تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

ترفند هایی برای اخذ فاند بدون داشتن رزومه خوب

وی والت مشترک کشورها تحصیلات ترفند هایی برای اخذ فاند بدون داشتن رزومه خوب

سوالی که اکثر متقاضیان تحصیل در خارج و اخذ فاند مطرح می کنند این است که چگونه میتوان فاند دریافت کرد؟ جواب این سوال داشتن یک رزومه خوب و قابل قبول است.

اخذ فاند بدون داشتن رزومه خوب

رزومه خوب شامل چه مواردی می شود؟ دانشگاه خوب، معدل خوب، نمره زبان (و جی آر ایی برای آمریکا) خوب و داشتن مقاله مواردی هستند که یک رزومه خوب را تشکیل می دهند.

برخی سوالات همیشگی درباره اخذ فاند:

◾️دانشگاه من خوب نیست چکار کنم؟
معدل خود را بالا ببرید در حدی که تاثیر گذار باشد.

◾️معدل من پایین است چکار کنم؟
معدل پایین را با نمره زبان و جی آر ایی خوب و مقاله و حتی نوشتن اِس او پی عالی می شود جبران کرد.

◾️مقاله نمیتوانم بنویسم چکار کنم؟
نمره زبان خود را بالا ببرید.

بالاخره شما باید یک هنری از خود نشان بدهید که به چشم بیاید. شما میتوانید هر نقصی که در بخشی از رزومه دارید را در یک بخش دیگر جبران کنید!

شما نمیتوانید معدل ۱۲، ده سال پیش مدرک کارشناسی گرفتید و نمره زبانتون هم مثلا ۶ هست و انتظار داشته باشید یک راهی باشد تا فاند دریافت کنید. متقاضیان زیادی برای فاند گرفتن باهم رقابت میکنند و شما نباید انتظار داشته باشید بدون هیچ تلاشی و با یک رزومه معمولی بتوانید موفق شوید. برای جبران نقص های رزومه خود نیاز دارید تلاش بسیاری کنید. 

در برخی موارد افرادی دارای رزومه خوب هستند و تلاش بسیاری کرده اند اما نتوانستند جوابی بگیرند. اینجاست که میتوانیم بگویم شانس هم در پروسه اپلای و اخذ فاند دخیل است. 

ممکن است شخصی زمانی به استادی ایمیل میدهد که درست در همان تایم استاد به دنبال دانشجوست و به آن فرد جواب مثبت میدهد و در حالت دیگر ممکن هم هست که شخصی ایمیل های زیادی ارسال کرده و آن اساتید اصلا نیازی به دانشجو ندارند و جواب نگرفته باشد.

پس تا جایی که میتوانید از ایمیل زدن خسته نشوید، آنقدر ایمیل بزنید تا بالاخره استادی که دنبال دانشجوست را پیدا کنید.

نکته مهم دیگر اینکه ایمیل های تکراری نزنید. مقاله های اساتید را بخوانید و سعی کنید اشتیاق خود را به یک موضوع خاص در مقاله استاد نشان بدهید و بگوید شما هم در آن زمینه کار کردید، دنبال نقطه اشتراک بین کار خودتان و استاد باشید و این را با تحلیل کردن بخشی از مقاله  که به زمینه کاری شما هم نزدیک هست نشان بدهید. ایمیل متفاوت نوشتن میتواند خیلی به شما کمک کند. اینکه در ایمیل از خودتان و بکگراند استاد تعریف کنید.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی