تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

چگونه کانادا زنان تازه وارد را به ورزش تشویق می کند

وی والت آمریکا کانادا اطلاعات کاربردی اطلاعات کاربردی کانادا چگونه کانادا زنان تازه وارد را به ورزش تشویق می کند

چگونه کانادا زنان تازه وارد را به ورزش تشویق می کند Kruti Bhadarka از سال 2013 که به Saskatchewan مهاجرت کرده است ، به طور منظم در مرکز خوش آمدید Moosejaw Center Center شرکت کرده است. این سازمان جامعه خدمات مختلفی را به مهاجران ارائه می دهد از جمله برنامه های ورزشی که متناسب با زنان تازه وارد است.


مهاجر کمترین گروه را در ورزش کانادا نشان می دهند و سازمان های جامعه در سراسر کشور سعی در تغییر آن دارند

بهادکارا گفت: “آنها دو بار در ماه [رویدادها] دارند. وی گفت: “من سعی می کنم در صورت امکان هر دو شرکت کنم چون کسی که از رویدادهای رایگان خوشش نمی آید ، و کسی که دوست ندارد با مردم کنار بماند ، است.  من در اینجا خانواده ندارم ، بنابراین خانواده من هستند ، و این همان کسی است که من با او در ارتباط هستم و این جایی است که بعضی از شبهایم را می گذرانم. “

به دست آوردن یک ورزش یا فعالیت بدنی جدید ، یکی از راه های دیدار دوستان و ادغام در یک جامعه جدید است ، اما تحقیقات نشان می دهد که زنان و دختران تازه وارد به مراتب کمتر از مردان تازه وارد مشارکت در ورزش هستند.

موانع مختلفی وجود دارد که مانع از حضور زنان و دختران در ورزش می شود. به عنوان مثال ، مادران ممکن است وقتی توجهشان به مراقبت از فرزندانشان معطوف شود ، با مشکلاتی روبرو شوند. والدین ممکن است بخواهند اجازه ندهند که دختران خود را برای ورزش ورزش کنند ، یا ممکن است بودجه لازم برای تأمین هزینه های ثبت نام و تجهیزات را نداشته باشند.

زنان و دختران تازه وارد نیز ممکن است از موانع زبانی ، اختلافات فرهنگی مانند کد لباس یا ترس از نژاد پرستی و کلیشه جلوگیری کنند.

سازمان هایی در سراسر کانادا در تلاشند تا موانعی را که مانع از حضور زنان مهاجر در ورزش می شود ، برطرف کنند.

یک سازمان غیرانتفاعی به نام انجمن کانادایی برای پیشرفت زنان و ورزش و فعالیت های بدنی (CAAWS) ، لیستی از توصیه های خود را برای رفع این موانع جمع آوری کرده است . از طریق کمک هزینه ای که از طریق مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) انجام شد ، آنها قادر به تهیه بودجه برای 20 سازمان جامعه در سراسر کانادا برای تهیه برنامه هایی برای زنان تازه وارد بودند. تقریباً هر استان کانادا ، به جز نیوفاند لند و لابرادور ، حداقل یک شریک اجتماع با CAAW دارد. بودجه آنها از سال 2018 آغاز شد و در ژوئن سال 2020 به پایان می رسد.

انجمن تازه واردان جزیره پرنس ادوارد به کانادا از ارائه میانگین یک فعالیت در هر ماه به حدود سه هفته در هفته با کمک CAAWS رفت. اکنون برگزار کنندگان پس از پایان بودجه در تابستان امسال ، درمورد نحوه ادامه فعالیت خود در حال گفتگو هستند.

نانسی کلمنت ، مدیر مشغول انجمن سازمان گفت: “این بدان معنا نیست که زنان در ورزش [فعالیت ها] متوقف می شوند ، بلکه این بدان معنی است که ما نمی توانیم به طور مکرر به همان روشی که انجام می دادیم این کار را انجام دهیم.”

از زمان شروع این کمک هزینه در سال 2018 ، سازمان تسویه حساب مستقر در Charlottetown توانست همکاری با سایر سازمان ها و مکان های محلی ایجاد کند. آنها درس های شنا را که توسط مربیان زن و محافظ زن نگهداری می شود ، ارائه می دهند. این دستورالعمل ها بیشتر به زبان انگلیسی نیز برگزار می شد ، و كلمنت گفت بسیاری از خانمها این كار را به عنوان یك روش كم فشار برای تمرین مهارت های زبانی خود ترجیح می دهند. با این حال ، آنها هنوز هم مترجمانی را ارائه می دهند که می توانند به سوالاتشان پاسخ دهند.

انجمن خدمات مهاجرت نوا اسكوشیا (ISANS) در Halifax همچنین توانسته است برنامه های خود را از طریق بودجه تقویت كند ، و مراقبت های كودكان را در طول درس های پرطرفدار شنا فقط زنان ، به عنوان بخشی از بسیاری از فعالیت های دیگر از جمله مسیر و زمین و پیاده روی ارائه دهد.

در مواردی که ISANS فعالیتی را که فرد تازه وارد بخواهد ارائه نمی دهد ، آنها را به سایر سازمان های محلی مانند YMCA ارجاع می دهد.

در Yellowknife ، مناطق شمال غربی ، سازمانی به نام Sports North توانست از جهات مختلف نیازهای زنان تازه وارد را تأمین کند. آنها بودجه خود را به سازمان هایی در سرتاسر قلمرو ، از جمله کالج شفق ، که در آنها قادر بودند به زنان نحوه استفاده از تجهیزات ورزشی را از جمله مهارت های دیگر آموزش دهند ، هدایت کردند.

اسپایدر جونز ، نماینده ورزش شمال گفت: “ما همچنان تشویق سازمان های ورزشی ارضی عضو خود برای دیدن تازه وارد به عنوان جمعیت هدف در هنگام ارتقاء ورزش مربوطه می دانیم.”

در طی دوره بودجه ، این سازمان ها می توانند بر اجرای و توسعه برنامه هایی که از زنان و دختران تازه وارد بهره می برد ، متمرکز شوند ، گروهی که تنها با رشد هر ساله کانادا ، مهاجران بیشتری را ادامه می دهند ، در حال رشد هستند.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی