – منطقه ای

متقاضیان HealthCare حرفه ای و بین المللی پس از فارغ التحصیلی تحت جریان مهارت های مهاجرت و ورود ورود به سال قبل از میلاد نیازی به دعوت نامه برای درخواست ندارند. لطفاً مستقیماً از طریق BCPNP آنلاین اقدام کنید.

تعداد نامزدها به عوامل مختلف برنامه و عوامل اقتصادی ، از جمله تخصیص سالانه BC ، چشم انداز بازار کار BC: نسخه 2018 ،  روندهای نامزدی تاریخی BC PNP و سطح موجودی برنامه های موجود بستگی دارد  . برای سال 2019 ، قبل از میلاد ، 655050 نامزد شد.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی