تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

تحصیلات تکمیلی در ایالات متحده آمریکا

وی والت آمریکا ایالات متحده تحصیلات تحصیل در آمریکا تحصیلات تکمیلی در ایالات متحده آمریکا

تحصیلات تکمیلی در آمریکا

ایالات متحده گزینه های متنوعی را برای دانشجویانی که می خواهند تحصیلات دانشگاهی یا کالجی را در سطح پیشرفته (یعنی در سطح کارشناسی ارشد) دنبال کنند، ارائه می دهد.

تفاوت بین تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در آمریکا چیست؟

یک دانشجوی F ممکن است برای کسب مدرک کاردانی یا کارشناسی در یک برنامه کارشناسی ثبت نام کند. و اگر در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ثبت نام کند، دانشجو مدرک کارشناسی ارشد و / یا دکترا دریافت می کند. براساس EducationUSA ، دانشگاه تحصیلات تکمیلی در مقایسه با یک برنامه کارشناسی ، میزان آموزش، تخصص و تدریس بیشتری را ارائه می دهد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی به طور معمول درگیر ‘یادگیری خودمحور تر’ می شوند و برنامه های تحصیلات تکمیلی به طور معمول شامل پژوهش و دوره های درسی می شوند

انواع مدارک تحصیلات تکمیلی در آمریکا

یک مدرک کارشناسی ارشد در آمریکا به دانشجویان در زمینه های تخصصی، آموزش های بیشتری می دهد. دو نوع مدرک کارشناسی ارشد وجود دارد که یک دانشجو می تواند کسب کند: دانشگاهی یا حرفه ای. مدارک کارشناسی ارشد (Master of Arts or Master of Science) برای دانشجویان در برنامه های دانشگاهی است. دانشجویان معمولاً این مدارک را در رشته هایی مانند ‘هنرهای سنتی ، علوم و رشته های علوم انسانی’ و همچنین رشته های فنی تر از جمله ‘علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات’ کسب می کنند.

دانشگاه ها ممکن است برای دانشجویانی که می خواهند کار خود را در یک زمینه خاص شروع کنند ، یک مدرک کارشناسی ارشد حرفه ای ارائه دهند. نمونه هایی از این موارد شامل ارشد مدیریت بازرگانی یا ارشد هنرهای زیبا می باشد. این برنامه ها معمولاً به عنوان برنامه های نهایی دیده می شوند، و منجر به برنامه دکتری نمی شوند.

یک نوع دیگر مدرک تحصیلات تکمیلی که دانشجو می تواند کسب کند مدرک دکترا است. شخصی که دارای این مدرک است، دارای ‘ توانایی اثبات شده به عنوان یک پژوهشگر آموزش دیده در یک رشته ی خاص’ می باشد. این برنامه ها شامل ‘دوره های درسی، سمینارها و نوشتن یک پایان نامه است که نشانگر تحقیقات اصلی خود دانشجو است و تحت نظارت یک استاد مشاور دانشکده به پایان رسیده است.’

به یاد داشته باشید که هر برنامه ای با برنامه های دیگر متفاوت است، بنابراین شما باید بررسی های لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید یرنامه ای که انتخاب می کنید با علایق و اهداف شما مطابقت دارد.

چگونه می توانم برای تحصیل در یک دانشگاه تحصیلات تکمیلی ایالات متحده درخواست کنم؟

دانشجویان باید برای دریافت پذیرش در یک دانشگاه تحصیلات تکمیلی آمریکا اقدام کنند و قبول شوند. اطمینان حاصل کنید که مراحل درخواست را به درستی انجام می دهید. برخی از دانشگاه ها از دانشجویان می خواهند كه آزمون (Graduate Record Examination (GRE را به عنوان بخشی از برنامه انجام دهند. اگر می خواهید به عنوان یک دانشجوی F در یک دانشگاه تحصیلات تکمیلی ایالات متحده شرکت کنید، یک دانشگاه دارای مجوز Student and Exchange Visitor Program-certified که می خواهید در آن شرکت کنید را پیدا کنید و با مسئول مربوطه ی دانشگاه صحبت کنید.


بیشتر بخوانید:

صفر تا صد ویزای دانشجویی آمریکا ، کار دانشجویی و نحوه مهاجرت از طریق تحصیل

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی