تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

تنظیم وصیت نامه در آمریکا

وی والت آمریکا ایالات متحده زندگی تنظیم وصیت نامه در آمریکا

تنظیم وصیت نامه برای ایرانیان مقیم آمریکا

تنظیم وصیت نامه برای تمامی افراد مقیم ایالات متحده توصیه می شود. در صورتیکه فردی بدون داشتن وصیت نامه فوت کند، قوانین ایالت مریلند و تقریبا تمام ایالت های دیگر آمریکا ساز و کار پیچیده و پرهزینه ای را برای تقسیم ماترک به بازماندگان تحمیل می کند.

تهیه یک وصیت نامه کامل و جامع برای افرادی که دارایی های آن ها از حد یک زندگی متعارف تجاوز نمی کند کار ساده ای است و باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه ها و وقت بازماندگان پس از درگذشت فرد خواهد شد.

علاوه بر وصیت نامه، تنظیم دو سند مهم دیگر هم می تواند نقش مهمی در ترتیب اثر دادن به آخرین خواسته های افراد در طول حیاتشان داشته باشد. این دو سند عبارتند از:

Living Will  و  Durable Healthcare Power of Attorney.

با تنظیم این دو سند فرد به شخص مورد اعتمادش اجازه می دهد تا در صورت ناتوانی شخص از انجام امور اداری و مالی به جای او امور وی را اداره کند و تصمیمات اساسی در رابطه با ادامه و چگونگی درمان و حتی قطع درمان و انتخاب زمان مرگ را اتخاذ نماید.

تنظیم این اسناد علاوه بر ایجاد امکان اعمال خواسته های فرد در رابطه با مراحل پایانی زندگی، می تواند خانواده فرد را نیز در اتخاذ تصمیمات دشوار از بلاتکلیفی خارج نماید.

علاوه بر وصیت نامه، تنظیم Living Trust هم می تواند برای برخی از افراد مفید باشد. انتخاب بین این دو سند بستگی به عوامل مختلفی دارد و ممکن است تنظیم همزمان هر دو سند برای فرد مفید باشد. بویژه به افرادی که فرزندان زیر ۱۸ سال دارند توصیه می شود که حتما وصیت نامه داشته باشند زیرا تنظیم وصیت نامه به آن ها اجازه تعیین قیم برای فرزندان را می دهد.

از یک سرویس آنلاین پولی استفاده کنید

مشابه شرکت‌هایی که خدمات LLC یا نمایندگی ثبت شده را ارائه می‌کنند، هیچ کمبودی در ارائه‌دهندگان خدمات اراده آنلاین وجود ندارد.

ما توصیه می کنیم فقط از شرکتی معتبر استفاده کنید که کار آن توسط وکلای حرفه ای به خوبی بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که اسناد و مدارک جمع آوری شده قانونی می شوند. قبل از تعهد، حتما نظرات مشتریان را بخوانید. بسته به شرکت و خدمات مورد نظر، هزینه ها می تواند از هزینه ثابت تا اشتراک ماهانه و استفاده کاملا رایگان از قالب های آنلاین متغیر باشد.

استفاده از خدمات غیرحضوری پولی (Lawyer or Attorney)

استخدام یک وکیل برای نوشتن وصیت نامه راهی سنتی است که اکثر مردم دنبال می کنند و دلیل خوبی هم دارد: داشتن یک متخصص از نزدیک در فرآیند شما می تواند سطحی از اطمینان را ارائه دهد که بعید است در جای دیگری پیدا کنید. خدمات حضوری در مقایسه با سایر گزینه ها گران و زمان بر است. بسته به جایی که زندگی می کنید، پیدا کردن یک حرفه ای که به آن اعتماد دارید می تواند دشوار باشد. با این حال، اگر دارای یک دارایی بزرگ، پیچیدگی هایی مانند دارایی در چندین ایالت، یا سؤالاتی در مورد برنامه ریزی Medicaid یا trusts دارید، ایده خوبی است که با یک وکیل مشورت کنید.

یک قالب یا کیت DIY بخرید

شما می‌توانید یک کیت ویل DIY را از طریق اینترنت سفارش دهید، و حتی آنها را در قفسه در برخی از فروشگاه‌ها brick-and-mortar پیدا کنید. این Kit ها با تمام راهنماها، الگوها و نمونه هایی که برای نوشتن و تأیید قانونی اراده خود نیاز دارید ارائه می شود. می‌توانید کیت‌هایی را پیدا کنید که با کشور شهروندی شما مطابقت دارند تا فرآیند را بدون توجه به موقعیت مکانی ساده‌تر کنند.

قیمت کیت ها قابل مقایسه یا ارزان تر از استفاده از یک سرویس پولی آنلاین است، اما این کیت ها معمولا فقط وصیت نامه های عمومی را ارائه می دهند (به عنوان مثال، وصیت نامه های ساده)، بنابراین اگر می دانید برنامه ریزی املاک شما پیچیده است یا دارایی های فراوانی دارید، گذینه های بالا برای شما مناسب تر هستند.

چگونه وصیت نامه خود را بنویسیم

نوشتن وصیت نامه ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما اگر وصیت نامه ای ساده دارید، این کار چندان سخت نیست. قبل از اقدام به نوشتن وصیت نامه باید با زبان حقوقی آشنایی داشته باشید. اگر از کیت یا قالب DIY استفاده می کنید، بسیاری از این کارها قبلاً برای شما انجام شده است. اگر تصمیم گرفتید آن را کاملاً خودتان بنویسید، قبل از انجام هر کار دیگری، در مورد الزامات قانونی ایالت و کشور خود صحبت کنید. هر ایالت و کشور ممکن است قوانین متفاوتی پیرامون وصیت نامه و دارایی داشته باشد و سند شما قبل از اینکه معتبر تلقی شود، بیش از حد ممکن باید این استانداردها را رعایت کند.

وصیت نامه های دست نویس به عنوان “وصیت نامه هولوگرافیک” شناخته می شوند. وصیت نامه هولوگرافیک در هر ایالتی پذیرفته نمی شود و دادگاه می تواند به راحتی آن را باطل کند. به همین دلیل، توصیه نمی‌کنیم که پیش‌نویس نهایی را به خواست خودتان دست‌نویس کنید.

اطلاعات ضروری که باید در وصیت نامه درج کنید شامل موارد زیر میشود:

  • یک عنوان بنویسید.
  • مجری وصیت خود را نام ببرید.
  • برای هر خردسال قیم نام ببرید.
  • سازماندهی و موجودی دارایی ها.
  • ذینفعان را نام ببرید.
  • بند باقیمانده خود را بنویسید.
  • وصیت نامه خود را با شاهدان امضا کنید.
  • وصیت نامه خود را در مکانی امن ذخیره کنید و در صورت لزوم آن را به روز کنید.
مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی