تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

تمدید ویزای تحصیلی کانادا چگونه انجام میشود

وی والت آمریکا کانادا تحصیلات تحصیل در کانادا تمدید ویزای تحصیلی کانادا چگونه انجام میشود

تغییر یا تمدید ویزای تحصیلی کانادا در طول تحصیل در کانادا ، ممکن است لازم باشد مجوز تحصیل خود را تمدید کنید. حفظ وضعیت حقوقی در کانادا در طی این روند بسیار مهم است.

حفظ وضعیت ویزا در کانادا با تمدید ویزای تحصیلی کانادا

این مهم است که بدون درخواست برای تغییر وضعیت ، از مدت زمان مجاز اقامت خود در کانادا تجاوز نکنید.

علاوه بر این ، شما همیشه باید از هر شرایطی مانند محدودیت در ماهیت کار ، حداکثر ساعت کار در هفته ، مدت زمان تحصیل و غیره پیروی کنید.

حتماً مجوز تحصیل خود را با دقت طی کرده و خود را با هر شرایطی که در آن موجود است آشنا کنید.

اگر درخواست تجدید وضعیت فعلی خود یا تغییر وضعیت قبل از پایان وضعیت فعلی خود را ندارید ، باید قبل از ارسال درخواست برای بازگشت خود ، کانادا را ترک کنید.

مرکز مطالعات کانادا

آیا به کانون مطالعه CanadaVisa پیوسته اید؟ این پرتال منحصر به فرد امکان دسترسی دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی آینده نگر / فعلی در کانادا به:

  • جستجوگر وضعیت شخصی
  • اعلان های مربوط به مهاجرت
  • به روزرسانی اخبار
  • فرصت های شغلی
  • مسیرهای اقامت دائم کانادا
  • و خیلی بیشتر…

اگر درخواست خود را برای تمدید یا تغییر وضعیت قبل از انقضاء وضعیت فعلی خود ارسال کنید ، تا زمانی که تصمیمی در رابطه با درخواست شما اتخاذ نشده باشد ، در نظر گرفته می شود ” وضعیت ضمنی ” به عنوان اقامت موقت در نظر بگیرید. شما باید یک نسخه از اسناد را ثابت کنید که درخواست افزایش وضعیت (اثبات ارسال نامه یا تحویل پیک ، دریافت ارسال اینترنتی و غیره) را داشته باشد. علاوه بر این ، اگر وضعیت شما قبل از تصمیم گیری منقضی شود ، شما فقط قادر خواهید بود تحصیل را تا زمانی که در کانادا بمانید ادامه دهید.

این قانون فقط در مورد برنامه های مربوط به اقامت موقت اعمال می شود. اگر متقاضی اقامت دائم هستید ، تا زمانی که تصمیمی اتخاذ نشود ، اجازه اقامت در کانادا را ندارید ، مگر اینکه وضعیت موقت معتبری را به عنوان بازدید کننده ، دانشجو یا کارگر داشته باشید.

اگر با رعایت نکردن شرایط اجازه تحصیل ، وضعیت خود را در کانادا گم کنید ، می توانید ظرف 90 روز از دست دادن چنین وضعیتی ، برای بازگرداندن وضعیت اقدام کنید.

تغییر / تمدید مجوز تحصیل کانادا

اگر مجوز تحصیل شما قبل از اتمام برنامه تحصیل منقضی شود ، باید تمدید کنید. شما باید قبل از پایان دوره قدیمی خود ، برای یک مجوز تحصیل جدید درخواست کنید ، و معمولاً ایده خوبی است که حداقل 30 روز قبل از انقضای مجوز فعلی خود ، درخواست خود را ارسال کنید. شما می توانید درخواست خود را بصورت آنلاین یا از طریق پست ارسال کنید.

پس از تأیید مجوز تحصیل ، در صورت لزوم می توانید درخواست ویزای اقامت موقت (TRV) کنید.

تمدید یا تغییر ویزای تحصیلی کانادا

اگر در کبک تحصیل می کنید ، ممکن است نیاز به دریافت گواهینامه جدید D’acceptation Du Quebec / Quebec Acceptance (CAQ) داشته باشید . به عنوان یک قاعده کلی ، در صورت نیاز به اجازه تحصیل ، به CAQ نیز احتیاج دارید.

تغییر موسسه

IRCC اظهار می دارد که دانشجویان برای انتقال بین مؤسسات آموزشی ، برنامه های تحصیلی یا سطح تحصیلات لازم نیست مجوز تحصیل جدید دریافت کنند. دانشجو ممکن است در کانادا تحصیل کند تا زمانی که اجازه تحصیلش معتبر باشد.
آیا من میتوانم رشته و دانشگاه تحصیل خودم را بعد از گرفتن ویزا تغییر دهم؟

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی