تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

ترجمه مدارک به انگلیسی تایید دادگستری یا وزارت امور خارجه برسد

وی والت مشترک کشورها ویزا و مهاجرت ترجمه مدارک برای ویزا ترجمه مدارک به انگلیسی تایید دادگستری یا وزارت امور خارجه برسد

ترجمه مدارک به انگلیسی برای کانادا

پاسخ بله برای اقامت و خیر برای ویزا های موقت است مگر اینکه دقیقا سفارت ار شما بخواد که این کار رو بکنید. در ادامه مطلب پاسخ سایت سفارت در خصوص ترجمه ی مدارک را میتوانید مشاهده کنید و اگر خود انجام دهید امتیاز است


برنامه ها: ترجمه اسناد

این بخش شامل سیاست ها ، رویه ها و راهنمایی هایی است که توسط کارمندان مهاجرت و شهروندی کانادا استفاده می شود. در وب سایت وزارتخانه به صورت حسن نیت نسبت به ذینفعان ارسال شده است.

این بخش در مورد سیاست ها و رویه های ترجمه اسناد همراه با درخواست های شهروندی ارسال شده به مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) از طریق مأموریت های کنسولی در خارج از کشور توسط افرادی که در خارج از کانادا زندگی می کنند و برنامه های شهروندی ارسال شده مستقیماً توسط IRCC توسط افراد ساکن کانادا و ایالات متحده (ایالات متحده).


خط مشی

هر سند است که در زبان انگلیسی یا فرانسه نیست باید همراه با

  • ترجمه انگلیسی یا فرانسوی؛ و
  • در صورت لزوم اعتباری از شخصی که ترجمه را به پایان رسانده است.

ترجمه های اعضای خانواده قابل قبول نیست. عضو خانواده به عنوان والدین ، ​​سرپرست ، خواهر و برادر ، همسر ، پدربزرگ و مادربزرگ ، فرزند ، عمه ، دایی ، خواهرزاده ، خواهرزاده یا پسر عموی اول تعریف می شود.

توجه: اعتباری سندی است که مترجم سوگند یاد کرده ، با حضور کمیساری مجاز به اجرای سوگند در محلی که سوگند نامه سوگند خورده است ، مبنی بر اینکه مطالب ترجمه ترجمه واقعی و نمایش مطالب آن است. سند اصلی مترجمانی که دارای مجوز اعضاء در جایگاه خوب یکی از سازمانهای استانی یا سرزمینی مترجمان و مفسران کانادا هستند ، نیازی به تأمین اعتبار ندارند.

اسناد اصلی ممکن است بعداً طی مراحل توسط یک افسر درخواست شوند.

ترجمه مدارک به انگلیسی تایید دادگستری یا وزارت امور خارجه برسد


برای برنامه های ارسال شده به ماموریت های کنسولی در خارج از کشور (به جز در ایالات متحده)

کلیه اسناد ارسال شده به یک مأموریت کنسولی در خارج از کشور (به جز در ایالات متحده) توسط متقاضی به عنوان بخشی از اثبات تابعیت ، لغو تابعیت و جستجوی برنامه های سوابق باید به زبان اصلی آنها ارسال و همراه با ترجمه انگلیسی یا فرانسوی باشد. اگر متقاضی اسنادی را ارائه داده است که به انگلیسی یا فرانسه ترجمه نشده اند ، مقام کنسولی باید با متقاضی تماس گرفته و به آنها توصیه کند که

  • ترجمه اسناد به انگلیسی یا فرانسوی با استفاده از یک مترجم معتبر؛ و
  • ارسال هر دو سند اصلی به زبان خارجی و ترجمه معتبر به دفتر کنسولگری.

مقامات کنسولی می توانند فقط ترجمه هایی را که توسط یک مترجم معتبر تولید شده است ، قبول کنند که صدور گواهینامه آنها می تواند توسط یک تمبر یا شماره عضویت یک انجمن ترجمه حرفه ای تأیید شود. اگر صحت ترجمه به نظر مشکوک باشد ، IRCC حق دارد که درخواست بازپرداخت کند.

همچنین لینک زیر شامل اطلاعات کامل مرتبط به ترجمه ی مدارک دز سایت سفارت می باشد

لینک سفارت کانادا

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی