تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

تدریس زبان انگلیسی در سوئد با مدرک تافل

وی والت اروپا سوئد کار تدریس زبان انگلیسی در سوئد با مدرک تافل

جهت مشغول به کار شدن در کشور سوئد در زمینه تدریس زبان انگلیسی و همچنین ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور سوئد، متقاضیان مدرک معتبر دانشگاه، گواهینامه تدریس و یا مدرک تافل (TEFL(Teaching English as a Foreign Language داشته باشند. به طور کلی، داشتن مدرک تافل (TEFL(Teaching English as a Foreign Language جهت تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم به افراد مختلف در کشورهای خارجی الزامی است.

تدریس زبان انگلیسی در سوئد با مدرک تافل TEFL

برای اینکه بتوانید به عنوان معلم و یا مدرس به صورت دائمی در کشور کشور سوئد مشغول به تحصیل شوید، حتما باید به آژانس ملی آموزش کشور سوئد گواهینامه معلم کشور سوئدی ارائه دهید. برای به دست آوردن گواهینامه، دانش زبان کشور سوئدی لازم است، بنابراین برای فراهم کردن بهترین شرایط ممکن برای درخواست صدور گواهینامه معلم کشور سوئدی، شرایط کار شما را تنظیم خواهیم کرد. در صورت نیاز متقاضیان می بایست برای افزایش میزان دانش خود در دوره های آموزشی اضافه شرکت کنند تا شرایط آن ها مطابق با شرایط مورد نیاز برای اشتغال در کشور سوئد باشد.

تدریس در مدارس کشور سوئد در مدارس دولتی و مدارس خصوصی امکان پذیر می باشد. معلمان مایل به تدریس در سیستم مدارس دولتی کشور سوئد باید دارای مدرک لیسانس آموزش و پرورش وگواهی تدریس باشند تا مجاز به تدریس دروس خاص و مقاطع درجه و مهارت کافی در زبان کشور سوئدی و انگلیسی باشند. معلمان دارای مجوز تدریس خارجی می توانند برای صدور گواهینامه معلم کشور سوئدی به آژانس ملی آموزش مراجعه کنند. سرانجام، مواضع تدریس در کشور سوئد به ندرت به صورت آنلاین تبلیغ می شود، به این معنی که به محض ورود به کشور، احتمالاً مجبور خواهید بود کار جستجو را شروع کنید.

افراد فاقد گواهینامه تدریس می توانند در مقاطع تدریس ESL با مدرک لیسانس و گواهینامه تافل (TEFL(Teaching English as a Foreign Language واجد شرایط شوند. مدارس خصوصی زبان انگلیسی معمولاً از بازار انگلیسی تجارت برخوردار هستند که می تواند بسیار رقابتی باشد؛ در نظر گرفتن صلاحیت ویزای کار کشور سوئد مهم است. مانند بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، برای شخصی که دارای گذرنامه اتحادیه اروپا می باشد، دریافت ویزای کار و اشتغال نسبت به فردی که دارای گذرنامه خارجی است، بسیار آسان تر خواهد بود. با مراجعه به مقاله تحصیل در کشور سوئد با مدرک دیپلم می توانید به صورت کامل از شرایط تحصیل در کشور سوئد با مدرک دیپلم مطلع شوید.

در کشور کشور سوئد، میزان درآمد معلمان و افرادی که زبان انگلیسی را تدریس می کنند، متفاوت می باشد. با در نظر گرفتن سابقه کاری و تجربه افراد، میزان دانش آن ها و مرکز و مدرسه ای که آن ها مشغول به کار در آن می باشند، میزان درآمد و حقوق افراد متغیر می باشد. به طور کلی، متقاضیانی که قصد دارند در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور سوئد مشغول به کار شوند، می توانند از 700$ الی 3200$ (دلار) در ماه درآمد داشته باشند. 


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی